Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Teljesen más viszonyok vannak a kipufogócsőben gázon és elengedett gáznál, így önmagában az, hogy csak elengedett gázon durrog még nem jelent semmit szerintem. Csak az biztos, hogy éghető keverék jut a kipufogóba, de azt nem tudjuk, hogy miért. Nekem pl. a GSX-R nem durrog, pedig van aki szerint sokat kap. A Z750 gyári konfigurációval (a kipufogó is gyári volt) durrogott.
délután kiderül. Ha adok egy pici gázt abbahagyja.
Nyilván a soktól. De gondolom lehet rosszul záró szelep is.
Cápa általános kérdés: szerinted sport dob sok vagy kevés kajától durrog motorfékezéskor? Nincs egr vagy pair. Régi karbis gép.
Sziasztok! Van olyan k5-k6 tulaj akinek van ilyen idom a motorján és volt visszahíváson a váz miatt? Nem találtam az enyémen, ezért vettem egyet bontva de egyszerűen nem tudom felrakni mert a merevítéstől nem fér oda. Vagy ez így jó hogy a belső idomok nem csatlakoznak majd semmihez a végén?
Segitséget szeretnék kérni,k6-on lecseréltem a gyári dobot egy erre való yoshimurára és ez is majdnemugyanugy melegszik forró.Ez természetes?Csak azért mert ismerősőknek más tipusu motoron max langyos.köszi a válaszokat
Ha nem írsz, akkor is szét szedtem volna mert a hajamat téptem már,, viszont így tudom, hogy mit nézek meg elsőként majd
Szétkaptam a pálca felöli oldalt. Olyan iszonyatosan retkes és vastagon rá ülepedett sár, olaj meg miegymás volt, hogy örülök, hogy egyáltalán ennyire mozgott a húzó szerkezet és a pálca (az előző tulaj nagy tudós volt)
na de mindegy is!,

Szóval köszi még egyszer! ;)
Gondolom ő már koppig betekerte az állítókat és ezután tette fel a kérdést. Mert ha nem, akkor lekaparom magam vazze...
Nincs mit. Igazából a leírtak nagyjából a világ összes kuplungjára igazak, mert mindegyik ugyanúgy működik, tehát semmi zsákbamacska nincs benne. Viszont ez egyben azt is jelenti, hogy nem kerültél közelebb a megoldáshoz, mert ahhoz, hogy ezeket végig ellenőrizd, szét kell szedni komplett az egészet és egyesével, minden ponton meggyőződni arról, hogy az összeszerelés megfelel-e a gyárinak. Ha pedig ezt végig játszod, akkor már a kérdés is okafogyott lesz.

De arra jó volt, hogy felsoroltuk a kuplung nagyjából összes alkatrészét. Addig jó, amíg valaki nem tudja fejből mindet. Sajnos én már álmomból felkeltve is összeraknám a GSX-R kuplungot.
köszönöm szépen! át lesek mégegyszer mindent. a csapágygolyót ma délelött meglestem de annak nincs nyoma. a többit szerintem este felé lesz időm átvizsgálni mindenesetre köszönöm szépen a kommentedet! Sok újat olvastam ismét! :)
Nekem is kint fog a kuplungom. Csak egy új R6-os bowdent cseréltem rajta (ez volt ingyen). Le kell vágnom az állító csavarból 2-3 mm-t és középen fog fogni.
Ha bármilyen okból hosszabb a kinyomó tag mint a gyári vagy a kuplung szerkezet beljebb van a kelleténél annak az lesz az eredménye, amit tapasztalsz.

Ezek közül a felesleges golyó csak egy lehetőség. Az kb. 3,8-4mm-t növelne a kiálláson. Ez elég ahhoz, hogy a bowden-holtjáték állítócsavar teljes hosszát felvegye a karnál. Fent utána tekered és így már működni fog de épp hogy csak a legvégén - tehát pont úgy, ahogy tapasztalod.

Tehát:
- lehet felesleges golyó
- lehet felesleges alátét a kinyomótalp alatt
- lehet rossz a hossza bármelyik tagnak (mert pl. korábban bontott alkatrésszel szerelték össze és elkevertek valamit)
- lehet egyel kevesebb tárcsapár (ez is kb. 4mm-t jelent)
- HIÁNYOZHAT A HATÁROLÓ ALÁTÉT a komplett kuplungszerkezet alól - ennek is az az eredménye amit tapasztalsz és igen veszélyes szerelési hiba lenne!
- ha csúszókuplungod van, akkor még annak is van pár alkatrésze, aminek helytelen összeszerelése (ha ez lehetséges egyáltalán) is adhat eltolódást
- lehet rövidebb a bowdened kilógása a gyárinál (pl. mert egyszer már elszakadt és javítva volt)
Fogni! bocsánat elírtam az előzőben
nagyon kint fog. csúsztatok kb 5cm-t és az utolsó 2mm ben kezd el csúszni. azt látod nem néztem meg, hogy van e alatta csapágygolyó mert eszemben sem volt
ezt sajnos nem tudom, hogy széria hibás volt e vagy sem mert én világ életemben Yamaha-s voltam. ez az első gixerem
Kuplung kosár lett cserélve teljes lamella szettel ami nem a legolcsóbb fajtából lett rendelve tehát még azt sem lehet mondani, hogy "igen.. olcsó húsnak". Körülbelül igen így van beállítva. bár a pálcát ahogy az ábra mutatja egy hónapja már belőtem akkor egy ici picit jobb lett de annyira minimálisan, hogy szinte nem lehet észre venni.
A k2 750-et 30-ezer km-el adtam el és annak akkor még nem volt megbontva a szelepdeknije,de gyönyörűen járt a motorja.
apropó mégvalami... K7 600-nál milyen időközönként kell szelephézagot állítani? 14E km van benne... köszi
Ha meg van mindene és hibátlan akkor megéri,de dob nélkül nem. Kértem árajánlatot a Bodistól és 220-ezerért csinálnának Gp1-es full rendszert (nem titánt)
Persze a nyomó pálca hossza is lehet az eredetitől eltérő.
Én úgy jártam - leírtam itt - hogy mikor először szereltem, akkor sas szememmel észrevettem, hogy kiesett a golyó a pálca mögül. Nagy gondosan pótoltam egy másik golyóval, mint egy igazi profi. Igen ám, csak a GSX-R-nél oda nem való golyó, de ezt nem tudtam. Összeraktam úgy, persze szar lett. Mondjuk már a lehúzásnál gyanús volt, hogy valami nem oké. Olyan volt a kuplung mint a krossz CZ-n.
Hallod Cápa,
Ugyan ezt a kérdést írtam le neki, de mondom biztos a kiengedésről beszél.
Meg a pálcán filóztam, h valami ott a nemjó...
Mit értessz utolsó 2 mm alatt? Nagyon kint, vagy nagyon bent?

A nyomó pálca alá nem rakott valaki csapágygolyót?
Szia,
Persze, no problem. Bár reggel 6kor esek majd haza melóból, úgyhogy lehet kicsit szét leszek csúszva...
Uram!

Eddig úgy néz ki, hogy az asszonnyal április 11-én délelőtt megyünk Tatabányára ...
Reggel szerintem olyan 9-10 környéke!
Ha minden jól megy akkor , ha oda viszem az órát neked aztán mi addig elmegyünk vásárolni meg tököm tudja asszony pajtás mit talál ki, de szerintem 3 órával lehet számolni, annyi idő alatt meg tudod nekem KÉKESÍTENI ?