Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kicsit nagyobb alapjárati fúvókától már nem durrog, mindenki az ellenkezőjét javasolta...
Viszont az egyik henger 3000-es fordulatig nem megy, utána minden átmenet nélkül rendesen beindul. Üzemanyag és szikra is van, kompresszió ugyanannyi, mint a másik oldalon. Gázra egyáltalán nem reagál. A kritikus fordulat fölött tökéletesen működik, jó a gyertyaklép is. Help please!
Teljesen más viszonyok vannak a kipufogócsőben gázon és elengedett gáznál, így önmagában az, hogy csak elengedett gázon durrog még nem jelent semmit szerintem. Csak az biztos, hogy éghető keverék jut a kipufogóba, de azt nem tudjuk, hogy miért. Nekem pl. a GSX-R nem durrog, pedig van aki szerint sokat kap. A Z750 gyári konfigurációval (a kipufogó is gyári volt) durrogott.
délután kiderül. Ha adok egy pici gázt abbahagyja.
Nyilván a soktól. De gondolom lehet rosszul záró szelep is.
Cápa általános kérdés: szerinted sport dob sok vagy kevés kajától durrog motorfékezéskor? Nincs egr vagy pair. Régi karbis gép.
Sziasztok! Van olyan k5-k6 tulaj akinek van ilyen idom a motorján és volt visszahíváson a váz miatt? Nem találtam az enyémen, ezért vettem egyet bontva de egyszerűen nem tudom felrakni mert a merevítéstől nem fér oda. Vagy ez így jó hogy a belső idomok nem csatlakoznak majd semmihez a végén?
Segitséget szeretnék kérni,k6-on lecseréltem a gyári dobot egy erre való yoshimurára és ez is majdnemugyanugy melegszik forró.Ez természetes?Csak azért mert ismerősőknek más tipusu motoron max langyos.köszi a válaszokat
Ha nem írsz, akkor is szét szedtem volna mert a hajamat téptem már,, viszont így tudom, hogy mit nézek meg elsőként majd
Szétkaptam a pálca felöli oldalt. Olyan iszonyatosan retkes és vastagon rá ülepedett sár, olaj meg miegymás volt, hogy örülök, hogy egyáltalán ennyire mozgott a húzó szerkezet és a pálca (az előző tulaj nagy tudós volt)
na de mindegy is!,

Szóval köszi még egyszer! ;)
Gondolom ő már koppig betekerte az állítókat és ezután tette fel a kérdést. Mert ha nem, akkor lekaparom magam vazze...
Nincs mit. Igazából a leírtak nagyjából a világ összes kuplungjára igazak, mert mindegyik ugyanúgy működik, tehát semmi zsákbamacska nincs benne. Viszont ez egyben azt is jelenti, hogy nem kerültél közelebb a megoldáshoz, mert ahhoz, hogy ezeket végig ellenőrizd, szét kell szedni komplett az egészet és egyesével, minden ponton meggyőződni arról, hogy az összeszerelés megfelel-e a gyárinak. Ha pedig ezt végig játszod, akkor már a kérdés is okafogyott lesz.

De arra jó volt, hogy felsoroltuk a kuplung nagyjából összes alkatrészét. Addig jó, amíg valaki nem tudja fejből mindet. Sajnos én már álmomból felkeltve is összeraknám a GSX-R kuplungot.
köszönöm szépen! át lesek mégegyszer mindent. a csapágygolyót ma délelött meglestem de annak nincs nyoma. a többit szerintem este felé lesz időm átvizsgálni mindenesetre köszönöm szépen a kommentedet! Sok újat olvastam ismét! :)
Nekem is kint fog a kuplungom. Csak egy új R6-os bowdent cseréltem rajta (ez volt ingyen). Le kell vágnom az állító csavarból 2-3 mm-t és középen fog fogni.
Ha bármilyen okból hosszabb a kinyomó tag mint a gyári vagy a kuplung szerkezet beljebb van a kelleténél annak az lesz az eredménye, amit tapasztalsz.

Ezek közül a felesleges golyó csak egy lehetőség. Az kb. 3,8-4mm-t növelne a kiálláson. Ez elég ahhoz, hogy a bowden-holtjáték állítócsavar teljes hosszát felvegye a karnál. Fent utána tekered és így már működni fog de épp hogy csak a legvégén - tehát pont úgy, ahogy tapasztalod.

Tehát:
- lehet felesleges golyó
- lehet felesleges alátét a kinyomótalp alatt
- lehet rossz a hossza bármelyik tagnak (mert pl. korábban bontott alkatrésszel szerelték össze és elkevertek valamit)
- lehet egyel kevesebb tárcsapár (ez is kb. 4mm-t jelent)
- HIÁNYOZHAT A HATÁROLÓ ALÁTÉT a komplett kuplungszerkezet alól - ennek is az az eredménye amit tapasztalsz és igen veszélyes szerelési hiba lenne!
- ha csúszókuplungod van, akkor még annak is van pár alkatrésze, aminek helytelen összeszerelése (ha ez lehetséges egyáltalán) is adhat eltolódást
- lehet rövidebb a bowdened kilógása a gyárinál (pl. mert egyszer már elszakadt és javítva volt)
Fogni! bocsánat elírtam az előzőben
nagyon kint fog. csúsztatok kb 5cm-t és az utolsó 2mm ben kezd el csúszni. azt látod nem néztem meg, hogy van e alatta csapágygolyó mert eszemben sem volt
ezt sajnos nem tudom, hogy széria hibás volt e vagy sem mert én világ életemben Yamaha-s voltam. ez az első gixerem
Kuplung kosár lett cserélve teljes lamella szettel ami nem a legolcsóbb fajtából lett rendelve tehát még azt sem lehet mondani, hogy "igen.. olcsó húsnak". Körülbelül igen így van beállítva. bár a pálcát ahogy az ábra mutatja egy hónapja már belőtem akkor egy ici picit jobb lett de annyira minimálisan, hogy szinte nem lehet észre venni.
A k2 750-et 30-ezer km-el adtam el és annak akkor még nem volt megbontva a szelepdeknije,de gyönyörűen járt a motorja.
apropó mégvalami... K7 600-nál milyen időközönként kell szelephézagot állítani? 14E km van benne... köszi
Ha meg van mindene és hibátlan akkor megéri,de dob nélkül nem. Kértem árajánlatot a Bodistól és 220-ezerért csinálnának Gp1-es full rendszert (nem titánt)
Persze a nyomó pálca hossza is lehet az eredetitől eltérő.
Én úgy jártam - leírtam itt - hogy mikor először szereltem, akkor sas szememmel észrevettem, hogy kiesett a golyó a pálca mögül. Nagy gondosan pótoltam egy másik golyóval, mint egy igazi profi. Igen ám, csak a GSX-R-nél oda nem való golyó, de ezt nem tudtam. Összeraktam úgy, persze szar lett. Mondjuk már a lehúzásnál gyanús volt, hogy valami nem oké. Olyan volt a kuplung mint a krossz CZ-n.
Hallod Cápa,
Ugyan ezt a kérdést írtam le neki, de mondom biztos a kiengedésről beszél.
Meg a pálcán filóztam, h valami ott a nemjó...
Mit értessz utolsó 2 mm alatt? Nagyon kint, vagy nagyon bent?

A nyomó pálca alá nem rakott valaki csapágygolyót?
Szia,
Persze, no problem. Bár reggel 6kor esek majd haza melóból, úgyhogy lehet kicsit szét leszek csúszva...