Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A nagyobbik gáz az volt amikor a magyar papíros 3 éves FZS1000-et szét kellett bontani, mert féláron se kellett senkinek
ez kúrva gáz!
Fele ennyi idős se volt a zx10-em amikor 800-ért alig akarták elvinni
Eladó?
Eladó használt Power Commander IIIUSB fékpadi beállítással az alábbi motorokhoz 66.000HUF értékben.
Suzuki GSX-R1000 (2009-)
Suzuki B-King
Suzuki GSX1300R Hayabusa (2008-)
900ezer Ft-ért az enyém drága?
Szerintetek irreálisan olcsóak a K4-ek sovány milláért, szerintem arcátlanul drágák. Az viszont még így is teljesen jogos, hogy hasonló korú nem-sportmotorok még drágábbak. Én sem adnék 1M-nál többet olyan motorért, amit azért veszek meg, hogy üssem-vágjam, egy kilométeren négyszer kerekezzek vele és 12-szer váltsak. Egyszerűen nincs értelme sokat fizetni érte. Tudom, sokan azért veszik, hogy törölgessék, dédelgessék. Na ők vettek feleslegesen sportmotort.
azért gondolom így mert ha beütöm itt a használt motoroknál a keresőbe csak a 2003tól 2004-ig szűrje, és egy összeghatárt amennyiért most mennek K3-K4-ek.
akkor ámulok hogy milyen motorokat tartanak ezzel "egyenértékűnek", és szándékosan nem ragadok ki egy típust se, mert nincs velük bajom. sokkal gyengébb gépek, egyszerűbb futóművel, melyek új korukban is sokkal olcsóbbak voltak, most meg ugyanannyi használtan, mert jobban tartják az árukat.
de gondolom azzal itt egyetértünk, hogy az 1000-es sportmotorok mindig is a motorgyártás csúcsa volt, újonnan 3,4m volt most meg ugye 4m fölött (amitől azt reméltem a használt árak is megugranak,de nem)
német használt oldalakat nézve is azt látom hogy többért mennek (persze ez most árfolyamtól is függ), de úgy gondolom hogy ezt az eladók cseszték el akik ennyire levitték az árakat. válság előtt hozták el 0 forintra, és a legtöbbet eladott motorok a gsxr1000 ek voltak, aztán meg beütött a krach és mindenki baromi olcsón kínálta csak hogy őt szabadítsák meg előbb. rengeteg gsxr volt hirdetve pár éve, most meg alig találok. (nincs is már olyan hogy hitelátvállalás)
az egész onnan jött hogy szerettem volna lecserélni gépemet vmi másra, mert már 8 éve megvan(csak ez az oka), de valahogy most nem találok egy normális típust sem, amit ár-érték! arányban elfogadhatónak találnék. csak egy újabb gsxr
na de ennyit a reggeli elmélkedésről, most hozta meg a postás a sötét pleximet, ebben a rossz időben megyek és fel is pattintom
3 éve is olcsóbbak voltak a motorok ez tény, és a km is kevesebb bennük azóta
Hi! Új hátsó lánckerék vkinek? Olcsón?
Azért mert a K5 óriási ugrás hozzá képest technikailag és már a K5-ök is 9 évesek. 1,1-nél többet nem adnék a legszebb K4-ért sem.
Egyébként nem az 1,9 az irreális hanem az, hogy 4,15 akciósan egy új GSX-R 1000.
Köszönöm a segítséget lecso,gixxergabi! Igazából még mindig nem tudom mi tévő legyek Végül is nem venni úgy észre semmit. Csak mégis a tudat .....
A végállásokat a szelep ütközői biztosítják. Ha belazulnak a bowdenek, hosszabb úton mozog a motor, és csekkoláskor hibát jelez...

Nem mindegy, melyik bowdenen feszítesz, és be lehet menni az erdőbe...
Na de miért? Mondja meg valaki.... Mert ez engem nagyon érdekelne...
irreálisan kevésért mennek a K3-4-ek ...
Nem írtam azt hogy árulom. Irreális,az élet az irreális.
Átküldtem fészken hogy kell
Meg tudná nekem mondani valaki, hogy K4-en a váltófényt lehet-e állítani, hogy mikor villogjon? Vagy az fix?
irreális az ár ennyi pénzért 3 éve lehetett venni akkor is megkímélt motorokat, nem bántásképp írom ezt!
További jó árulást :)
vagy beállíttatod vagy kikötöd...
1,9
Sziasztok ! Sikerült megnézni a hiba kódot C46 kipufogó szelep. Gyújtást ráadom lehet hallani, hogy működik vagyis valamit mozgat, viszont csak lehet valami. Valakinek ezzel kapcsolatosan tapasztalat ötlet ?
A WD-40 valóban multispray. Mindenre jó, de semmire se jó igazán. (Persze én is használom.)

A kontakt spray háromszor jobban oldja (marja) az oxidációt, mint a többi vegyszer. Autószerelőktől tudom a "trükköt", hogy ha éppen nincs raktáron a megfelelő tisztítószer, akkor kontakt spray-jel szokták letakarítani a pillangószelepekről, meg a kartergáz rendszerekről a ráégett kormos dzsuvát. Én is kipróbáltam és tényleg viszi, a WD-40 meg gyakorlatilag nem.

Egyébként messze nem létezik annyi "csodaszer" mint ahány célra spray-t árulnak. Csak néhány hatóanyag van, ami működik. A spray-kben ezeket kevergetik különböző arányokban. Az egyik legősibb ilyen a petróleum. A Brigécioltól kzedve az injektor tisztítón át a WD-40-ig mindegyikben van belőle. Előbbi kettő gyakorlatilag nem is áll másból. A kétütemű "motorolajok oldódássegítő" adaléka szintén az. Még tetű irtásra is jó és a Trabant is megy vele.
Igazából a WD-40 ilyen multispray , azt hiszem még a kontakt javítás is rá van írva....

De pont ezért szoktam azt csinálni hogy jól befújom várok 10 percet, leszedi a vízkövet meg az oxidot szép tiszta lesz a felület, majd nagy nyomású levegővel száraz fújatom és nem fogg összehúzni mással, viszont egy kis halvány filmréteg marad is a csatikon így az meg nedvesség taszító lesz....

Nekem bevált.....mindent gyógyított eddig mindegyik motoromnál
Én is használok sok mindenre wd 40-et,de nem elektromos csatlakozókba,mert igazából az csak egy olajos kenőanyag (ami nagy mennyiségben belefújva a kis csatikban szerintem zárlatot is okozhat) Az ilyen helyekre én kontakt sprayt szoktam használni.