Mindenképp az ATRE-t vedd, ugyanannyi pénzért többet tud szerintem ez elég indok.
A felszerelés:
Műszerfal ki
Bal oldalidom le
Ülés le
Atre-t felragasztod a műszerfal tetejére, a kábelt a műszerfal mögött elhúzod, és a gyári kábelköteg mellé kötegeled ízlés szerint egészen a váltó jeladó csatlakozóig, ezt széthúzod közbeiktatod az atre-t és mész tovább a táp vezetékeivel az aksi felé, de mielőtt odaérnél megállsz és jól rácsatlakozol a hátsó féklámpa tápvezetékére az atre-hoz mellékelt spilcer-el. Ezt így találták ki a Helateces srácok annak idején, így csak gyújtás mellet kap tápot az atre.
nem jó ha közvetlen akksira kötöd mert akkor mindig világít.
olyan kell ami gyújtás ráadás után kap áramot.
(én a helyzetjelző lámpára kötöttem)
eleinte nekem is a műszerfal fölött volt, alatta vezetve a vezetéket, ami jól leszorította így rögzíteni se kellett, de most fejidomkonzolra szilóztam jobb oldalra, közvetlen a műszerfal mellé...
Mosmá' ne basztass. Pénteken kellett volna megérkezzen a rugó. Ha hétfőn nem hívnak, akkor unokáink június 16.-ára úgy fognak emlékezni mint a nap, amikor Chuck Norris rendet rakott a budaörsi Full-Gas-ban.
Reggelt.
Tehát csak két pólus, sima áramgenerátoros cucc. Már látom a potit a műszerfalon a fokozatkijelző mellett, amivel állítani lehet a keményéget - első verzióban. Második verzióban a sebességfüggő, automatikus keménységállítás meredekségét lehet vele állítani. Egy újabb fincsi okosság, amit sosem fogok megcsinálni.
Nem tűnik bonyolult cuccnak. Egy sima mágnesszelep van benne és kész. Sztem még az is lehet, h feltöltöd rendes motorolajjal és fasza lesz úgy is, h sehova nem kötöd.
Az a sebesség jel kell legyen, csak annak van értelme. Kérdés, hogy magán kormánygátlón milyen a beavatkozó jel. Na, majd ezt is megfejtem. Aztán ha valamit elrontok, maximum nem lehet majd eltekerni a kormányt.
Így van.Én használtan vettem és tényleg meg vagyok vele elégedve.Szerintem elég amit gyárilag adnak de a műszerfalhoz nehéz felrakni mert nincs hely illetve van rajta egy funkció választó gomb amit én szabadon szerettem volna hagyni így én a kormányhoz raktam.
Van egy kis időm így írkálok!
Mindenképp az ATRE-t vedd, ugyanannyi pénzért többet tud szerintem ez elég indok.
A felszerelés:
Műszerfal ki
Bal oldalidom le
Ülés le
Atre-t felragasztod a műszerfal tetejére, a kábelt a műszerfal mögött elhúzod, és a gyári kábelköteg mellé kötegeled ízlés szerint egészen a váltó jeladó csatlakozóig, ezt széthúzod közbeiktatod az atre-t és mész tovább a táp vezetékeivel az aksi felé, de mielőtt odaérnél megállsz és jól rácsatlakozol a hátsó féklámpa tápvezetékére az atre-hoz mellékelt spilcer-el. Ezt így találták ki a Helateces srácok annak idején, így csak gyújtás mellet kap tápot az atre.
olyan kell ami gyújtás ráadás után kap áramot.
(én a helyzetjelző lámpára kötöttem)
eleinte nekem is a műszerfal fölött volt, alatta vezetve a vezetéket, ami jól leszorította így rögzíteni se kellett, de most fejidomkonzolra szilóztam jobb oldalra, közvetlen a műszerfal mellé...
Legalàbb a tervezet jò...
Tehát csak két pólus, sima áramgenerátoros cucc. Már látom a potit a műszerfalon a fokozatkijelző mellett, amivel állítani lehet a keményéget - első verzióban. Második verzióban a sebességfüggő, automatikus keménységállítás meredekségét lehet vele állítani. Egy újabb fincsi okosság, amit sosem fogok megcsinálni.
http://www.ebay.com/itm/gsxr10...
csak hogy basztassalak is kicsit.
http://everythinggsxr.com/serv...
Köszi a képet!
Jó, ha az aksiról közvetlen kap tápot?
Igen, csatikat bedug, táp ráköt, és kész is.