Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nah mi a helyzet azzal a fékcsővel? Dobsz valami telefonszámot? Akár e-mailen is jó, ha nem akarod publikusan...
hjaaa rémlik valami hogy majd ebayen rendelitek, de az már nem egy hete volt...
Aha vettük újat a Vehill-től...
Bezony...
látod ha kiírtad volna ide, hogy nincs e véletlen valakinek egy kék fém fékcsöve...
na és mi lett? vettél máshol?
Baszki, pont 1 hete kellett volna...
Szia Kiflee régi 900RR-es ismerősünk.
Üdv közöttünk!
Van ilyenem levágva, biztos fel lehet hegeszteni.

Én is ezen a technikán gondolkodtam, de kvára bele volt szorulva...
akkor 20%-ot én is vágjak le belőle?
holnap lemérem...
Mérd meg kérlek azért, de ha jó, hát jó. Nyócezerértelkelt!
nem az enyémen volt, féknyereggel vettem de ezek nem kellenek mert nem megy a színe hozzá
ha érdekel akár centire is lemérhetem, de odapróbáltam és az a hossz, és természetesen a fittingek is jól állnak
Ez a K3-on volt neked? Milyen hosszú(ak)?
Első fém fékcső, GSXR-re egy rövid egy hosszú, kék színű Fischer.
10e.ft.
A gumi bizbaszok leszedhetők róla, gondolom a festést hivatottak óvni...
Köszi őket én is megtaláltam gugliban, ha itthon sehogy sem sikerül megoldani hozzájuk viszem majd.

Köszi szépen a fáradozást!
Nagy ötlet a második lehetőség biztos jó lesz!
Ma még megpróbálunk egyengetni kicsit, aztán jöhet az egyszerűbb ha O gyűrűs megoldás ha az nem válik be akkor pedig az alátétes.

Köszönöm, hogy ennyit foglalkoztál a dologgal.
Ha a Mátrában jársz, vendégem vagy házán egy lángosra vagy palacsintára
Nekem mondta a hutos mikor javittattam hogy csereli a csoret aluhegesztovel.
Mielott mokoltok kerdezz ra egy jobb hutosre.
Pesten pl a hullo kft.
Szerencsere en sikba tudtam csiszolni a felfekvo feluletet egy uveglappal.
Na, megnéztem.

Szerintem a ferdeség nem lehet probléma, mivel a sapka leszorító felülete direkt billegősre van csinálva, hogy az ilyen fajta ferdeség ne befolyásolja a tömítést. Ott azokkal a horpadásokkal lesz gond.

Én megpróbálnék betenni egy vékony O-gyűrűt a külső vályúba. (Felső rajz). Azért nem vastagat, mert az talán elemelné annyira a rugós lapot, hogy jobban elő lenne feszítve, így túl nagy nyomást engedne a hűtőben, ami nem lenne túl szerencsés.

Ha kinyomja oldalra, akkor átalakítanám a sapkát úgy, hogy a gumilap helyére egy vékonyabb, de acél alátétet tennék, aminek a belső felét valamilyen tömítőanyaggal (pl. hőálló sziló) odaragasztanám a belső "tengelyhez" a külsejét pedig akkorára méretezném hogy jó közel legyen a sapkaház oldalfalához. Így már aláfér vastagabb, masszív O-gyűrű, ami biztos nem tud kibújni sehol.
Uj hűtőt biztos nem kap, a szalonban közel 200e egy gyári...
A bontott hibátlan 50-60, a kinai ugyanennyi.

De ami rajta van, az is jó lenne, mert belül semmi lerakódás, a lamellák is szépek, nincsenek elhajolva stb...
Szia.

Hát tényleg jól megjártad!


Ha jót akarsz magadnak teszel bele egy másik hűtőt!
1. Jobb lesz a moci hűtése is,mert nincs lerakódás sem!
2. üzembiztos lesz a masina!
3.nem szívatod meg magad az állandó barkácsolással,+ félelemmel,hogy mikor melegszik túl a rendszer!
Köszi az jó lenne nagyon!
Holnap leszedem a sapkát és kitalálom Neked. Valami O-gyűrű lesz a megoldás, ami a hengeres rész palástjánál tömít.
Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy a vízhűtő szája ahova a hűtősapka megy el van deformálódva/vetemedve.

Így nem fekszik fel rendesen a belső része a sapkának amit a rugó nyom rá.
Ezért nem tartja meg a nyomást, ha melegszik a víz egyből megy a tágulásiba/szabdba.

Sajnos nem párhuzamos az a felület amin a sapka felfekszik és a belső,
ahová a rugó által nyomott szigetelő, gumis záró része a sapkának.
Ráadásul ez a belső felület nem is egyenletes...

Tuti nem a sapka a rossz, csináltunk keresztcserét másik motorral.

Ilyenkor mit lehet csinálni? Nem szeretném lecserélni a hűtőt emiatt.

A felső felületet kiegyengettük, de a bentivel nem tudom mi tévő legyek, bele kellene fúrni/marni, hogy sík legyen?
Esetleg másik hűtőről át lehet tenni a száját, alumínium hegesztő meg tudja csinálni?

Jót akartam a motornak, hogy lecserélem a hűtőfolyadékot erre, így megszívattam magam...
Tapasztalatok vele? Megtett km?
Szép vas.nekem is volt ez ez évjárat