Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tehát csak közé rakom és se tanítás semmi és rögtön müxik is?

Egy olyan kérdés még hogyha ezt megredelem:
http://www.agomotors.hu/websho...

Akkor kell ehhez még valamilyen plussz kábelköteget rendelni vagy elég hosszúságú az ami az alapcsomagban van?
Szia nekem atre van a ds-t nem ismerem az atre kiveszi a tiltásokat és nagyon jó cucc simán ami a váltótol jön kábel azt húzod szét akkor elmegy az üres jelző közé iktatod a fokozat jelzőt és minden működik nem kell vele semmit csinálnod.Természetesen az üres jelződ is vissza jön.
Na pont ezt akartam kérdezni, hogy láttam van a DS meg ez az Arte beszerelésben miben különbözik az Arte?
Bonyolultabb?
Nem tudom melyik legyen a DS vagy Arte?
A K8-ason elvileg lesz gyári, ami ha jól láttam a képen elektromosan vezérelt. Sok pólus van. Vajon az csak egy ellenállás-létra? Szerinted tudok hozzá csinálni kapcsolót? Vagy azt gyárilag mi vezérli a K8-on?

Csak mert, ha a K1 gyári amibe gyárilag 5-ös olaj való, 20-assal is be tud szitálni, akkor mi lesz ha még egy centivel magasabb lesz a motor segge?
Te a Holdra készülsz ezzel a műszerarzenállal?
Én se éreztem nagy különbséget, de azért bent hagytam a TRE-t, biztos ami biztos. Nehogymá' gyenge legyen vagy ilyesmi.
Szerintem a motorral nem volt semmi gond. Anno motor térképet Kalivoda állitotta be. A fokozatkijelző is akkor került rá. Szerintem elég hozzáértő személy volt. Néha müködött ,de sokat tévedett. A motorra a GIpro azt hiszem 2008 ban került fel.
Lehet inkább a motorban volt a gáz nem?
Pl nekem volt olyan, h 1-es helyett 2-est mutatott, és az 5-öt már nem érzékelte. Leszedtem a GP kapcsolót, megtakarít, a pólusokat finoman feldörzsiztem, és jó is lett!
Én nem tudom, te mit érzel rajta, nekem ki van kapcsolva a TRE, de így is megy rendesen. Bár van benne PC...
Nekem nem a DS van, hanem a nagyobb ATRE-s.
Nagyon jó cucc!

Van hozzá magyar nyelvű leírás, semmit nem kell tanítani rajta.
Valakit érdekel K3-K4-re való Bitubo kormánystabi Sprint konzollal?
Gázzal is töltött, karbon házas(ez a legkönnyebb), 20 klikket lehet állítani rajta.
Hát igen, így már jóval pofásabb lett!
Szia!

Szerintem nyugodtan vedd meg a giprot nagyon jó cucc!
A nagy kijelző jól olvasható, csak rá kell pillantani, és mivel a fényerejét szabályozza akkor sincs baj ha rásüt a nap.

Akinek meg nem működik tökéletesen úgy ahogy a dobozból követte tanítsa be...
Nem nagy tudomány, be kell lépni tanító módba, és végigkapcsolni a fokozatokat.
Mivel minden fokozathoz egy ellenállás érték tartozik. De mindez szépen le van írva a használatban csak el kellene olvasni.
Sikerült. A K9 1000 es gyári fokozatkijelzője sokkal jobban müködik. De előfordul,hogy az is téved néha.
Edem89-nek van igaza, a prop-tech-es tiltáskiszedős pont utcán jön nagyon jól, mert sokkal nagyobb lesz a motorod nyomatéka 1-2-3-ban, meg a torokhangja is mérgesebb lesz, ez egy nagyon jó cucc, én amikor ezt kikötöttem egy napra az enyémből, gyenge szarnak éreztem az ezrest...
Hát azért ezek is fejlődnek folyamatosan.
És utána sikerült olyat találni, ami hibátlanul mutatta a számot, vagy csak a giproval próbálkoztál?
Nekem volt GIpro a K4 750 ben, egy nagy rakás szar. Pályán mikor legnagyobb szükség lett volna rá mindent mutatott csak a valós értéket nem.
Szia.
keresni foglak Telón!



Előre is köszi.
Szerintem nem.
Mondjuk ez a 300 km /h kiiktatás meg ezek a hülyeségek érdekelnek a legkevésbé, ahogy megvettem a motort az volt az első hogy kiszedtem a KN légszűrőt vissza a gyári meg kiszedtem belőle a p*csába a propteches tiltás kiiktatót.....

MI A SZ*RNAK KELL AZ EGY ELEVE 165 LE motorba, ha nem járok pályára........ATYA GATYA?
Majd én felrakom , az én igényeimnek csak én tudok megfelelni, elrendezni a kábeleket párhuzamosan szépen kötegelővel x centinként stb stb stb..... :) Normális kis konzolt csinálni neki valahova stb stb....

Én csak arra voltam kíváncsi hogy kell e ezt tanítani vagy ahogy gyújtás adok tud ééé mindent ?
Hello!

Én tuti nem ezt venném a helyedben. Ugyanez prop-technél 18 körül van, és az kisebb kijelzős (szebb), és kiiktatja a környezetvédelmi korlátozást meg a 300+ot is. Tank felnyit, csatlakozó széthúz-beledug, meg áramot kell neki adni mondjuk a hátsó féklámpakapcsolóról. Ennyi a mutatvány.
Ha szépen megkéred Agó-ék berakják neked.