be kellene valahogy vágnom ide a videomból egy részt,a hring célrarában bemelegítő körön egy zx9mögött jövök,életre halálra küzd,de megunom ,és kikerülöm min t egy pocsolyát.jelzem megvárom míg kigyorsít,egyszerűen csak erőből alázom.... nem kicsit...
Ricsinek mi is a legjobb ideje? 9,5? Egy keréken 200Le Gixer 1000-el?
Valami nem kerek a történetben.
Vagy a ti motorotok gyönge mint a harmat vagy az a 750-es volt túl erős egy 750-nek.
Ez? Semmit, én csak azt láttam,hogy a gixxer lemaradt!
Nekem bizonyított eleget a 9-es! Le lehet írni őket, de a gyakorlat mást mutat....
az 1000-es gixxert is megfogta meg a 04-es R1-et országúton
És ezt te el is hiszed, vagy csak te is titkolózol? Vagy tényleg komolyan gondolod? Bár ha egy 30kilós gyerek vezette akkor talán.
Egy kopp gyári 750 jó esetben eléri a 220-at 400méteren. Nemde? Plusz 10, netántán 15LE miatt nem fog több, mint 20 kmh-val nagyobb sebességre gyorsulni, olyan sebességre, amire gyári ezresek is nehezen gyorsulnak fel. Sztem.
Ismétlem, mivel nekem egyébként sem volt képes a motor a végsebességre, nekem lehetőségem sem volt arra, hogy érdekeljen. Kicsit még lehetne rövidebb, hogy a pályagumit is el bírja tekerni 3.-ban, ne csak a túragúnyát.
Nekem is 16/45 az áttételem. Egyesben csukott gáznál abs-es lesz a motor hátulja.De, 13% lejtőn lefelé egykerekezik. A végsebesség kit érdekel. A mi motorunk már úgysem motor,azok csak 2007 felett vannak.
Fogalmam sincs, de megpróbálok együtt gondolkodni Veled.
Van az üzemanyag pumpának reléje? Mért lenne? Szerintem nem fogyaszt annyi áramot, ami ezt indokolná. A könyv szerintem a gyújtáskapcsolót írja, a "switch" kapcsolót jelent, "relay"-t nem olvastam.
Ha mindkét üzemanyag pumpával elő tud fordulni ez, akkor a következőket nézném meg:
-gyújtáskapcsoló
-AC-hez menő vezeték
-csatlakozó
-a nyomáskapcsoló
Utóbbit nem tudom van-e értelme, mert nem tudom, hogy egyben van-e a pumpával vagy külön, vagy mi van vele. Még sosem néztem meg jobban.
A C42 gondolom akkor van, amikor az ECM megkapja az áramot és várja, hogy az AC-n keresztül jövő szálon is megjelenjen a jel és/vagy X idő elteltével változzon ez a jel, amikor a felépült a táp nyomás. Az ECM szerint ez a mechanizmus nem játszódik le a kívánalmaknak megfelelően.
A gyújtáskapcsoló mechanikailag fogyó alkatrész, ráadásul a K1 egyik gyenge pontja és még a könyv is ezt említi. Ezzel kezdeném.
Valami nem kerek a történetben.
Vagy a ti motorotok gyönge mint a harmat vagy az a 750-es volt túl erős egy 750-nek.
Nekem bizonyított eleget a 9-es! Le lehet írni őket, de a gyakorlat mást mutat....
az 1000-es gixxert is megfogta meg a 04-es R1-et országúton
Egy kopp gyári 750 jó esetben eléri a 220-at 400méteren. Nemde? Plusz 10, netántán 15LE miatt nem fog több, mint 20 kmh-val nagyobb sebességre gyorsulni, olyan sebességre, amire gyári ezresek is nehezen gyorsulnak fel. Sztem.
igen a ZX-9R fölött eljárt az idő.....
Van az üzemanyag pumpának reléje? Mért lenne? Szerintem nem fogyaszt annyi áramot, ami ezt indokolná. A könyv szerintem a gyújtáskapcsolót írja, a "switch" kapcsolót jelent, "relay"-t nem olvastam.
Ha mindkét üzemanyag pumpával elő tud fordulni ez, akkor a következőket nézném meg:
-gyújtáskapcsoló
-AC-hez menő vezeték
-csatlakozó
-a nyomáskapcsoló
Utóbbit nem tudom van-e értelme, mert nem tudom, hogy egyben van-e a pumpával vagy külön, vagy mi van vele. Még sosem néztem meg jobban.
A C42 gondolom akkor van, amikor az ECM megkapja az áramot és várja, hogy az AC-n keresztül jövő szálon is megjelenjen a jel és/vagy X idő elteltével változzon ez a jel, amikor a felépült a táp nyomás. Az ECM szerint ez a mechanizmus nem játszódik le a kívánalmaknak megfelelően.
A gyújtáskapcsoló mechanikailag fogyó alkatrész, ráadásul a K1 egyik gyenge pontja és még a könyv is ezt említi. Ezzel kezdeném.