Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

4 ilyenem volt tényleg jó kocsik.
Bevittem egy futóműveshez (öhlins szervizbe) és ott talán 3e-ér feltöltötték.
Okés! Köszönöm az infot , én is úgy vagyok vele hogy lehet hogy az már tényleg sok!
Marad a 7100, az teljesen perfekt!
Csak kíváncsi voltam egy két véleményre!

Én egy kicsit attól vagyok elhűlve hogy ha tényleg bontatlan volt az enyém blokkja akkor nagyon patent minden még benne , mert semmi csörr, semmi zörgés, finomabb hangja van mint a CBR nek volt! Annak volt egy kis kuplung hangja.
Viszont azon jár az agyam hogy bonthatták vagy nem........ :
2 tulajos volt , megvan minden könyve a gépátvétel is megvan még mikor újonnan átvette a tulaj!
Mészáros Péter őt akarom megtalálni! Valaki nem ismeri?
Veszprémi a címe is itt van!
Megkérdezzek tőle pár dolgot!
NAAAAAAAGY fehér cápa
Szíp!
Nincs. Raktam bele, mert elhittem a mesét róla. (Sajnos pont a generál után. ) Sokkal szarabb volt, mint a "normál" 10W-40 olaj (ami nálam nem Motul, de ennek talán nincs jelentősége itt). A 300V nagyon híg. Hidegindításkor úgy kopog vele a motor, mintha víz lenne benne de melegen se nagyon múlik el a csontzene. Szerintem butaság ilyen magas teljesítményre specifikált verseny olajat tölteni utcai használatban levő motorba. Én a saját bőrömön tanultam meg ezt.
Azt írtad le, amit magamtól is kitaláltam volna. Na de, hogy töltötted fel nitrogénnel? Akármelyik Citroenes szaki megcsinálja?
Olajcsere nem egy nagy mutatvány. Leszeded a rugót, ha van szelep a gáztartályon (nemtom mi a hivatalos neve) akkor le kell engedni a gázt, felső csillapítás csavaros részét kitekered, kifolyatod az olajat, új olajat (itt is lehet játszani a viszkozitással) beleöntöd, figyelni kell, h ne maradjon benne buborék, huzogatni kell a gátló szárát, játszani kell vele egy darbig, vissza a csillapítós cucc majd fel kell töltetni nitrogén gázzal olyan 12-13 bárra kb, nemtom pontosan, meg kell nézni. Ha nincs benne gyárilag szelep, lehet belerakni. Ill szét lehet elemeire is szedni az egészet átvizsgálni h milyen állapotú. Nekem sokkal stabilabb lett az olajcsere és gáztöltés után a motor.
Mert még olyat sosem csináltam.
Megnéztem és 25-be újítanák fel. 10-be volt a K5 teló.
Viszont igazad lehet, mert azért abban is 2005-ös olaj van, ami már megmelegedett párszor.
Hogy csináltad?
Határozott talán a válaszom rá.
Hülyeség.
Sztem még pályára is tökéletes a 7100...
Én is azt öntöm a gépbe.
szerintetek van értelme "Motul FL 300V 10W40" rakni a Gixxerbe?
Vagy maradjon a 7100?
Miért nem újítod fel a tiedet? csak-csak azt találták ki ahhoz a motorhoz. Mondjuk nem drágák a hátsó gátlók tény. Én amikor tavaly felújítottam (igazából csak olajat cseréltem és feltöltettem gázzal) a k5 750-em hátsóját sokkal jobb lett utána pályán. Egy próbát lehet neked is megérne. Persze ha nincs belül szétkopva.
nesze......egy neked való kép
Akkor az utassal, csomagokkal egykerekezés mégsem hosszabbítja a teló életét?
Szia Cápa,
Bazz hátsó telót kell cserélnem.
1kerék meg brutálabb kigyorsítások(4 lámpás kereszteződést bírt ki) után olyan lesz a segge érzésre, mintha hátsó gumi defektet kaptam volna. Aztán kicsit pihen a motor és megint jó lesz.
Belenyomom a K5 gátlót aztán majd kiderül, h milyen lesz.
szia, ha egyezik a k8-cal (sanszos) akkor van.
Első fék visszahívás :

a volt tulaj megkapta a levelet (szólt nekem:),bementem egy suzuki szervízbe a levéllel lerendelték a komplett fő fékhengert ,ha megjön akkor garanciába ingyen cserélik !

Ha nincsen leveled akkor is visszanézik alv,szám alapján !
Hali! k6-1000 -hez keresek hátsó féktárcsát,bontottat.
Nincs baja. Egyszerüen csak fékez.
Már nem kell, jó?
XX-nek meg lett a baja?
40,000Ft.
Nem akarom a gyárit átalakítani hátha találok valahol hozzá,viszont ha mégse találnék akkor jelentkezek. Azért örülök, hogy te tudsz segíteni már nem először!
Minek az neked?

Akár, bár nem nagyon szeretem, ha a hátam mögött állnak amikor dolgozok.
Mondjuk akkor lehet jobb lenne délelőtt valamikor.