Nekem volt hogy már tiszta láncspray+por keverék volt a rotor is meg a szenzor is és sosem volt gond vele.De ez még csak nem is dzsuvás... Sérülés sincs...
Drága Urak valaki segítsen akivel ez már előfordult, ma mentünk motorozni és ahogy rákanyarodtam a cseszneki szerpentinre meghülyült a km/h. Elkezdett össze vissza mindenféle sebességet mutatni ugrált 0-50-100-140 között éppen amilyen kedve volt!
De a műszerfal minden egyéb funkciója működik fordulatszám, üres jelző, benzinszint , óra, hőmérséklet, világítás ........stb.
Itthon kiszedtem a jeladót meg leszedtem az első lánckerék deknit de fizikailag nem találtam semmilyen sérülést!
Hova nyúljak? Mit tegyek? Hogy lehet ezt kimérni?
Haveromnak ugyan ezt csinálta az SV-je pont 1 hete neki szétszedtük az első kereket ahol a jeladó van és az a körmös vas volt eltörve , meg is rendelte , neki ennyi volt! Tuti megfertőzte az enyémet........
Hátha valakit érdekelne, van eladó újszerű állapotú, állítható fékkar szettem ami GSX-R 1000 K1-K4-re is jó.
TL-en volt rövid ideig, csak cseréltem a munkahengert radiálisra. Ahhoz meg nem jó.
Telók tökéletesek, összesen 15.000 km-t futott vezetett szervízkönyves patika a motor.
A kormánycsapágyat sem mondta a szerelő h. rossz lenne.
Szerintem elviszem gumishoz, ott felrakni a centírozóra.
Gumis amúgy le tudja venni a kereket? Nem kell hozzá valami spec. szerszám? Vagy gumis előtt motorszerelő kerék levesz és utána elviszem a gumishoz kocsival?
Oda volt az nagyon!
Egér szar az első lámpában, minden idomból kitörve egy darab, indexek felkötegelve, fekete körömlakkal javítva....stb stb.
A CBR 600 FS-mel akkor jobban jártam!
Helló! Nem értek hozzá csak laikusként kérdem. A felnivel nem lehet gond? Vagy a tárcsa felfogással? Ha ott van pár század hiba a külső átmérőn már lehet több tized is talán.
Előre is elnézést a fórumtól idegen típusért. Azonban az előzményekben találkoztam hasonló problémával,
Tanácsotokat, javaslatotokat kérem a 2004 es ZX-6R-em kapcsán.
Hibátlan állapot végett elvittem a szokásos időszakos műszaki vizsgára múlt héten a motort, ahol meglepődésemre kiderült a fékpadon, hogy az első fék üt (a pad hibaszázalékán bőven felül volt, alig bírta a padon tartani a motort első fékezéskor - annál a feladatnál, amikor tartani kell a fékerőt a monitor alapján -.
A hiba után vettem bontott gyári féktárcsákat, elvittem esztergályoshoz megvizsgáltatni, hogy mennyire ütnek. Elmondása alapján százados hiba van bennük, a gyári hibahatár pedig tized 0,15-0,3.
Felrakattam a tárcsákat, kicseréltettem a fékfolyadékot, a betétek a szerelő elmondása szerint még bőven jók és elvittem megint műszakira.
Ismételt meglepetésre megint ütött az első fék, igaz kisebb mértékben, mert pont átment.
A szerelő és a műszakis viszgabiztos sem tudott mit mondani a fék eme hibájára, mivel a motoron ülve fékezéskor csak 10 km/h alatt érződik, hogy darabos, 10 felett semmi gond nincs.
Az első villa teljesen párhuzamos, azzal sem lehet gond, a munkahengerek dolgoznak, nem folynak. Tárcsa nem vállas egyenletesen kopott, betét még bőven van, nem levegős a rendszer.
Azt javasolja a szerelő, hogy próbáljak meg jó minőségű szinter betétet venni, hátha az majd helyére koptatja a tárcsát.
Másnak volt hasonló jellegű fék gondja fékpadon? Lehet, hogy gyári hibásak a 280 as tárcsák? (4 ből 4 rossz?)
A pad hiba is ki van zárva mert két helyen is voltam vele.
Pásztó szomszéd falujában Mátraszőllősön, van egy k3 1000. Koczka Tamásnak hívják a tulajt, most nemrégen vásárolta! Telefonszámot sajnos nem tudok, de minden hétvégén a Mátrában motorozik!
Nekem is lenne, ismét egy nyűgöm- kérdésem... K3 és K4 között milyen különbségek vannak?
Valamint nem lenne valaki a környékemről, Gyöngyös-Hatvan-Pásztó akinek efféle motorja van, és elmennék kicsit beszélgetni vele, megnézném, az övén mi hogy működik... :)
Tegnap néztem egyet, Suzukis hangja van a motorjának, kuplung eléggé kint fog, és harapósan, nem túlságosan adagolható....
sziasztok érdeklődnék volt egy gsxr 1000 k3 asom és megmaradtak a pályaidomjaim hozzá(üvegszállas). Most mag egy leharcolt k1 esre volna lóvém ami már streetfighterré van alakítva de gyári a farokidomja, passzolna rá a k3 pályaidom ? vagy felejtős?
Légyszi segítsetek előre is köszi!
Drága Urak valaki segítsen akivel ez már előfordult, ma mentünk motorozni és ahogy rákanyarodtam a cseszneki szerpentinre meghülyült a km/h. Elkezdett össze vissza mindenféle sebességet mutatni ugrált 0-50-100-140 között éppen amilyen kedve volt!
De a műszerfal minden egyéb funkciója működik fordulatszám, üres jelző, benzinszint , óra, hőmérséklet, világítás ........stb.
Itthon kiszedtem a jeladót meg leszedtem az első lánckerék deknit de fizikailag nem találtam semmilyen sérülést!
Hova nyúljak? Mit tegyek? Hogy lehet ezt kimérni?
Haveromnak ugyan ezt csinálta az SV-je pont 1 hete neki szétszedtük az első kereket ahol a jeladó van és az a körmös vas volt eltörve , meg is rendelte , neki ennyi volt! Tuti megfertőzte az enyémet........
A benti gépen van csak meg... onnan tudom csak küldeni majd..
Atkuldened a tegnapi.meres eredmenyet (k8 750) AFR gorbevel egyutt, h elektronikus formaban meglegyen?
Koszi elore is!
305 LE / 238 Nm
Első teszt eredménye, további finomítás alatt....
Hátha valakit érdekelne, van eladó újszerű állapotú, állítható fékkar szettem ami GSX-R 1000 K1-K4-re is jó.
TL-en volt rövid ideig, csak cseréltem a munkahengert radiálisra. Ahhoz meg nem jó.
Ár: 5000Ft.
Esetleg ha valakit érdekel: http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Telók tökéletesek, összesen 15.000 km-t futott vezetett szervízkönyves patika a motor.
A kormánycsapágyat sem mondta a szerelő h. rossz lenne.
Szerintem elviszem gumishoz, ott felrakni a centírozóra.
Gumis amúgy le tudja venni a kereket? Nem kell hozzá valami spec. szerszám? Vagy gumis előtt motorszerelő kerék levesz és utána elviszem a gumishoz kocsival?
Egér szar az első lámpában, minden idomból kitörve egy darab, indexek felkötegelve, fekete körömlakkal javítva....stb stb.
A CBR 600 FS-mel akkor jobban jártam!
És annyiért is vitte el a következő a ki megnézte...
Előre is elnézést a fórumtól idegen típusért. Azonban az előzményekben találkoztam hasonló problémával,
Tanácsotokat, javaslatotokat kérem a 2004 es ZX-6R-em kapcsán.
Hibátlan állapot végett elvittem a szokásos időszakos műszaki vizsgára múlt héten a motort, ahol meglepődésemre kiderült a fékpadon, hogy az első fék üt (a pad hibaszázalékán bőven felül volt, alig bírta a padon tartani a motort első fékezéskor - annál a feladatnál, amikor tartani kell a fékerőt a monitor alapján -.
A hiba után vettem bontott gyári féktárcsákat, elvittem esztergályoshoz megvizsgáltatni, hogy mennyire ütnek. Elmondása alapján százados hiba van bennük, a gyári hibahatár pedig tized 0,15-0,3.
Felrakattam a tárcsákat, kicseréltettem a fékfolyadékot, a betétek a szerelő elmondása szerint még bőven jók és elvittem megint műszakira.
Ismételt meglepetésre megint ütött az első fék, igaz kisebb mértékben, mert pont átment.
A szerelő és a műszakis viszgabiztos sem tudott mit mondani a fék eme hibájára, mivel a motoron ülve fékezéskor csak 10 km/h alatt érződik, hogy darabos, 10 felett semmi gond nincs.
Az első villa teljesen párhuzamos, azzal sem lehet gond, a munkahengerek dolgoznak, nem folynak. Tárcsa nem vállas egyenletesen kopott, betét még bőven van, nem levegős a rendszer.
Azt javasolja a szerelő, hogy próbáljak meg jó minőségű szinter betétet venni, hátha az majd helyére koptatja a tárcsát.
Másnak volt hasonló jellegű fék gondja fékpadon? Lehet, hogy gyári hibásak a 280 as tárcsák? (4 ből 4 rossz?)
A pad hiba is ki van zárva mert két helyen is voltam vele.
Tanácstalan vagyok.
Köszönettel, Viktor.
Valamint nem lenne valaki a környékemről, Gyöngyös-Hatvan-Pásztó akinek efféle motorja van, és elmennék kicsit beszélgetni vele, megnézném, az övén mi hogy működik... :)
Tegnap néztem egyet, Suzukis hangja van a motorjának, kuplung eléggé kint fog, és harapósan, nem túlságosan adagolható....
Ez normális?
Légyszi segítsetek előre is köszi!