sejtettem hogy ott lesz a bibi, mert én is láttam már ott zöld oxidot a réz vezetéken, biztos ami biztos jól befújtam
illetve ha rám hallgatsz, akkor ha a farokidom alatt jársz fújd be a fesszabályzó csatlakozóját is, mert ha ott kicsit is rossz az érintkezés akkor ahogy áthúz, úgy felforrósodik hogy összeég a csatlakozó...
az izzódhoz tényleg megy egy gyári átalakító, ilyet keress:
Most már csak egy jelenséget magyarázz meg légyszíves nekem.
Kiszedtem belőle a xenon szettet mert az baszta tönkre az előző akksit is , most meg vettem bele újat és úgy döntöttem visszarakok mindent eredetire!
Itt jött a gebasz, mint a képen is látod hogy a tompítottba H7 izzó való, viszont a csatlakozó meg H4-es kialakítású gyári csatlakozó most mi a tököm van ?
A csatlakozó sokkal szélesebb ugye mert H4 -hez való, nem megy rá a H7 re!
De a csatlakozó is gyári!
Meg ha berakom az izzót a H7-et akkor az a kis fém nem is fogja meg rendesen , meg az a külső gumi se cuppra megy rá ........
NEM ÉRTEM!
NEKED hogy van?
Megmondom őszintén már kezdett teli lenni a faszom , hogy mi baja van , de leszedtem azt amit mondtál és láss csodát baszki oda fút be a jeladót vezetéke és szarrá volt oxidálódva az egész, én anno ezt a gumis cuccot teljesen leszigszallagoztam , most meg állt benne a víz!
Tudom és köszönöm, bocsi , de mindig vagy úgy dolgoztam vagy az időjárás volt szar és nem tudtam menni pedig már az órát is kiszedtem, Pesten dolgozok oda kell feljárnom mindig aztán úgy marha szar....
Jobb oldali idomnál? 16 pólusú? Úgy emlékszek a jobb oldali idomnál nincs semmi, csak a bal oldalinál egy nagy köteg ahogy leveszem arról beszélsz te is?
Mindenképp szeretnék átmenni, mert már nincs más ötletem , ráadásul most itthon is leszek , de most megint szar időt mond....
Péntek délelőtt az írja normális idő várható de délután megint felhőszakadás , jégesőőő...... Hogy dolgozol ? Pénteken esetleg ha olyan idő lesz reggel 8ra , 9re?
Kösz
55-ös lett felrakva a gépre,de még nem bírtam tesztelni a takony időben és nem tudtam,h csalódni fogok-e benne. Kinézetre kicsit dömperes a hátulja
Jelen! 190-et meg 200-at is használok 55-el.
Jobban fordul vele, mint a /50-el szerintem. Könnyebb megbillenteni, és máshogyan "kockásodik" a gumi is...
Jah, frankó lett a galériád!
Hi,
16 pólusú csatit kell ott keresned a jobb idom alatt.
Meg nem ártana lemérni a vezetékeket. Meg hogy a jeladó kap-e rendesen GND-t. Meg a te órád is jó az enyémre meg fordítva(persze némi átalakítással).
Kb 10-szer írtam már, h gyere át és segítek. De meguntam...
A km/h órát már kiszedtem ott teljesen jók a csatik minden okés ott!
De most hogy mondod holnap megnézem a bal oldal idomnál azt a nagy köteget, arról beszélsz amin az a nagy ilyen átlátszó gumi van félig rajta nem?
Az a baj nincs senki a közelben evvel a típussal akiével ki tudnám próbálni , pedig az órát 1 perc kiszedni... nagyon egyszerű....Hát akkor nagyon agyfaszt fogok kapni ha az óra rossz maga..... milyen mocsok drága egy óra .............. De minden egyéb funkció meg müködik , meg méri is a sebességet csak össze vissza néha 150 ír miközben csak gurulok........
akkor ezek szerint a kilométeróra hátulján lévő csatlakozót is nézted...
a bal oldalidomnál lévő vastag kábel csatlakozást?
ki kéne próbálni esetleg másik órával mit csinál.
Megjött a bontott km/h jeladóm be is raktam , de avval is össze vissza ugrál a km/h óra, 0-150 között ami jön! Ki lett mérve mindegyik jeladó a szervizkönyv alapján mindegyik jó! A Rotoron lévő 4 pöcök nem ferdült nem törött... semmi, első lánckerék nincs lelazulva!
Szétszedtem az összes csatlakozót, vettem külön kontaktspray-t befújtam az összeset de semmi! Nincs már csatlakozó amit ne takarítottam volna szarrá!
Amikor pihen a motor és megindulok vele az első 2-3 percben jól mér majd ahogy jön a nagyobb sebesség megbolondul!
Már fingom sincs mi lehet............
Most még megpróbálom elvinni a műszerfalat is kiméretni hátha az.... de akkor agyfaszt kapok!
Valakinek esetleg valamilyen tipp?
Esetleg nincs itt a közelben valaki fejér megyében aki egy próbakörre oda adná a jeladóját csak egy kattintás és kint is van nem kell semmit szétbontani? Hátha nem jól lett kimérve és a bontott is rossz!
Én most nem tudom megmutatni, szét van kapva. De a tapasztalatokat le tudom írni.
Mivel én magas vagyok, alapvető problémáim vannak a hellyel. Ezt úgy próbáltam orvosolni, hogy "mindenhol egy kicsit" próbáltam növelni a geometriai távokon.
1. Kivettem a stiftet és előrébb csavartam a kormánycsutkákat (amennyire a hely engedi).
2. 5mm-rel lejjebb toltam őket a száron, de így az előre csavarásból kellett vissza venni, mert a fejidom tartó vas így adja ki a helyet. Végül láttam, hogy tulajdonképpen az 1-2-t nem lehet egyszerre megvalósítani, mert a fékkar beleüt elöl az idomba. Végül 1. mellett maradtam.
3. Kijjebb toltam a markolatokat. Esztergáltattam olyan T hosszmetszetű kormánysúlyokat, amik kb. 2cm-rel lelógást engednek a markolatoknak.
4. A kapcsolókat és a gázmarkolatokat utána vittem szintén kb. 2cm-rel oly módon, hogy arrébb fúrtam a pozicionáló lyukakat nekik.
5. A karok helyzetét nem változtattam meg pont azért, hogy a mutató és fuckos ujjam inkább a kar végére nyúljon, ne a közepére (vagy inkább belsejére).
Ezzel egy olyan motort kaptam amivel én jobban boldogulok. Nakedbike könnyedségével lehet kanyarba becsavarni, keresztben-haladáskor sokkal könnyebb bánni vele. A fék és a kuplung sokkal jobban adagolható. A vállam és a fejem lejjebb került, jobb szélvédelmet kaptam. A kormány szitálások fizikai erővel tarthatóak. Az egykerekezési hajlam kicsit romlott.
Egyedül teljesen nyújtott karral támaszkodva lett rosszabb, úgy a csuklót kicsit félre terheli. De mivel én nagyon keveset töltök ebben a testhelyzetben, nekem ez nem volt probléma.
Oszi,Cápa.
asszem ti foglalkoztatok régebben a kormány "kényelmesebbé" tételében...
mire jutottatok? (nem akarok fighter kormányt)
én azon kívül hogy stiftet levágtam és kicsit szét nyitottam, gondolkoztam azon hogy még bentebb engedni a villaszárat, és a villahíd fölé csavarozni, bár félnék hogy a kezembe marad (így elvetettem), láttam egyszer ebayen egy versenymotort amin a két oldali meg volt cserélve (stift-ből látszott,mert alul volt) így nem lefelé állt hanem szinte felfelé, de ugye a villaszög miatt ez még mindig csak max egyenes (remélem érthető)(egyáltalán nem nézett ki hülyén), viszont akkor nem fentről görbülne le hanem lentről fel, így az össz magasság ugyanott maradna csak a szög változna. (bowden meg minden maradhatna) Aztán végül is nem volt kedvem szerelgetni hogy megnézzem életképes e
Valakinek nem áll úgy a motorja hogy megnézné?
1. Nem hozzád szóltam, hanem lecsóhoz
2. Nem anyáztam, hanem azt írtam az ilyen eseteknél nyelnem kell kettőt, hogy ne anyázzak, mert én sose anyázok
3. szarok a p21 -re, nem a kedvencem, de tudomásom szerint lecsónak igen. Én szoci gépekből mz -ket csípem.Volt is ezer fajta....
Ha bajod van ne itt üzengess, adatlapomon van mail cím. Ez gsxr ezer topik nem üzengető.
A te anyanyelved magyar? Mert én azt írtam"roppant mód hasonlít a P21-re! "
Mi az ami ezen nem érthető?
Ti otthon is így beszélgettek , hogy azonnal a másik "jó kúrva anyád az azonos" kulturált választ veszitek elő?! Nekem volt P21-em. A hengerek kiképzése a berugókar megoldása roppant hasonlít! MEGKÉRLEK EZENTÚL AZ ÉN BEÍRÁSOMRA NE REAGÁLJ. Még akkor sem ha te "profi" vagy !
Köszönöm.
Úgy érzem most olyat érzel(rd és p20 kapcsán), mint amikor nekem megakarják magyarázni a 89-90 -es zxr750 az azonos, csak a karbi nagyobb 2mm -rel
Ilyenkor mindig nagy levegőt kell vennem és várni 3 másodpercig, hogy ne mondjam a "jó kúrva anyád az azonos", hanem csak finomabban hülyézem le az embereket.
Meg mikor jön a szöveg: "ahaaaa 924 -es Porsche tudom az öthengeres Audi motoros". Jah annyira, hogy csak 4hengeres és a 4hengeres Audihoz képest is +4mm nagyobb a főtengely csapátmérő meg a többi finomság.....
illetve ha rám hallgatsz, akkor ha a farokidom alatt jársz fújd be a fesszabályzó csatlakozóját is, mert ha ott kicsit is rossz az érintkezés akkor ahogy áthúz, úgy felforrósodik hogy összeég a csatlakozó...
az izzódhoz tényleg megy egy gyári átalakító, ilyet keress: