Én beszoktam fújni a csatikat , várok egy 5-10 percet még hat a WD-40, aztán utána nagy nyomású levegővel kifújatom hogy nehogy kontaktos legyen valahol vagy összehúzzon mással.....
Evvel mi a baj? ez eddig minden problémát megoldott........
A kormányomat vettem tőle,akkor láttam a motort, első látásra megtetszett mert sokkal jobb állapotban volt mint az enyém. Látszott rajt hogy nincs szétbarmolva. Ennyi amit tudok róla.
De !A tulaj srácot felhívod, és elmond mindent. van nekemis egy eladó k4 -em
Tudsz valamit a gazdájáról meg az előéletéről ?Milyen körülmények között volt használva leginkább ez érdekel,h h került bele a km.Tudooom két keréken,valószinü előre menetbe!
Hát én is 32.000 km rel vettem az enyémet, odáig volt vezetve rendesen a szervizkönyve, de én mondtam a gyereknek hogy nem hiszek a mesékben ......
Jó pénzért szervizkönyvet is lepecsételik bárkinek meg ugyan már hagyjuk a közhelyeket.................
Nem tudom hogy ki az akinek még a szervizkönyv a fétise!
Azt hiszi bárki ha a papírok jól vannak kitöltve meg minden pecsét benne van akkor fasza motort vesz.......HÜLYESÉG!
1000000 Szer jobban megcsinálok egy olaj cserét mint a "NAGY SZERVIZ MŰHELY", a nagy szerviz nem fogja nekem órákig csöpögtetni ki , meg döntögetni jobbra balra a motort meg sorolhatnám.........meg légszűrő cserénél nem fogja kimosni nekem az egész légszűrő házat patikára, mint én magamnak........stb stb stb
Elvitte faterom valami műszerészhez az a szervíz manual rajza alapján csinált rá egy nem tudom milyen kötés, meg magyarázták nekem utána hogy valami stroboszkopot vagy mit tudom én mit is ráraktak és ilyen meg olyan görbéket mutatatott így meg úgy ..........
A vége az lett hogy szenzor faszán működik, azt mondta tökéletes.
Aztán ma szétszedtem az összes létező csatlakozót amit lehet a motoron , minden kifújtam magasnyomású levegővel + wd40 és láss csodát , 1 órán keresztül most folyamatosan mentem vele és minden baba..........
Mondjuk a testkábel ami a blokkra megy az előtt van egy csatlakozó az full oxidós volt, én szerintem az volt a ludas.....
32-ezer nagyon nem vészes,csak sajnos Magyarországon nagyon nagy divat az óra visszaállítás és azt nem nagyon tudod megállapítani,h épp a duplája van-e benne
sziasztok.Srácok ismeri valaki ezt a motort? http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000_k4_sok_extra_
megkimelt-7777392 Mennyire vészes ez a 32 ezer km?Mi a véleményetek róla? köszönöm!
Én beszoktam fújni a csatikat , várok egy 5-10 percet még hat a WD-40, aztán utána nagy nyomású levegővel kifújatom hogy nehogy kontaktos legyen valahol vagy összehúzzon mással.....
Evvel mi a baj? ez eddig minden problémát megoldott........
De !A tulaj srácot felhívod, és elmond mindent. van nekemis egy eladó k4 -em
Jó pénzért szervizkönyvet is lepecsételik bárkinek meg ugyan már hagyjuk a közhelyeket.................
Nem tudom hogy ki az akinek még a szervizkönyv a fétise!
Azt hiszi bárki ha a papírok jól vannak kitöltve meg minden pecsét benne van akkor fasza motort vesz.......HÜLYESÉG!
1000000 Szer jobban megcsinálok egy olaj cserét mint a "NAGY SZERVIZ MŰHELY", a nagy szerviz nem fogja nekem órákig csöpögtetni ki , meg döntögetni jobbra balra a motort meg sorolhatnám.........meg légszűrő cserénél nem fogja kimosni nekem az egész légszűrő házat patikára, mint én magamnak........stb stb stb
A vége az lett hogy szenzor faszán működik, azt mondta tökéletes.
Aztán ma szétszedtem az összes létező csatlakozót amit lehet a motoron , minden kifújtam magasnyomású levegővel + wd40 és láss csodát , 1 órán keresztül most folyamatosan mentem vele és minden baba..........
Mondjuk a testkábel ami a blokkra megy az előtt van egy csatlakozó az full oxidós volt, én szerintem az volt a ludas.....
megkimelt-7777392 Mennyire vészes ez a 32 ezer km?Mi a véleményetek róla? köszönöm!
Fasza lett a Venhill?
Mi van veletek? Pont a szezon kezdésnél?
Akkor legyen már egy ilyen is:
Kedves Czimby,
AZ ENYÉM NEM ELADÓ!