versenymotornak indult 94-95 9b.
Asztán később rábigyesztettek egy kapaszkodót amit lentebbi képen a bogyesz is markolász Persze szegény észre sem vette, hogy fordítva ülte meg a lovat Van valami kiscsávó de nem a mi kutyánk kölke az gyalázza erőből a gixxereket, belőlle már nekünk is elegünk van, mintha valami ködfátyol borítaná az agyát
Mevettem a Venhill fémfékcsöveket, most megy a tárgyalás az eladóval mert rákérdeztem(nehogy úgy járjak mint dubel), hogy milyen fittingekkel adja a nyergekhez és nekem is 45fokosokat akart, holott most is 20fok körüliek vannak rajta. Szóval akinek k5 1000 van lenne oly kedves és megnézné, hogy az első fék főmunkahengernél neki milyen fittingek vannak?
Meg a hátsó féket is jó lenne ha megírná, a gyári az egyenes fitting a nyeregnél és 20fokos a munkahengernél ha nem tévedek.
Bár 14-es Zizivel még nem mentem, de szerintem az messzebb áll a ZX-9R-től, mint a GSX-R1000. Továbblépés alatt nyilván azt értem (nálam kizárólag ebben az értelemben jöhet szóba), hogy erősebb ÉS sportosabb motort venne az illető. És a ZX-9R-nél sportosabb motorok közül, a GSX-R1000 a legnagyobb és legkényelmesebb. Ilyen értelemben tehát a továbblépésre ez az egyetlen lehetőség / ez a helyes út / ez a legjobb kompromisszum - ahogy tetszik. Számomra is pontosan ezért vált opcióvá.
A továbblépés olyan tekintetben, hogy méretileg valakinek nagyobb kell, abban az esetben lenne értelmes, ha valaki kosárlabdázó és még növésben van, amikor kinövi a ZX-9R-t és ezért kell neki 14-es. De szerintem ez nagyobb fasság, mint amit én mondtam.
Egy másik értelmezés lehet, ha valaki a ZX-9R túra kvalitásait szereti, de akkor az illető eléggé lealacsonyítja a típust, ugyanis szerintem a ZX-9R teljes mértékig sportmotor. És annó (amikor még ütőképes volt) így is tartották számon. Ti is. Annyira jó sportgép volt, hogy még néhány újabb évjáratot is meg bírt kajáltatni - éppen Ti vecsernyéztetek ezen fél évig. Most hirtelen túramotor lett?
? Érdeklődve szoktam olvasni az írásaidat ha ritkán erre járok ezek néha akkora faszságok, hogy már szinte fáj természetesen nem rossz értelemben mindíg jókat kacagok rajta. Mit akarsz azalatt érteni, ha a srác a 9-est az előnyei miatt szereti akkor a gixxi 1000 mellet fog kikötni A zx9 egy sport-TÚRA motor, amin még a te 190 cm-id is valahogy elfér az előnye az, hogy ha lenyomsz vele egy nap 5-6-700 km-ert (akár 2 személyel is) nem biztos, hogy zokon veszed. Egy gixxeren viszont megnyamvadsz A gixxinek ez az előnye soha sem lesz meg a kilencel szemben a gixxi gyakorlatilag versenymotor. Ahogy 9-es sem fog tudni úgy repeszteni mint egy szuzka. Két teljesen más kategóriáról beszélünk Miután a nyóckerből elpatintották a 9-esed, hogy mért szuzit vettél azt csak te tudod. Nyílván számos oka lehetett most találgathatnék, pl. hogy gyorsabban szeretél volna menni, vagy pályázgatni szerettél volna ami nem a kilences erőssége, vagy egyszerűen abban az időben egy k1 még lényegesen olcsóbb volt mint egy 2001-es 9. Ezt nyílván te tudod és a te dolgod. Összegezve a zx9 talán egyetlen előnye a gixxivel szemben, hogy robosztusabb ezáltal kényelmesebb. Ha valaki ezen előny miatt vesz 9-et ugyanebbe az irányba továbblépve nem gsx-r 1000-ret fog venni, hanem egy 14-es zizit Remélem nem sértettelek meg mert egyáltalán nem ez volt a szándékom, csak leírtam az egyéni véleményemet.
értem mire gondolsz,mert az enyim is ilyen,3-4 komolyabb fékezés után felpuhul és bejön teljesen........az a legzavaróbb hogy ven 1centi holtutja a karnak,és nagyon navaró mikor rányulsz......K1-emel nemvolt ilyen baj,kemény,feszes,egybőlfogós volt
Sok-sok erőteljes fékezés után érzem, hogy nem olyan mint a 'legelső' volt és beljebb megy. Az én személyes véleményem szerint ugyanolyan. Sokkal direktebb, határozottabb, azonnal reagáló féket szeretnék rá, és nem olyat ami fog-fog de ímmel-ámmal...
Főfékmunkahenger visszahívás K9 szériára is van / volt, meg is történt a csere, de nem sokat ért. Fém fékcső, volt már fent nagyobb főfékmunkahenger is ( azzal picit! jobb volt a helyzet ). Azt látom, hogy a nyeregcserével + gyári munkahengerrel megoldódik a nyomáspont változás...
Ugye nekem még nem küldött semmit így könnyű variálni még.
Ha megkérlek megnéznéd, hogy neked milyen fittingek vannak a munkahengernél?
Mert ez a jóember nem válaszolt dél óta az ebayos üzimre...
Asztán később rábigyesztettek egy kapaszkodót amit lentebbi képen a bogyesz is markolász Persze szegény észre sem vette, hogy fordítva ülte meg a lovat Van valami kiscsávó de nem a mi kutyánk kölke az gyalázza erőből a gixxereket, belőlle már nekünk is elegünk van, mintha valami ködfátyol borítaná az agyát
Mevettem a Venhill fémfékcsöveket, most megy a tárgyalás az eladóval mert rákérdeztem(nehogy úgy járjak mint dubel), hogy milyen fittingekkel adja a nyergekhez és nekem is 45fokosokat akart, holott most is 20fok körüliek vannak rajta. Szóval akinek k5 1000 van lenne oly kedves és megnézné, hogy az első fék főmunkahengernél neki milyen fittingek vannak?
Meg a hátsó féket is jó lenne ha megírná, a gyári az egyenes fitting a nyeregnél és 20fokos a munkahengernél ha nem tévedek.
Előre is köszi!
A továbblépés olyan tekintetben, hogy méretileg valakinek nagyobb kell, abban az esetben lenne értelmes, ha valaki kosárlabdázó és még növésben van, amikor kinövi a ZX-9R-t és ezért kell neki 14-es. De szerintem ez nagyobb fasság, mint amit én mondtam.
Egy másik értelmezés lehet, ha valaki a ZX-9R túra kvalitásait szereti, de akkor az illető eléggé lealacsonyítja a típust, ugyanis szerintem a ZX-9R teljes mértékig sportmotor. És annó (amikor még ütőképes volt) így is tartották számon. Ti is. Annyira jó sportgép volt, hogy még néhány újabb évjáratot is meg bírt kajáltatni - éppen Ti vecsernyéztetek ezen fél évig. Most hirtelen túramotor lett?
Sikerült a nyeregcsere, 1001x jobb és pont.
K9 1000-re keresek R1 első féket, továbbá mekkora (milyen méretek) közdarab kell hozzá?
Előre is kössz!
Nekem eddig csak szuzi volt,és nem is lesz más!
Bizonyított eleget