Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valoszinuleg a jel adod halt meg.
Nekem volt hogy már tiszta láncspray+por keverék volt a rotor is meg a szenzor is és sosem volt gond vele.De ez még csak nem is dzsuvás... Sérülés sincs...
SEGÍTSÉGGGG! HILFE! HELP!

Drága Urak valaki segítsen akivel ez már előfordult, ma mentünk motorozni és ahogy rákanyarodtam a cseszneki szerpentinre meghülyült a km/h. Elkezdett össze vissza mindenféle sebességet mutatni ugrált 0-50-100-140 között éppen amilyen kedve volt!
De a műszerfal minden egyéb funkciója működik fordulatszám, üres jelző, benzinszint , óra, hőmérséklet, világítás ........stb.
Itthon kiszedtem a jeladót meg leszedtem az első lánckerék deknit de fizikailag nem találtam semmilyen sérülést!
Hova nyúljak? Mit tegyek? Hogy lehet ezt kimérni?

Haveromnak ugyan ezt csinálta az SV-je pont 1 hete neki szétszedtük az első kereket ahol a jeladó van és az a körmös vas volt eltörve , meg is rendelte , neki ennyi volt! Tuti megfertőzte az enyémet........
No problemo. Akkor majd napkozben ne felejtsd legyszi!
daVeFR,

A benti gépen van csak meg... onnan tudom csak küldeni majd..
Ezek szerint sikerult buvolni rajta. ;)

Atkuldened a tegnapi.meres eredmenyet (k8 750) AFR gorbevel egyutt, h elektronikus formaban meglegyen?
Koszi elore is!
Suzuki GSX1300R Hayabusa Blue Power Compressored (2009)
305 LE / 238 Nm

Első teszt eredménye, további finomítás alatt....
Ja de bocs, komplett fék-kuplung szett.
Csak fékkar? A kuplung nem ?
Sziasztok!

Hátha valakit érdekelne, van eladó újszerű állapotú, állítható fékkar szettem ami GSX-R 1000 K1-K4-re is jó.
TL-en volt rövid ideig, csak cseréltem a munkahengert radiálisra. Ahhoz meg nem jó.

Ár: 5000Ft.
Sziasztok!

Esetleg ha valakit érdekel: http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Tegyél indikátorórát a tárcsákra, benn a helyén úgy, hogy a féknyergek helyére rögzíted. Esztergályosnak én nem hiszek...
Üdv.

Telók tökéletesek, összesen 15.000 km-t futott vezetett szervízkönyves patika a motor.
A kormánycsapágyat sem mondta a szerelő h. rossz lenne.
Szerintem elviszem gumishoz, ott felrakni a centírozóra.
Gumis amúgy le tudja venni a kereket? Nem kell hozzá valami spec. szerszám? Vagy gumis előtt motorszerelő kerék levesz és utána elviszem a gumishoz kocsival?
kopott telószár vezető, kormánycsapágy is lehet a bűnös
Oda volt az nagyon!
Egér szar az első lámpában, minden idomból kitörve egy darab, indexek felkötegelve, fekete körömlakkal javítva....stb stb.
A CBR 600 FS-mel akkor jobban jártam!
Helló! Nem értek hozzá csak laikusként kérdem. A felnivel nem lehet gond? Vagy a tárcsa felfogással? Ha ott van pár század hiba a külső átmérőn már lehet több tized is talán.
600-at kínáltatok érte... mikor megmondtam hogy 700 alatt nem eladó, bármennyire is karcos volt, vagy nem patika hibátlan...

És annyiért is vitte el a következő a ki megnézte...
Szevasztok!

Előre is elnézést a fórumtól idegen típusért. Azonban az előzményekben találkoztam hasonló problémával,

Tanácsotokat, javaslatotokat kérem a 2004 es ZX-6R-em kapcsán.
Hibátlan állapot végett elvittem a szokásos időszakos műszaki vizsgára múlt héten a motort, ahol meglepődésemre kiderült a fékpadon, hogy az első fék üt (a pad hibaszázalékán bőven felül volt, alig bírta a padon tartani a motort első fékezéskor - annál a feladatnál, amikor tartani kell a fékerőt a monitor alapján -.
A hiba után vettem bontott gyári féktárcsákat, elvittem esztergályoshoz megvizsgáltatni, hogy mennyire ütnek. Elmondása alapján százados hiba van bennük, a gyári hibahatár pedig tized 0,15-0,3.
Felrakattam a tárcsákat, kicseréltettem a fékfolyadékot, a betétek a szerelő elmondása szerint még bőven jók és elvittem megint műszakira.
Ismételt meglepetésre megint ütött az első fék, igaz kisebb mértékben, mert pont átment.
A szerelő és a műszakis viszgabiztos sem tudott mit mondani a fék eme hibájára, mivel a motoron ülve fékezéskor csak 10 km/h alatt érződik, hogy darabos, 10 felett semmi gond nincs.
Az első villa teljesen párhuzamos, azzal sem lehet gond, a munkahengerek dolgoznak, nem folynak. Tárcsa nem vállas egyenletesen kopott, betét még bőven van, nem levegős a rendszer.
Azt javasolja a szerelő, hogy próbáljak meg jó minőségű szinter betétet venni, hátha az majd helyére koptatja a tárcsát.

Másnak volt hasonló jellegű fék gondja fékpadon? Lehet, hogy gyári hibásak a 280 as tárcsák? (4 ből 4 rossz?)

A pad hiba is ki van zárva mert két helyen is voltam vele.

Tanácstalan vagyok.

Köszönettel, Viktor.
525ml,S8-10W
Ha akkor oda adtad volna a CBR 929-t 650.000 ért akkor most mehetnél vele egyet!
Remek! Van Szőlősön ismerősöm, elő keríti az elérhetősségét biztos... Köszi
Pásztó szomszéd falujában Mátraszőllősön, van egy k3 1000. Koczka Tamásnak hívják a tulajt, most nemrégen vásárolta! Telefonszámot sajnos nem tudok, de minden hétvégén a Mátrában motorozik!
Nekem is lenne, ismét egy nyűgöm- kérdésem... K3 és K4 között milyen különbségek vannak?

Valamint nem lenne valaki a környékemről, Gyöngyös-Hatvan-Pásztó akinek efféle motorja van, és elmennék kicsit beszélgetni vele, megnézném, az övén mi hogy működik... :)
Tegnap néztem egyet, Suzukis hangja van a motorjának, kuplung eléggé kint fog, és harapósan, nem túlságosan adagolható....

Ez normális?
sziasztok érdeklődnék volt egy gsxr 1000 k3 asom és megmaradtak a pályaidomjaim hozzá(üvegszállas). Most mag egy leharcolt k1 esre volna lóvém ami már streetfighterré van alakítva de gyári a farokidomja, passzolna rá a k3 pályaidom ? vagy felejtős?
Légyszi segítsetek előre is köszi!
Helló Big! Írtam neked egy mail-t. Megkaptad?