Hi
Elől 120/70
Hátul 200/55
A 190/55 is jó volt, de a 200-as sztem jobb.
Volt 190/60-am is, de az szar volt.
180/55-öt is használtam, de eléggé instabil volt a gép tőle, igaz, hamar megbillent vele, viszont sokszor kevés volt a szélessége, mert a peremet is ledaráltam vele(főleg a Hringen).
"Most 190 van fenn,de kissé nehézkesnek érzem vele a kanyarokat."
Erről beszélek traki-bácsi.
Ha ugyanezt a 120/190 párost feldobod slick változatban, úgy fog fordulni a bringa, mintha el lenne görbítve. Még 200-as slickkel is könnyebb befordítani, mint 190-es normál gumival. Slicket tegyél, ha fordulékony motort akarsz. Eleve kevésbé makacskodik a gumi profilja miatt és ott van még a meredekebb villaszög, amit a slick pár kiad.
180-nal is el lehet érni hasonló hatást, de az sokkal billegősebb lapon, én nem szeretem. Cipőt a cipőboltból. Ha dönteni akarsz, akkor slick kell. Ha nagyokat veretni egyenesen, akkor túragumi.
Kissé hegyesebb profilú slick kéne.
Legalább is előre.
Méretekben ki mit használ?
Elöl 120 gondolom
Hátul kinek mi vált be?
Most 190 van fenn,de kissé nehézkesnek érzem vele a kanyarokat.
Lehet jobb volna a 180?!
Jó az tény hogy nem a legcsendesebb,legfinomabb váltóval rendelkező motor,de a gixer már csak ilyen,lehet ütni vágni azt szereti,és olyankor érzi jól magát!
Nekem most D212 van hátul, diablo supercorsa elől, de volt már szinte minden mindenhol, új is, pályázott is, egyikre sem volt panaszom, 1 szezont bírt mind, bár a mostani elég hamar fogy ez lehet nem húzza ki. slick-et még nem próbáltam.
A vágott slick jó elgondolás. A GSX-R-nek előnyére válik, mert könnyebben manőverezhető tőle a gép. Ez minden motorra igaz lenne, de a GSX-R kifejezetten kellemessé változik tőle. Sokat javul a traktorsága. Finomodik, R1-esedik.
Köszönöm. Közben megnéztem mégegyszer és megkopva alig van, hanem az 1-es számok kb 45 fokos kis felső ferde vonala majdnem vízszintes és nagyon rövid. Mind ilyen ,ez tévesztett meg. Azt hittem, hogy lekopott, de nem, csak rövid. K5 nél úgy rémlik még hagyományosabb 1-es-sel dolgoztak a Japcsik :-)
Szerintem poénból írta a srác, ha nem akkor szép halála lesz, bár a kamionos ismerős is megkérdezte tegnap hogy ezen a motoron is felfelé van az egyes és lefelé a többi (Simson)
Sziasztok!
Eladóak a képeken látható alkatrészek és gumik, posta oké:
1. GSXR 1000 K7-K8 gyári állapotú 43-530as hátsó lánckerék 4000 ft.
2. GSXR 1000 K7-K8 középdob 8.000 ft
3. Bódis SBR-1 dob titán DB-killere, végátmérő 58 mm, teljes hossz 23 cm, 4000 ft.
4. 120/70 Pirelli Supercorsa SP 2013.06 középen még rajt a gyári sajtolás 13.000 ft.
5. 120/70 Metzeler Racetec K3 Interact 2011.05. heti 12.000 ft
6. 120/70 Dunlop GP Racer M 2010.27. heti 11.000 ft.
Kicsit a festést meg kéne rajta igazítani, és kész is.
Elől 120/70
Hátul 200/55
A 190/55 is jó volt, de a 200-as sztem jobb.
Volt 190/60-am is, de az szar volt.
180/55-öt is használtam, de eléggé instabil volt a gép tőle, igaz, hamar megbillent vele, viszont sokszor kevés volt a szélessége, mert a peremet is ledaráltam vele(főleg a Hringen).
Erről beszélek traki-bácsi.
Ha ugyanezt a 120/190 párost feldobod slick változatban, úgy fog fordulni a bringa, mintha el lenne görbítve. Még 200-as slickkel is könnyebb befordítani, mint 190-es normál gumival. Slicket tegyél, ha fordulékony motort akarsz. Eleve kevésbé makacskodik a gumi profilja miatt és ott van még a meredekebb villaszög, amit a slick pár kiad.
180-nal is el lehet érni hasonló hatást, de az sokkal billegősebb lapon, én nem szeretem. Cipőt a cipőboltból. Ha dönteni akarsz, akkor slick kell. Ha nagyokat veretni egyenesen, akkor túragumi.
Legalább is előre.
Méretekben ki mit használ?
Elöl 120 gondolom
Hátul kinek mi vált be?
Most 190 van fenn,de kissé nehézkesnek érzem vele a kanyarokat.
Lehet jobb volna a 180?!
Jó az tény hogy nem a legcsendesebb,legfinomabb váltóval rendelkező motor,de a gixer már csak ilyen,lehet ütni vágni azt szereti,és olyankor érzi jól magát!
DE AZ HOGY TRAKTOR!
NAAAAA NEMÁÁÁÁÁ!
Hát ezzel nem sokra megyek
Érdeklődés szinten megkérdezném ki milyen gumit(Tipus,méretek,....stb) használ a vason.
Lassan gumi csere előtt áll,és ha lehetőség volna rá akkor a mocihoz legjobban illőt tenném rá.
Előre is köszi.
UI. Én vágott slick-ben gondolkodtam!
Van még egy pár apróság amit csinosítani kell rajta,de most már műszakilag tökéletes állapotban van!
Eladóak a képeken látható alkatrészek és gumik, posta oké:
1. GSXR 1000 K7-K8 gyári állapotú 43-530as hátsó lánckerék 4000 ft.
2. GSXR 1000 K7-K8 középdob 8.000 ft
3. Bódis SBR-1 dob titán DB-killere, végátmérő 58 mm, teljes hossz 23 cm, 4000 ft.
4. 120/70 Pirelli Supercorsa SP 2013.06 középen még rajt a gyári sajtolás 13.000 ft.
5. 120/70 Metzeler Racetec K3 Interact 2011.05. heti 12.000 ft
6. 120/70 Dunlop GP Racer M 2010.27. heti 11.000 ft.
Kép?
K2-esed van?
Nekem a nálam töltött 6 év alatt nem tűnt el semmi rajta, meg ki sem kopott kicsit sem.