Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

WD 40 - nekem az autóvillamosság szerelőm mondta ,hogy azzal fújjam !
Mi a baj a WD-40 el ott?

Én beszoktam fújni a csatikat , várok egy 5-10 percet még hat a WD-40, aztán utána nagy nyomású levegővel kifújatom hogy nehogy kontaktos legyen valahol vagy összehúzzon mással.....

Evvel mi a baj? ez eddig minden problémát megoldott........
Köszönöm! :) Igazad van,csak sokszor az van mondva amit hallani akarnak,ezért próbálok kis infot gyűjteni róla más forrásokból is!:)
A kormányomat vettem tőle,akkor láttam a motort, első látásra megtetszett mert sokkal jobb állapotban volt mint az enyém. Látszott rajt hogy nincs szétbarmolva. Ennyi amit tudok róla.
De !A tulaj srácot felhívod, és elmond mindent. van nekemis egy eladó k4 -em
igaaaaz,kérdés mennyi:D
Az egyszer sem biztos,mert mehetett bele a km 1-keréken is
Tudsz valamit a gazdájáról meg az előéletéről ?Milyen körülmények között volt használva leginkább ez érdekel,h h került bele a km.Tudooom két keréken,valószinü előre menetbe!
Én még ültem is rajt.Szerintem, első látásra nagyon egybe van a motor.Szép.
wd 40-el ne fújkáld a csatlakozókat, az nem oda való.
Nem , nem ...... marad az enyém......
És máris elakarod adni? ahogy vissza olvastam
Köszönöm a válaszokat! és a motorról mi a véleményetek? Nézte már esetleg valaki itt fórumos berkeken belül?
Hát én is 32.000 km rel vettem az enyémet, odáig volt vezetve rendesen a szervizkönyve, de én mondtam a gyereknek hogy nem hiszek a mesékben ......

Jó pénzért szervizkönyvet is lepecsételik bárkinek meg ugyan már hagyjuk a közhelyeket.................

Nem tudom hogy ki az akinek még a szervizkönyv a fétise!

Azt hiszi bárki ha a papírok jól vannak kitöltve meg minden pecsét benne van akkor fasza motort vesz.......HÜLYESÉG!

1000000 Szer jobban megcsinálok egy olaj cserét mint a "NAGY SZERVIZ MŰHELY", a nagy szerviz nem fogja nekem órákig csöpögtetni ki , meg döntögetni jobbra balra a motort meg sorolhatnám.........meg légszűrő cserénél nem fogja kimosni nekem az egész légszűrő házat patikára, mint én magamnak........stb stb stb
Elvitte faterom valami műszerészhez az a szervíz manual rajza alapján csinált rá egy nem tudom milyen kötés, meg magyarázták nekem utána hogy valami stroboszkopot vagy mit tudom én mit is ráraktak és ilyen meg olyan görbéket mutatatott így meg úgy ..........
A vége az lett hogy szenzor faszán működik, azt mondta tökéletes.

Aztán ma szétszedtem az összes létező csatlakozót amit lehet a motoron , minden kifújtam magasnyomású levegővel + wd40 és láss csodát , 1 órán keresztül most folyamatosan mentem vele és minden baba..........

Mondjuk a testkábel ami a blokkra megy az előtt van egy csatlakozó az full oxidós volt, én szerintem az volt a ludas.....
ár?
32-ezer nagyon nem vészes,csak sajnos Magyarországon nagyon nagy divat az óra visszaállítás és azt nem nagyon tudod megállapítani,h épp a duplája van-e benne
50-60k km a reális 10 év után. Gondolkozz te mennyit mész vele
sziasztok.Srácok ismeri valaki ezt a motort? http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000_k4_sok_extra_
megkimelt-7777392 Mennyire vészes ez a 32 ezer km?Mi a véleményetek róla? köszönöm!
Fajin nagyon,csak még nem volt időm fölrakni

Fasza lett a Venhill?
Na akkor én is csinálok valami tartót hozzá,mert úgy elég gáz,h jobb oldalt fogja két helyen is, bal oldalt meg semmi
Nekem nem bántotta. De én is keresgélek egy törött első sárvédőt, h levegyen róla a tartót, és felrakjam magamnak a bal oldalra...
A festéket nem dörgöli le ha csak ott lődörög?
Mivan mindenki el akarja adni a Gixxerét?
Mi van veletek? Pont a szezon kezdésnél?
Akkor legyen már egy ilyen is:
Kedves Czimby,
AZ ENYÉM NEM ELADÓ!