Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Semmihez Dubel, mert ott nincs felfogatása.
A körmös vas egy mágnes, és azért törik el.
Neked meg megdöglött a szenzorod. Atix-től veszel 1et, csere és kész is.
Ha 5-6 éveset akarsz van egy k8 1000-em.12.000 km-el.Rengeteg ráépített pénzel. Ha érdekel ?
pont ezt néztem hogy szinte drágábban mennek ezek a gépek németben. lehet kintre kéne eladni
enyém már 8 éve van nálam, ezért gondolkozom vmi máson, de fogalmam sincs mi jöhetne ez után...
Irtam Face-en, lehet egyebekben lesz...
Elküldtem az email-t!
Mindenre van ideológia elég csak a Csikósból kiindulni aki mindig spórolni akar, aztán 2-3 évre hazavágja a családi kasszát
Nálam megfordul havi 2-3 motor és ugyanennyi autó privátban tudok véleményt mondani ha van jelölted.
Hát most alapból 10 éves motorról beszélünk ugye, 2-3 évig szeretném használni utána meg ismét venni egyet de akkor már megpróbálok 5-6 éveset, hogy az már nálam lehessen még 5-6 évet.
Azt vesz mindenki amire futja a zsebéből szerintem, tudom én is vannak akik a 2-3 éves mocikat cserélgetik.
Jogos amit írsz, de a németnek nem ciki 20 évig egy motorral járni, csak nekünk kell 1-2 évente fiatalabbra cserélni
Már megvolt végiglestem mindent
Szép vas!

Én csak a későbbi eladhatóság miatt keresek gyárias motort.
Nekem édes mindegy milyen műanyagok vannak rajta nem az számít, de a magyar vevők 95%-nak igen...
c5ontkov4c5 hogyhogy képes lennél máris megválni a gixertől?
Most dolgozok, holnap érek csak haza akkor megírom az emailt neked, addig nézd meg a galériáimat meg a videoimat.....
akkor én már nem is ajánlom az enyém, se nem gyárias se nem 2004-től
2004 utáni R1 és ZX10 2005 utáni GSX-R érintett. Keress rá a váztörésre!

Küldtem képeket, de te úgyis évjáratot nézel, nem állapotot
Ne titkolózz már mikori évjárat?
Küldhetnél pár képet róla lentebb van az email címem.

Hogy is van ez a váztörés?
Régebbi, de nem is törik el a váza, mint a 2004 utániaknak
A legtöbb alkatrész 2011-es rajta illetve a kopók teljesen újak, egyébként lehet válogatni a hahun
Szia!

Írj rám a peter.czibolya kukac index pont hu-ra
Szia!

Gyárias állapotú mocit keresek, meg az árból ítélve gondolom a tied régebbi is lehet mint 2004.
Olyan kérdésem lenne,h elől a bal oldali fém fékcsövet mihez szokták fogatni? Mert jobb oldalt meg van a helye,de a gumi fékcsőnél a jobb oldali munkahengertől megy a cső a bal oldalihoz,de a fém fékcsövek közvetlen a főfékhengertől mennek mind két oldalra
Én nem hirdetemet az enyémet , de ha érdekel esetleg beszélhetünk róla....
Nézd meg a fényképeket róla a galériákban, minden szögből van róla, meg a szervizelésről is...
Nem hirdetem az R1-et, de megnézheted. Gyáritól jobb állapotban van. Brembo monoblock fékek, Ducati 1098 futómű és idom, új gyertyák, új hátsó gumi stb.
800,000Ft.
Sziasztok!

Keresek 2004-2006 közötti GSX-R 1000, YZF R1 vagy CBR 1000RR mocit.
Ha valakinek vagy ismerősnek van ilyen eladó kérem írjon rám, ha esetleg tudtok a használtautón és a képesmotoron kívül más oldalt ahol érdemes nézelődni akkor is! Köszönöm!

A fent említett 3 típuson kívül semmi más nem érdekel!
és természetesen megkímélt motort keresek leütött vasakkal tele vannak a hirdetések is.
Nem csodára várok hiszen 10 éves mocikról van szó de azért vannak elvárásaim.
Nekem az a gyanúm, hogy nem 15 ezer van benne. Egyik barátomnak volt ugyanilyen, 30 napból 28-at külföldön buszozott, mégis 5 ezret ment vele évente. A fékje fantasztikus volt! Esetleg pályáztak vele sziromtárcsával, és amikor visszarakták az összes gyári alkatrészt - beleértve a gyári tárcsákat ,a felfekvő felületet nem tisztították meg a felnin.
Mérd ki a jeladó ellenállását.