Hölgyek és Urak .. és HölgyUrak! Látott már olyat valaki, hogy a kábekköteg úgy megdörzsölte 26000-kitudja km után a vázszámot, hogy 2-3 karakter alig látszik? Az 1-es pl. I már csak! ?
Sziasztok. K7 600-hoz van egy vadi új gyári visszahúzó gázbovdenem... ha esetleg valakit érdekel. Szerintem más évjárathoz is jó vagy 750-hez. ár 6E ft. Köszi
Az sajnos a gázbowden része, nem cserélhető/kapható külön...
Nálam van raktáron pont egy K3/K4 gázbowden, gyári eredeti, bontatlan csomagban. Megrendelték és nem jöttek érte... ha érdekel esetleg kitalálunk rá vmi jó árat
Sziasztok, a képen bekarikázott gázbowdenen lévő kis műanyag alkatrész kellene, eltörött.. Nem tartja már rendesen a bowden ívét és szorul a gázkar sajnos. Ahogy nézem, nem biztos, hogy lehet ezt cserélni rajta, azaz levenni, tehát komplett gázbowdent kell vennem? Előre is köszi a segítséget.
Egy lehetőség: Oxidáció, vagy korábbi túláram miatti megégés miatt parazita ellenállása van valamelyik vezetéknek a generátor és az akksi között. Ez leginkább a fő plusz kábel lehet ami az akksira megy. Magyarán a fesszabályzó és az akksi közötti szakasz, de nincs kizárva a generátor és a fesszabályzó közti (három fázisú) szakasz sem.
Ilyenkor az történhet, hogy bár a generátor jó (a feszültsége meg van) az áram nem jut az akksiba. Pár km. alatt leszívja.
sziasztok!komoly gondokkal küzdök,van nekem egy K2 600 motorom.Töltés gondjaim voltak ezért cseréltem benne feszabájzot,kiderült hogy az jo,csréltem benne generátort,gondoltam ezzel megoldodik a gondom(biztonság kedvéjért aksit is cseréltem)DE még mindig valami nem jo mert 20-30 km megyek a motorral és fullra leszivja az aksit valami!ha valakinek lenne valami ötlete?eleöre köszönöm a segitséget!
5 év kihagyás után!
Én is beállnék a sorba egy ilyen masinával.
Üdv mindenkinek.