nem az enyémen volt, féknyereggel vettem de ezek nem kellenek mert nem megy a színe hozzá
ha érdekel akár centire is lemérhetem, de odapróbáltam és az a hossz, és természetesen a fittingek is jól állnak
Köszi szépen a fáradozást!
Nagy ötlet a második lehetőség biztos jó lesz!
Ma még megpróbálunk egyengetni kicsit, aztán jöhet az egyszerűbb ha O gyűrűs megoldás ha az nem válik be akkor pedig az alátétes.
Köszönöm, hogy ennyit foglalkoztál a dologgal.
Ha a Mátrában jársz, vendégem vagy házán egy lángosra vagy palacsintára
Nekem mondta a hutos mikor javittattam hogy csereli a csoret aluhegesztovel.
Mielott mokoltok kerdezz ra egy jobb hutosre.
Pesten pl a hullo kft.
Szerencsere en sikba tudtam csiszolni a felfekvo feluletet egy uveglappal.
Szerintem a ferdeség nem lehet probléma, mivel a sapka leszorító felülete direkt billegősre van csinálva, hogy az ilyen fajta ferdeség ne befolyásolja a tömítést. Ott azokkal a horpadásokkal lesz gond.
Én megpróbálnék betenni egy vékony O-gyűrűt a külső vályúba. (Felső rajz). Azért nem vastagat, mert az talán elemelné annyira a rugós lapot, hogy jobban elő lenne feszítve, így túl nagy nyomást engedne a hűtőben, ami nem lenne túl szerencsés.
Ha kinyomja oldalra, akkor átalakítanám a sapkát úgy, hogy a gumilap helyére egy vékonyabb, de acél alátétet tennék, aminek a belső felét valamilyen tömítőanyaggal (pl. hőálló sziló) odaragasztanám a belső "tengelyhez" a külsejét pedig akkorára méretezném hogy jó közel legyen a sapkaház oldalfalához. Így már aláfér vastagabb, masszív O-gyűrű, ami biztos nem tud kibújni sehol.
Ha jót akarsz magadnak teszel bele egy másik hűtőt!
1. Jobb lesz a moci hűtése is,mert nincs lerakódás sem!
2. üzembiztos lesz a masina!
3.nem szívatod meg magad az állandó barkácsolással,+ félelemmel,hogy mikor melegszik túl a rendszer!
Olyan problémám van, hogy a vízhűtő szája ahova a hűtősapka megy el van deformálódva/vetemedve.
Így nem fekszik fel rendesen a belső része a sapkának amit a rugó nyom rá.
Ezért nem tartja meg a nyomást, ha melegszik a víz egyből megy a tágulásiba/szabdba.
Sajnos nem párhuzamos az a felület amin a sapka felfekszik és a belső,
ahová a rugó által nyomott szigetelő, gumis záró része a sapkának.
Ráadásul ez a belső felület nem is egyenletes...
Tuti nem a sapka a rossz, csináltunk keresztcserét másik motorral.
Ilyenkor mit lehet csinálni? Nem szeretném lecserélni a hűtőt emiatt.
A felső felületet kiegyengettük, de a bentivel nem tudom mi tévő legyek, bele kellene fúrni/marni, hogy sík legyen?
Esetleg másik hűtőről át lehet tenni a száját, alumínium hegesztő meg tudja csinálni?
Jót akartam a motornak, hogy lecserélem a hűtőfolyadékot erre, így megszívattam magam...
na és mi lett? vettél máshol?
Üdv közöttünk!
Én is ezen a technikán gondolkodtam, de kvára bele volt szorulva...
holnap lemérem...
ha érdekel akár centire is lemérhetem, de odapróbáltam és az a hossz, és természetesen a fittingek is jól állnak
10e.ft.
A gumi bizbaszok leszedhetők róla, gondolom a festést hivatottak óvni...
Nagy ötlet a második lehetőség biztos jó lesz!
Ma még megpróbálunk egyengetni kicsit, aztán jöhet az egyszerűbb ha O gyűrűs megoldás ha az nem válik be akkor pedig az alátétes.
Köszönöm, hogy ennyit foglalkoztál a dologgal.
Ha a Mátrában jársz, vendégem vagy házán egy lángosra vagy palacsintára
Mielott mokoltok kerdezz ra egy jobb hutosre.
Pesten pl a hullo kft.
Szerencsere en sikba tudtam csiszolni a felfekvo feluletet egy uveglappal.
Szerintem a ferdeség nem lehet probléma, mivel a sapka leszorító felülete direkt billegősre van csinálva, hogy az ilyen fajta ferdeség ne befolyásolja a tömítést. Ott azokkal a horpadásokkal lesz gond.
Én megpróbálnék betenni egy vékony O-gyűrűt a külső vályúba. (Felső rajz). Azért nem vastagat, mert az talán elemelné annyira a rugós lapot, hogy jobban elő lenne feszítve, így túl nagy nyomást engedne a hűtőben, ami nem lenne túl szerencsés.
Ha kinyomja oldalra, akkor átalakítanám a sapkát úgy, hogy a gumilap helyére egy vékonyabb, de acél alátétet tennék, aminek a belső felét valamilyen tömítőanyaggal (pl. hőálló sziló) odaragasztanám a belső "tengelyhez" a külsejét pedig akkorára méretezném hogy jó közel legyen a sapkaház oldalfalához. Így már aláfér vastagabb, masszív O-gyűrű, ami biztos nem tud kibújni sehol.
A bontott hibátlan 50-60, a kinai ugyanennyi.
De ami rajta van, az is jó lenne, mert belül semmi lerakódás, a lamellák is szépek, nincsenek elhajolva stb...
Hát tényleg jól megjártad!
Ha jót akarsz magadnak teszel bele egy másik hűtőt!
1. Jobb lesz a moci hűtése is,mert nincs lerakódás sem!
2. üzembiztos lesz a masina!
3.nem szívatod meg magad az állandó barkácsolással,+ félelemmel,hogy mikor melegszik túl a rendszer!
Olyan problémám van, hogy a vízhűtő szája ahova a hűtősapka megy el van deformálódva/vetemedve.
Így nem fekszik fel rendesen a belső része a sapkának amit a rugó nyom rá.
Ezért nem tartja meg a nyomást, ha melegszik a víz egyből megy a tágulásiba/szabdba.
Sajnos nem párhuzamos az a felület amin a sapka felfekszik és a belső,
ahová a rugó által nyomott szigetelő, gumis záró része a sapkának.
Ráadásul ez a belső felület nem is egyenletes...
Tuti nem a sapka a rossz, csináltunk keresztcserét másik motorral.
Ilyenkor mit lehet csinálni? Nem szeretném lecserélni a hűtőt emiatt.
A felső felületet kiegyengettük, de a bentivel nem tudom mi tévő legyek, bele kellene fúrni/marni, hogy sík legyen?
Esetleg másik hűtőről át lehet tenni a száját, alumínium hegesztő meg tudja csinálni?
Jót akartam a motornak, hogy lecserélem a hűtőfolyadékot erre, így megszívattam magam...