Szia nekem atre van a ds-t nem ismerem az atre kiveszi a tiltásokat és nagyon jó cucc simán ami a váltótol jön kábel azt húzod szét akkor elmegy az üres jelző közé iktatod a fokozat jelzőt és minden működik nem kell vele semmit csinálnod.Természetesen az üres jelződ is vissza jön.
Na pont ezt akartam kérdezni, hogy láttam van a DS meg ez az Arte beszerelésben miben különbözik az Arte?
Bonyolultabb?
Nem tudom melyik legyen a DS vagy Arte?
A K8-ason elvileg lesz gyári, ami ha jól láttam a képen elektromosan vezérelt. Sok pólus van. Vajon az csak egy ellenállás-létra? Szerinted tudok hozzá csinálni kapcsolót? Vagy azt gyárilag mi vezérli a K8-on?
Csak mert, ha a K1 gyári amibe gyárilag 5-ös olaj való, 20-assal is be tud szitálni, akkor mi lesz ha még egy centivel magasabb lesz a motor segge?
Szerintem a motorral nem volt semmi gond. Anno motor térképet Kalivoda állitotta be. A fokozatkijelző is akkor került rá. Szerintem elég hozzáértő személy volt. Néha müködött ,de sokat tévedett. A motorra a GIpro azt hiszem 2008 ban került fel.
Lehet inkább a motorban volt a gáz nem?
Pl nekem volt olyan, h 1-es helyett 2-est mutatott, és az 5-öt már nem érzékelte. Leszedtem a GP kapcsolót, megtakarít, a pólusokat finoman feldörzsiztem, és jó is lett!
Valakit érdekel K3-K4-re való Bitubo kormánystabi Sprint konzollal?
Gázzal is töltött, karbon házas(ez a legkönnyebb), 20 klikket lehet állítani rajta.
Szerintem nyugodtan vedd meg a giprot nagyon jó cucc!
A nagy kijelző jól olvasható, csak rá kell pillantani, és mivel a fényerejét szabályozza akkor sincs baj ha rásüt a nap.
Akinek meg nem működik tökéletesen úgy ahogy a dobozból követte tanítsa be...
Nem nagy tudomány, be kell lépni tanító módba, és végigkapcsolni a fokozatokat.
Mivel minden fokozathoz egy ellenállás érték tartozik. De mindez szépen le van írva a használatban csak el kellene olvasni.
Edem89-nek van igaza, a prop-tech-es tiltáskiszedős pont utcán jön nagyon jól, mert sokkal nagyobb lesz a motorod nyomatéka 1-2-3-ban, meg a torokhangja is mérgesebb lesz, ez egy nagyon jó cucc, én amikor ezt kikötöttem egy napra az enyémből, gyenge szarnak éreztem az ezrest...
Mondjuk ez a 300 km /h kiiktatás meg ezek a hülyeségek érdekelnek a legkevésbé, ahogy megvettem a motort az volt az első hogy kiszedtem a KN légszűrőt vissza a gyári meg kiszedtem belőle a p*csába a propteches tiltás kiiktatót.....
MI A SZ*RNAK KELL AZ EGY ELEVE 165 LE motorba, ha nem járok pályára........ATYA GATYA?
Majd én felrakom , az én igényeimnek csak én tudok megfelelni, elrendezni a kábeleket párhuzamosan szépen kötegelővel x centinként stb stb stb..... :) Normális kis konzolt csinálni neki valahova stb stb....
Én csak arra voltam kíváncsi hogy kell e ezt tanítani vagy ahogy gyújtás adok tud ééé mindent ?
Én tuti nem ezt venném a helyedben. Ugyanez prop-technél 18 körül van, és az kisebb kijelzős (szebb), és kiiktatja a környezetvédelmi korlátozást meg a 300+ot is. Tank felnyit, csatlakozó széthúz-beledug, meg áramot kell neki adni mondjuk a hátsó féklámpakapcsolóról. Ennyi a mutatvány.
Egy olyan kérdés még hogyha ezt megredelem:
http://www.agomotors.hu/websho...
Akkor kell ehhez még valamilyen plussz kábelköteget rendelni vagy elég hosszúságú az ami az alapcsomagban van?