Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

be kellene valahogy vágnom ide a videomból egy részt,a hring célrarában bemelegítő körön egy zx9mögött jövök,életre halálra küzd,de megunom ,és kikerülöm min t egy pocsolyát.jelzem megvárom míg kigyorsít,egyszerűen csak erőből alázom.... nem kicsit...
Majd rárakunk egy akkora f@szom túrbót mint a buszkerék aszt nézelődhettek
na majd mindjárt letiltanak megint ezek a faszom moderátorok....
Ennyi!
pont ide ,pont oda,a zx9már nem rúg labdába....
minél többet magyarázkodtok annál inkább beigazolódik ,hogy valóban vége a zx9-nek,vége....
Ott a pont!
Ricsinek mi is a legjobb ideje? 9,5? Egy keréken 200Le Gixer 1000-el?
Valami nem kerek a történetben.
Vagy a ti motorotok gyönge mint a harmat vagy az a 750-es volt túl erős egy 750-nek.
Ez? Semmit, én csak azt láttam,hogy a gixxer lemaradt!
Nekem bizonyított eleget a 9-es! Le lehet írni őket, de a gyakorlat mást mutat....
az 1000-es gixxert is megfogta meg a 04-es R1-et országúton
Ha nem hiszed járj utána, de egyébként nem tudom Lencsés Dani volt-e akkor 50-55 kilós!
ez a video most bizonyít?vagy bizonyítana!? ez egy lófasz gyakorlatilag....
Közbe meg megy 320 at is!
Nem, most majd megyek a műhelybe és buzerálom tovább a blokkot.
Cápa ma se jössz át? Adok 180-as gumit az fog füstölni 3.-ikban is
És ezt te el is hiszed, vagy csak te is titkolózol? Vagy tényleg komolyan gondolod? Bár ha egy 30kilós gyerek vezette akkor talán.
Egy kopp gyári 750 jó esetben eléri a 220-at 400méteren. Nemde? Plusz 10, netántán 15LE miatt nem fog több, mint 20 kmh-val nagyobb sebességre gyorsulni, olyan sebességre, amire gyári ezresek is nehezen gyorsulnak fel. Sztem.
Ismétlem, mivel nekem egyébként sem volt képes a motor a végsebességre, nekem lehetőségem sem volt arra, hogy érdekeljen. Kicsit még lehetne rövidebb, hogy a pályagumit is el bírja tekerni 3.-ban, ne csak a túragúnyát.
Nekem is 16/45 az áttételem. Egyesben csukott gáznál abs-es lesz a motor hátulja.De, 13% lejtőn lefelé egykerekezik. A végsebesség kit érdekel. A mi motorunk már úgysem motor,azok csak 2007 felett vannak.
Vékonyabb hengerfejtömítés, rendszer, Pc. ennyi!
de gondolom némi kavics arra rá volt költve
A magyar csúcs street 750-900 kategóriában 9.53 sec. 241 km/h sebességgel, persze Gsx-r 750-el, lehúzatás nélkül!
De azt is kiírhattad volna hogy mennyit ment a 9-es?
http://www.sportmotor.hu/motor...


igen a ZX-9R fölött eljárt az idő.....
Hívjuk ki a ZX-9R fórumot egy versenyre tavasszal.
Fogalmam sincs, de megpróbálok együtt gondolkodni Veled.

Van az üzemanyag pumpának reléje? Mért lenne? Szerintem nem fogyaszt annyi áramot, ami ezt indokolná. A könyv szerintem a gyújtáskapcsolót írja, a "switch" kapcsolót jelent, "relay"-t nem olvastam.

Ha mindkét üzemanyag pumpával elő tud fordulni ez, akkor a következőket nézném meg:
-gyújtáskapcsoló
-AC-hez menő vezeték
-csatlakozó
-a nyomáskapcsoló
Utóbbit nem tudom van-e értelme, mert nem tudom, hogy egyben van-e a pumpával vagy külön, vagy mi van vele. Még sosem néztem meg jobban.

A C42 gondolom akkor van, amikor az ECM megkapja az áramot és várja, hogy az AC-n keresztül jövő szálon is megjelenjen a jel és/vagy X idő elteltével változzon ez a jel, amikor a felépült a táp nyomás. Az ECM szerint ez a mechanizmus nem játszódik le a kívánalmaknak megfelelően.

A gyújtáskapcsoló mechanikailag fogyó alkatrész, ráadásul a K1 egyik gyenge pontja és még a könyv is ezt említi. Ezzel kezdeném.