Szevasztok.
Kéne nekem egy K5 1000 kipufogó szelep. Kicsit görbe is jó. Nincs valakinek? Postaköltség alapon még jók vagyunk, vagy elugrok érte, ha nem Londonban van. Szóljatok, ha van. Köszi.
1. Nem utal jobban hibára, mint bármi más hallható zörej, érezhető szag vagy rezgés.
2. Igen, agyfaszt kaptam. Forgó alkatrészek minimális súrlódással "összekapcsolódnak" és mozgatják egymást. Nem egy ördöngös dolog elképzelni. Az, hogy a Tiéd nem forog jelenthet jót is, rosszat is. Jó, mert a Tiédben még nagyon szépen siklanak egymáson a fémek. Rossz, mert a Tiédben szorul a kihajtás oldal. Döntsd el számodra melyik a megfelelőbb magyarázat. Nekem fingom sincs. Én ha meglátom, hogy forog a hátsó kerék arról biztos nem jut eszembe más, mint hogy egy kerék, ami forog aztán jól van.
Elég rövidke a dob(gyári Yoshimura by Suzuki). Ahogy nézem titán palástos(nem karbon) ez jobban át tudja venni a hőt.
Talán már a tömítőanyagnak nem elég jó a hőszigetelése, de sztem mivel ilyen kicsi a dob, ezért hamar át tud melegedni az egész nagyon.
Csak azért kérdeztem mert a gyári kipuff nagyon foró volt,ez is szinte ugyanolyan forró,azt gondoltam a csere ezt megoldja,ismerösnek r1-en akra van szinte éphogycsak langyos.erröl a dobrol van szó.
A suzuki hollósnál volt visszahíváson. Az meg tőlem 160km. Annyira azért nem fontos a dolog. Csavarozva és ragasztva van a merevítő. Az a baj hogy az a két fül ahova ez a műanyag menne félig el van takarva a merevítővel. Arra tudok gondolni, hogy ezt ők a visszahíváson kivették csak én nem tudtam róla. Ha nem töröm össze a motort még most se tudnék róla. Van még egy k5 a ismerősök között, ami a red baronból jött és abban se láttam ezt az idomot.
Csak olyan érdekes hogy csak így kivesznek valamit a motorból
1.
Néha furcsa kérdéseid vannak, és mindig hibát keresel abban a szegény motorban.
Nem, nincs semmi baja. Ha nem akarod, h durrogjon, akkor rakd vissza a gyári dobot(meg kösd vissza a PAIR-t ha ki lenne kötve).
2.
A főtengely hajtja azt a váltótengelyt amin van a kuplungkosár, és ez forgatja a másik tengelyt amin van a kihajtás. Gondolom a fordulatszámból adódó hajtóerő pörgeti az áttételt.
Viszont volt olyan motorom amin olyan gyorsan pörgette alapjáraton üresben a hátsó kereket, h alig lehetett megfogni.
Na az miért lehetett.
Olyan jó hogy ez a Cápa van itt, tudlak én is hülyébbnél hülyébb kérdésekkel bombázni!
1. Ugyan az amit itt már leírtak hogy ha tartósan 5000-es fordulat felett használom terhelés alatt akkor ahogy elengedem a gázt jön vissza szép nagy buffanás hátulról! De igazából nem annyira gyakori , de nem is mondanám azt hogy ritka! :D Mondjuk feelingnek mocsok jóó! Ez okvetlenül nem utal akkor hibára?
2. A másik kérdésem ettől lehet agyfa**t kapsz!
Megfigyeltem ha bárki felrak ide egy videót motor járatás közben és a motorja hátsó bakon van akkor üresben is forog nagyon lassan a kerék ha pedig ugyan így oda ránt neki üresben akkor rendesen majdnem csak "pörög"!
Ezt nekem se a CBR-rem , se a Gixxerem nem produkálja!
Világosíts már fel engem mint laikust hogy ez mitől van?
Kicsit nagyobb alapjárati fúvókától már nem durrog, mindenki az ellenkezőjét javasolta...
Viszont az egyik henger 3000-es fordulatig nem megy, utána minden átmenet nélkül rendesen beindul. Üzemanyag és szikra is van, kompresszió ugyanannyi, mint a másik oldalon. Gázra egyáltalán nem reagál. A kritikus fordulat fölött tökéletesen működik, jó a gyertyaklép is. Help please!
Gixxer 1000 K7-8 érdekelne.
Ha tud valaki jó mocit kérem ne titkolja.
Köszi!