Okés! Köszönöm az infot , én is úgy vagyok vele hogy lehet hogy az már tényleg sok!
Marad a 7100, az teljesen perfekt!
Csak kíváncsi voltam egy két véleményre!
Én egy kicsit attól vagyok elhűlve hogy ha tényleg bontatlan volt az enyém blokkja akkor nagyon patent minden még benne , mert semmi csörr, semmi zörgés, finomabb hangja van mint a CBR nek volt! Annak volt egy kis kuplung hangja.
Viszont azon jár az agyam hogy bonthatták vagy nem........ :
2 tulajos volt , megvan minden könyve a gépátvétel is megvan még mikor újonnan átvette a tulaj!
Mészáros Péter őt akarom megtalálni! Valaki nem ismeri?
Veszprémi a címe is itt van!
Megkérdezzek tőle pár dolgot!
Nincs. Raktam bele, mert elhittem a mesét róla. (Sajnos pont a generál után. ) Sokkal szarabb volt, mint a "normál" 10W-40 olaj (ami nálam nem Motul, de ennek talán nincs jelentősége itt). A 300V nagyon híg. Hidegindításkor úgy kopog vele a motor, mintha víz lenne benne de melegen se nagyon múlik el a csontzene. Szerintem butaság ilyen magas teljesítményre specifikált verseny olajat tölteni utcai használatban levő motorba. Én a saját bőrömön tanultam meg ezt.
Olajcsere nem egy nagy mutatvány. Leszeded a rugót, ha van szelep a gáztartályon (nemtom mi a hivatalos neve) akkor le kell engedni a gázt, felső csillapítás csavaros részét kitekered, kifolyatod az olajat, új olajat (itt is lehet játszani a viszkozitással) beleöntöd, figyelni kell, h ne maradjon benne buborék, huzogatni kell a gátló szárát, játszani kell vele egy darbig, vissza a csillapítós cucc majd fel kell töltetni nitrogén gázzal olyan 12-13 bárra kb, nemtom pontosan, meg kell nézni. Ha nincs benne gyárilag szelep, lehet belerakni. Ill szét lehet elemeire is szedni az egészet átvizsgálni h milyen állapotú. Nekem sokkal stabilabb lett az olajcsere és gáztöltés után a motor.
Mert még olyat sosem csináltam.
Megnéztem és 25-be újítanák fel. 10-be volt a K5 teló.
Viszont igazad lehet, mert azért abban is 2005-ös olaj van, ami már megmelegedett párszor.
Hogy csináltad?
Miért nem újítod fel a tiedet? csak-csak azt találták ki ahhoz a motorhoz. Mondjuk nem drágák a hátsó gátlók tény. Én amikor tavaly felújítottam (igazából csak olajat cseréltem és feltöltettem gázzal) a k5 750-em hátsóját sokkal jobb lett utána pályán. Egy próbát lehet neked is megérne. Persze ha nincs belül szétkopva.
Szia Cápa,
Bazz hátsó telót kell cserélnem.
1kerék meg brutálabb kigyorsítások(4 lámpás kereszteződést bírt ki) után olyan lesz a segge érzésre, mintha hátsó gumi defektet kaptam volna. Aztán kicsit pihen a motor és megint jó lesz.
Belenyomom a K5 gátlót aztán majd kiderül, h milyen lesz.
a volt tulaj megkapta a levelet (szólt nekem:),bementem egy suzuki szervízbe a levéllel lerendelték a komplett fő fékhengert ,ha megjön akkor garanciába ingyen cserélik !
Ha nincsen leveled akkor is visszanézik alv,szám alapján !
Nem akarom a gyárit átalakítani hátha találok valahol hozzá,viszont ha mégse találnék akkor jelentkezek. Azért örülök, hogy te tudsz segíteni már nem először!
Marad a 7100, az teljesen perfekt!
Csak kíváncsi voltam egy két véleményre!
Én egy kicsit attól vagyok elhűlve hogy ha tényleg bontatlan volt az enyém blokkja akkor nagyon patent minden még benne , mert semmi csörr, semmi zörgés, finomabb hangja van mint a CBR nek volt! Annak volt egy kis kuplung hangja.
Viszont azon jár az agyam hogy bonthatták vagy nem........ :
2 tulajos volt , megvan minden könyve a gépátvétel is megvan még mikor újonnan átvette a tulaj!
Mészáros Péter őt akarom megtalálni! Valaki nem ismeri?
Veszprémi a címe is itt van!
Megkérdezzek tőle pár dolgot!
Megnéztem és 25-be újítanák fel. 10-be volt a K5 teló.
Viszont igazad lehet, mert azért abban is 2005-ös olaj van, ami már megmelegedett párszor.
Hogy csináltad?
Sztem még pályára is tökéletes a 7100...
Én is azt öntöm a gépbe.
Vagy maradjon a 7100?
Bazz hátsó telót kell cserélnem.
1kerék meg brutálabb kigyorsítások(4 lámpás kereszteződést bírt ki) után olyan lesz a segge érzésre, mintha hátsó gumi defektet kaptam volna. Aztán kicsit pihen a motor és megint jó lesz.
Belenyomom a K5 gátlót aztán majd kiderül, h milyen lesz.
a volt tulaj megkapta a levelet (szólt nekem:),bementem egy suzuki szervízbe a levéllel lerendelték a komplett fő fékhengert ,ha megjön akkor garanciába ingyen cserélik !
Ha nincsen leveled akkor is visszanézik alv,szám alapján !
XX-nek meg lett a baja?
Mondjuk akkor lehet jobb lenne délelőtt valamikor.