viszont az áttétel miatt a tiéd 1mp alatt gyorsult 2M-re ezzel azt hiszem azóta is a második vagy,mert ha jól tudom egy teljesen gyári zx9 egy 650kilos pilotával az első!
Mág 1 gondolat:Nagyon ritkán írok ide,ezért "rutintalanul" elfelejtettem odaírni,hogy senkivel nem kívánok vitába szállni,én mindenkinek elhiszem amit mond és ír.Nem kihívásokat keresek a már 6 éve eladott motorommal amit már rég túlhaladott a technikai fejlődés.A 9-est nagyon szerettem az egyik legszebb motorom volt.Bár ezt mindenki elmondja a sajátjáról.Kívánok mindenkinek gondtalan motorozást, versenyzést.
na most várjál....azx 10-et lenyomtad,a 929-et meg nem?!ezt nem értem,még a végén kiderül hogy a régi kilenckilosok verik a mai csúcsgépeket...eszem faszom megáll,kakucsról lábon jöttem haza a gépsárkánnyal,volt ott kint egy srác 929-el,fele akkora mint én,de 30 kilo előnye biztos volt,M5 -ön befelé baszkodtuk neki,mint macska az egérrel úgy játszottam vele...szó szerint...és ez valóban megtörtént!
De szép idők voltak. Mennyit szívtam mögöttetek. A leáttételezés miatt az enyém 2 machnál már elfogyott. De legalább amikor én azt mondtam, hogy "átugrom" bármelyik kocsit, akkor az úgy is volt.
Üdv. Tomi!
Csak alátudom támasztani amit leírtál, de azért azt ne felejtsük el hogy sem a te, sem a Lencsés Dani motorjában nem gyári blokk volt, de ettől függetlenül kurva jól mentek!
Azt hittem engem nem ismersz, mondom akkor jó nagyot eshettél
Volt több GSX-R is nálam tényleg erősebb, könnyebb, de a 9-es jól tuningolható, a 929-es hondától sokkal jobban ment. Viszont a 9-esen elfértem végsebességnél is a plexi mögött, a K6-oson nem, már óra szerint 270-nél is rángatta a ruhámat a szél, pedig elég passzentos 100 kilóra az 54-es ruha.
Én nem ismerlek de ezúton is gratulálok az eredményeidhez! Lejjebb ugye írtam, hogy a ZX-9R-rel régebben sok gyorsulási versenyt nyertek. Én magam is láttam ilyet (1000-esek ellen nyert a ZX). 2002-t írtunk. A ZX-9R valóban elég jól megy és a rajtolóképessége kiváló. Előnyös méret és súlyelosztás. A kuplungja is jobb mint pl. a K1 GSX-R-eké K4-ig. Fenntartom azt is, hogy a ZX-9R sokkal inkább "erőn felül" teljesít, mint jó pár más motor.
De mindez nem mond ellent annak, hogy ma már a GSX-R1000-nek nem ellenfél. Közúton, repülő rajttal (olyan bénák mint én nem tudnak rajtolni), magyarán életszerű helyzetekben a GSX-R1000 jobban megy. K4-ig észrevehetően jobban, K5-K6 egyértelműen jobban, K7-től sokkal jobban. A fizikára nincs gyógyszer.
Szerintem amúgy ZX-9R többet tud, mint amennyire a tulajaik égetik néha, pl. azzal, hogy "belevau" és butaságokat beszélnek. Kicsit olyan, mintha mind csak nagyot mondók vennének ZX-9R-t. Kár, mert a ZX-9R ennél értékesebb gép. Nem egy Ducati.
Az mindenesetre üdítő volt, ahogy predizente osztotta a népet. Teljesen igaza volt a vitathatatlan dologban, de engem azért megnevettetett az a körülmény, hogy predizente elfelejtette jelezni, hogy az Ő motorja amellett, hogy kb. 210LE-re volt tuningolva, -2 áttétellel ment. Kétségtelen, hogy az hármasával eszi a ZX-9R-eket (és minden más motort is).
Köszönjük amit megosztottál velünk.
Én akkor is azt mondom, h a Gixer 1000 lenyomja a 9R-t.
Bármikor kiállok ellened a Gixer-el, és ha ott is hagysz nem a motorerő miatt lesz, hanem a startolás miatt...
Aztán röhöghetünk egy jót!
Sziasztok !
Fantasztikus volt az elmúlt 1 órában végigolvasni ezt az utolsó 10 oldalt.
Nagyon tetszett a ZX9 téma.
Gondoltam megkeresek néhány régi képet.
Néhány adatot esetleg megosztok,hátha megy tovább a száj karate mi gyorsul le mit (erről mesélhetnék én is:ZX kupa 2008:ZX 9-el én, Vida Tibi eladó Zx 10 2006-ja ellen a célegyenesben a vevő jelöltjével,aki mögül a célrarából kifordulva, mellé értem kigyorsításon és nem hagyott le az egyenesben a Hringen versenyen.)
Volt egy ZX-9 R 2001-es gépem:3000 km-től 20000 km-ig használva utcán + gyorsulási verseny+pályázás (ZX kupával).
Muzzy rendszerrel,sport légszűrővel,95 kg-os voltam akkor 1 alsógatyában ha reggel kif...tam magam (+10kg ruha) ,vékony hengerfej tömítéssel (gyári 3 rétegből 2 eldobva-ezt nem szabadott volna,utólag kiderült),leáttételezve.
Gyorsulás 400m:10,1 streetben,ha jól emlékszem,9,96 lehuzatva.
Sebesség:max.223 körül ha jól emlékszem,de inkább 220 alatt átlagban.
Végsebességmérésen:291,2 km/h-t mentem és nyeretm 900 ccm-ig kategóriában.(majd fferi barátom pontosít ha nem jók az adatok).
Akkor Lencsés Dani lett a 2. a végseben 1-2 tized km/h hátránnyal.Ahogy fferi mondja nem nagyon láttam 50 kg.-nál nagyobbnak.Én meg alig fértem el a nagy plexi mögött.
Más:Barátommal végeztünk nyomaték gyorsulást.
Én 9-el,ő 929 rr-el slip on volt neki+légyszűrő,széria blokkal,10 kg -al könnyebb testsúllyal Ő.
Csúnyán kikaptam.3.-4.-5.-ben 60-80-100km/h-ról gyortsítva.
Amikor visszaváltottam 1-et még akkor sem tudtam tartani a lépést vele,csak mikor 4-ből 2-be váltottam akkor. Persze végre megvertem.
Fentiekben csak a saját tapasztalataim írtam le,remélem nem bántottam meg senkit.
Csak alátudom támasztani amit leírtál, de azért azt ne felejtsük el hogy sem a te, sem a Lencsés Dani motorjában nem gyári blokk volt, de ettől függetlenül kurva jól mentek!
Volt több GSX-R is nálam tényleg erősebb, könnyebb, de a 9-es jól tuningolható, a 929-es hondától sokkal jobban ment. Viszont a 9-esen elfértem végsebességnél is a plexi mögött, a K6-oson nem, már óra szerint 270-nél is rángatta a ruhámat a szél, pedig elég passzentos 100 kilóra az 54-es ruha.
Én nem ismerlek de ezúton is gratulálok az eredményeidhez! Lejjebb ugye írtam, hogy a ZX-9R-rel régebben sok gyorsulási versenyt nyertek. Én magam is láttam ilyet (1000-esek ellen nyert a ZX). 2002-t írtunk. A ZX-9R valóban elég jól megy és a rajtolóképessége kiváló. Előnyös méret és súlyelosztás. A kuplungja is jobb mint pl. a K1 GSX-R-eké K4-ig. Fenntartom azt is, hogy a ZX-9R sokkal inkább "erőn felül" teljesít, mint jó pár más motor.
De mindez nem mond ellent annak, hogy ma már a GSX-R1000-nek nem ellenfél. Közúton, repülő rajttal (olyan bénák mint én nem tudnak rajtolni), magyarán életszerű helyzetekben a GSX-R1000 jobban megy. K4-ig észrevehetően jobban, K5-K6 egyértelműen jobban, K7-től sokkal jobban. A fizikára nincs gyógyszer.
Szerintem amúgy ZX-9R többet tud, mint amennyire a tulajaik égetik néha, pl. azzal, hogy "belevau" és butaságokat beszélnek. Kicsit olyan, mintha mind csak nagyot mondók vennének ZX-9R-t. Kár, mert a ZX-9R ennél értékesebb gép. Nem egy Ducati.
Az mindenesetre üdítő volt, ahogy predizente osztotta a népet. Teljesen igaza volt a vitathatatlan dologban, de engem azért megnevettetett az a körülmény, hogy predizente elfelejtette jelezni, hogy az Ő motorja amellett, hogy kb. 210LE-re volt tuningolva, -2 áttétellel ment. Kétségtelen, hogy az hármasával eszi a ZX-9R-eket (és minden más motort is).
Én akkor is azt mondom, h a Gixer 1000 lenyomja a 9R-t.
Bármikor kiállok ellened a Gixer-el, és ha ott is hagysz nem a motorerő miatt lesz, hanem a startolás miatt...
Aztán röhöghetünk egy jót!
Tibi az Te vagy mellettem?
Fantasztikus volt az elmúlt 1 órában végigolvasni ezt az utolsó 10 oldalt.
Nagyon tetszett a ZX9 téma.
Gondoltam megkeresek néhány régi képet.
Néhány adatot esetleg megosztok,hátha megy tovább a száj karate mi gyorsul le mit (erről mesélhetnék én is:ZX kupa 2008:ZX 9-el én, Vida Tibi eladó Zx 10 2006-ja ellen a célegyenesben a vevő jelöltjével,aki mögül a célrarából kifordulva, mellé értem kigyorsításon és nem hagyott le az egyenesben a Hringen versenyen.)
Volt egy ZX-9 R 2001-es gépem:3000 km-től 20000 km-ig használva utcán + gyorsulási verseny+pályázás (ZX kupával).
Muzzy rendszerrel,sport légszűrővel,95 kg-os voltam akkor 1 alsógatyában ha reggel kif...tam magam (+10kg ruha) ,vékony hengerfej tömítéssel (gyári 3 rétegből 2 eldobva-ezt nem szabadott volna,utólag kiderült),leáttételezve.
Gyorsulás 400m:10,1 streetben,ha jól emlékszem,9,96 lehuzatva.
Sebesség:max.223 körül ha jól emlékszem,de inkább 220 alatt átlagban.
Végsebességmérésen:291,2 km/h-t mentem és nyeretm 900 ccm-ig kategóriában.(majd fferi barátom pontosít ha nem jók az adatok).
Akkor Lencsés Dani lett a 2. a végseben 1-2 tized km/h hátránnyal.Ahogy fferi mondja nem nagyon láttam 50 kg.-nál nagyobbnak.Én meg alig fértem el a nagy plexi mögött.
Más:Barátommal végeztünk nyomaték gyorsulást.
Én 9-el,ő 929 rr-el slip on volt neki+légyszűrő,széria blokkal,10 kg -al könnyebb testsúllyal Ő.
Csúnyán kikaptam.3.-4.-5.-ben 60-80-100km/h-ról gyortsítva.
Amikor visszaváltottam 1-et még akkor sem tudtam tartani a lépést vele,csak mikor 4-ből 2-be váltottam akkor. Persze végre megvertem.
Fentiekben csak a saját tapasztalataim írtam le,remélem nem bántottam meg senkit.
Már ki sem írta mert helyiérték szerint csak 3 számot tud az óra
A te lomodon akkora volt a hátsó lánckerék mint egy lavor