Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A többieket kérdezd. Én kimegyek füvet nyírni.
Mert?
Megleptél.
Aki venni akar annak sok aki eladni annak keves.
Nugodtan. Csatlakozhatsz a brigádhoz. Majd Te is csodálkozz, hogy mért csak 1M2.
Vegyek egy k5 ot.
A K5 a csúcsa. Ez K1.
Minek a tuning a motorgyartas csucsanak?
Na ja. Mostanában tőlem se.
Magától a tuning nem költözik bele.
Nade ennyit?3x meg megertem.
Vagy muszáj neki.
Es van aki szereti havonta szetszedni csavarra
Erről nem nyitok vitát (újra). Én is szeretem a jó motorokat és csodálom is a tiédet. De attól még garantálom Neked, hogy az ezredforduló táján Hamatusi-szan nem azért melózott napi 14 órát, hogy a tulajdonosok 5-6000 fordulaton közlekedjenek a GSX-R-ekkel. Nem erre van kitalálva, bármilyen furcsa is. Én az életben általában mindent arra használok, amire való. A fórumot írásra, cerkámat b...szásra, a személyautót közlekedésre, stb. A sportmotort pedig sportmotorozásra.

Természetesen nem érdekel, hogy mások mit mire használnak és nem is akarom megérteni, hogy miért, de azt bevallom furcsállom, hogy abban az országban élünk, ahol 10 millió tátott száj nap mint nap rácsodálkozik a világ dolgaira. Hol azért, hogy mért nem tudja fenntartani a motort, ha nincs rá pénze, hol azért, hogy mér' ilyen olcsó mikor régen drágább volt....

Nem tudok mit mondani erre.
Megállja a helyét, csak mi nem ugyanarról beszélünk. Igen, a sportmotorban vannak a legjobb cuccok. Ezért joggal az a legdrágább. Amikor még új! Csakhogy ti itt a 10-éves sportmotorokról beszéltek. Egy 10 éves sportmotornál még mindig a normál használat része az 60e km-t megy nyélen és tragédia ne történjen, de mondjuk elcsúszik egyszer jobban, egyszer meg kicsit. Ehhez képest túragyuri banditja 10 év alatt egyszer sem járt földön, az első kerék nem hagyta el a talajt, féktávot nem látott. Ha szerintetek a 0-nál több esélye van, hogy a sportgép állapota megközelítse a lefojtott retkekét, akkor gyógyszert szedtetek be.

A piaci árak engem igazolnak. Ti csodálkoztok, hogy lehet ilyen a világ én meg elmondtam mi az oka. Természetesen vannak a harang-görbe szélén levő motorok. Csontkovácsé, amelyik a szebbnél is szebb, vagy az enyém, amelyik az olcsónál is olcsóbb volt. Tudjuk, hogy nem véletlenül volt olcsó.

Még mindig nincsenek csodák.
Azért sem állja meg a helyét mert a sportmotor a motorgyártás csúcsa. Legkomolyabb futómű, fék, blokk, váz.
Szóval amikor látok ilyen Banditokat/Fazereket/VFR-ket hirdetve 1,5-2,5misiért csak röhögni tudok hiszen ennyi pénzért motort is kapok.
erre már én is gondoltam hogy külföldre eladni...
Szerintem meg igaza van Használjuk arra amire való, bár ő néha azt hiszi krossz motoron ül, küldi neki 200-zal a rossz utakon és kapja az egykereket is
Egy Rr1-es van. Ráköltöttem még egyszer az árát és most már jó a fék, jó a futómű, kényelmes is. Ennek nincs injektor és kuplung baja, nem törik el a váza perec után, mint az újabbak stb.

Alig hirdetek itthonra autót/motort. Mindenki nagy szakértő és úgy gondolja a válság miatt gombokért elvihet mindent.
Ne haragudj Cápa, de KU*V*RA nem értek egyet veled!
Már bocsi a kifejezését.......

De miért kell mindenkinek aki sportmotor vesz egykerekezni, füstölni, és 250 km/h menni és rajoskodni?

Én speciel mikor eladtam a CBR-t megfogadtam hogy túrát veszek mert az kényelmes és el tudok vele menni messzire egy seggel!
De annyira nem tetszett semelyik ,hiába vettem volna meg egy FZS 1000 Fazert (azt akartam) egyszerűen nem éreztem volna jól magam rajta).

Viszont akárhányszor ránézek egy igazi sportmotorra, ami nem is a legújabb 150kg -os seggrakéta kategória , hanem még egy picit zömökebb kicsit idősebb de mégis újabb típus, egyszerűen elkap a vágyyyyyy. Mocskosul tetszenek.....

És igen ha tehetem orrba szájba vakszolom, szarrá takarítom és a p*csömet is belerakom a kipufogóba mert a sportmotorok tetszenek a legjobban, de mégis úgy közlekedek velük mint egy túra motorral 5-6000-es fordulaton meg néha ha a helyzet engedi kicsit megtekerem neki! És mikor leállok valahol vele , gyönyörködöm benne és megiszom mellette egy kólát és ejjjjj de szépp...

Ha valaki nem pályán használ egy sportmotort akkor az hülye? Meg nem bassza szét a váltóját 2 év alatt , meg a kormánycsapágyát az egykerekezéssel akkor nem is ember vagy mi a tököm?

Kibaszott Valentino Rossinak kell lennem és szarrá gyepálnom meg menni vele mit az ökör hogy a haverok előtt bevágódjak vagy menő legyek vagy mi a pénisz? Mert mit szól a haver ha a gumi széle nem rojtos?

Ne értsd félre nem nagyi tempóban megyek.......

Meg ez hogy ki hány kilométert megy vele tavaly vettem augusztusban 3500 km nél járok azóta és közben volt egy tél is...........
én nem árulom, de ha csak ilyen 800-ra számíthatok, akkor nem is fogom. azért hogy még egyszer annyit rátéve vehessek egy fz6-ot, er-6-ot, vagy egy 650bandit-ot?
hamarabb vennék inkább újra gsxr-t, mondjuk egy k6
nsr 250;

Nálam is volt hasonló jelenség! A mozgató motor közepén van egy kis csavar,az lazult föl. A motor működött de nem vezérelte a szelepet.
És most mit hajtasz?
Van olyan ami "saját" és nem üzletelni veszed, vagy ami épp van azzal motorozol?
Nem tudom,h milyen motorokat árultok,mert én még eddig akár hány motort fel raktam hirdetni azokat el is vitték jó áron, attól független,h mindenki sír a pénz nélküliség miatt