Szia Laci,
Hátsó idom, bal oldalában(kb a hátsó ülés alatt), fehér csati gumidugóval a végén, 2 vezeték megy bele.
Abba a csatiba zárd rövidre egy drótdarabbal a sarukat.
Aztán ha ráadod a gyújtást már írja is is a hibakódot...
Sziasztok! Gsxr1000 es en ég az Fi hibajel és néha nehezebben indul! Mit is felez ez az Fi lámpa, olajszint? töltés? v vmi elektronika? vagy ez mind lehet? Tudnátok segíteni? Ez letilthatja az indítást?
ÓÓ viszont most beszéltem az asszonnyal , kijelentette hogy ő április 11-én Tatabányára akar menni mert valamilyen Glamúrr vagy mi a tököm napok lesznek a Vértes Centerbe! És hogy menjünk el!
Ha akkor felmegyünk és beadom neked a műszerfalat aztán elmegyünk erre a valamire aszzonnyal ami tuti több óra lesz , aztán ha végeztünk visszamegyünk érte?
Persze ha az asszony addig nem talál ki mást
Mit szólsz?
Sziasztok!
Gondolom ebben a topikban a legtöbb fórumozót érinti a Suzuki visszahívása az első fék miatt. A kérdésem az lenne szerintetek melyik szakszervízbe érdemes vinni? Hol bánnak a mocival lelkiismeretesen, hol javítják úgy mintha sajátjuk lenne?
-Hosuba Garázs, -Motorrad '85, -Full-Gas, -Suzuki Hollós?
Előre is köszi!
Szevasztok!
Azért néztem a K5-ét is mert a K2-nél keményebb annak is a rugója, meg talán többet lehet állítani is.
Igazából igazad van, h addig nem érdemes 1iket sem belerakni vagy cserélni, ameddig nincs felújítva.
Mondjuk a K5-öt felújítom, belerak, ha jó akkor marad, ha nem akkor a K2-t is felújít és visszarak.
Köszi a fórumot, ott ott van a szétszedési technika.
Rugót tudsz benne cserélni, az tény, hogy az ezresé gyárilag kicsit keményebb (7,3 vs 7,7). De első körben sztem felújítás, nem egy nagy összeg az új olaj meg a gázzal feltöltés. Ha nem segít lehet cserélni, de biztos jobb lesz.
Hát nemtom, utcán nem megy annyira a határokon az ember sztem, mint pályán. Persze ott meg ott vannak a nagyobb útegyenletlenségek.
Sztem pont hogy utcán érezni jobban az úthibák miatt.
Elolvastam én is a leírást, de nem írja benne konkrétan, h olyan sokkal jobb lenne a Showa. Csak azt írja, h a kompresszió oldali állító más. Azt ennyi. Viszont elég kevéske lenne a rugóereje a 600-as telónak az 1000-reshez sztem.
Utcán... az más. Utcán a büdös életbe nem riszálta volna a seggét ill nem szitált volna be a k5 750-em úgy, mint pályán, tehát soha nem is nyúltam volna hozzá a gátlóhoz. Pályán viszont már nagyon szar volt egy idő (köridő ) után, és sokat számított a felújítás. Én is azon agyaltam, hogy egy újabb, akár ezres gátlóját belerakjam ahelyett, mert biztos jobb... de elvetettem ezt a kérdést, miután ismerős is szívótt a pár évvel fiatalabb ezresével, a hasonló korúak meg szintén már elég öregek voltak, valószínű azoknak se árt így 8-10 év után a karbantartás. Aztán találtam ezt a leírást. Leírja, hogy miért jobb a k4/k5 600/7650 showa gátlója a 2006ig gyártott többinél. Első körben csak friss olaj meg gáz került bele, megérte a művelet, ugyhogy nem került sor átszelepelésre, dugattyú cserére.
De mindenki azt csinál, amit akar, csak egy tipp volt.
Az lehet, csak nem biztos, hogy fel tudják tölteni 13 barra, azért az nem olyan sima ügy, mint a kereket felfújni.;)
Fiatalabb is lehet már szar, ha sose volt még karbantartva. Ismerek olyat, akinek 2007-essel is volt már gondja baja. Amúgy ha cserélni akarja, akkor meg már k4/k5 600/750-ét venném, azok jobbak mint a hasonló korú ezreseké. De sztem mindegyiknek jót tesz min egy olaj és gázcsere.
Hátsó idom, bal oldalában(kb a hátsó ülés alatt), fehér csati gumidugóval a végén, 2 vezeték megy bele.
Abba a csatiba zárd rövidre egy drótdarabbal a sarukat.
Aztán ha ráadod a gyújtást már írja is is a hibakódot...
Ezt így kell letervezni!
Faca..
Ha akkor felmegyünk és beadom neked a műszerfalat aztán elmegyünk erre a valamire aszzonnyal ami tuti több óra lesz , aztán ha végeztünk visszamegyünk érte?
Persze ha az asszony addig nem talál ki mást
Mit szólsz?
Azért gondoltam hogy majd motorral megyek fel ha jó idő lesz!
De szeretném hogy megcsináld mert mocsok jól nézne ki!
Gondolom ebben a topikban a legtöbb fórumozót érinti a Suzuki visszahívása az első fék miatt. A kérdésem az lenne szerintetek melyik szakszervízbe érdemes vinni? Hol bánnak a mocival lelkiismeretesen, hol javítják úgy mintha sajátjuk lenne?
-Hosuba Garázs, -Motorrad '85, -Full-Gas, -Suzuki Hollós?
Előre is köszi!
Szevasztok!
Műszerfal?
Igazából igazad van, h addig nem érdemes 1iket sem belerakni vagy cserélni, ameddig nincs felújítva.
Mondjuk a K5-öt felújítom, belerak, ha jó akkor marad, ha nem akkor a K2-t is felújít és visszarak.
Köszi a fórumot, ott ott van a szétszedési technika.
Hát nemtom, utcán nem megy annyira a határokon az ember sztem, mint pályán. Persze ott meg ott vannak a nagyobb útegyenletlenségek.
Elolvastam én is a leírást, de nem írja benne konkrétan, h olyan sokkal jobb lenne a Showa. Csak azt írja, h a kompresszió oldali állító más. Azt ennyi. Viszont elég kevéske lenne a rugóereje a 600-as telónak az 1000-reshez sztem.
Nézem nézem!
Ne foglalkozz már avval, h volt-e bontva. Megy? Nem zörög(csak Suzukisan)? Tökéletes! Hajtsd!
De mindenki azt csinál, amit akar, csak egy tipp volt.
Fiatalabb is lehet már szar, ha sose volt még karbantartva. Ismerek olyat, akinek 2007-essel is volt már gondja baja. Amúgy ha cserélni akarja, akkor meg már k4/k5 600/750-ét venném, azok jobbak mint a hasonló korú ezreseké. De sztem mindegyiknek jót tesz min egy olaj és gázcsere.