Pár éve a Motor Revübe már raknak be a sebességhez tartozó nyomatékértéket is. 1198-1199 messze a leggyengébb nyomatékrugalmasságban a hosszú áttétel meg felülre kihegyezett blokk miatt. A KTM RC8R ami igazi V2-ként viselkedik de az meg felül gyenge.
Amikor zx9-em volt vatta új K6 1000-től városban nem maradtam le. Utána városon kívül 200-ig együtt mentünk, 270-nél már elég jól elment, aztán visszafelé én mentem elől, végsebességnél nem tudott megelőzni
A kawán púpos plexi volt és 180-as gumi+sportdob, a másik motor gyári.
Cápa a V2 azért is gyengébb, mert a kevesebb maximális fordulat miatt hosszabb áttétel kell neki, hogy ne csak 180-nal tudjon menni egy 1000-es V2-es sportgép
nyomaték ide nyomaték oda,mentem zx9r-el,húzom neki, várom hogy gyorsul,hogy majd beindul,aztán meg leforgott mindenből csak a várakozás valósult meg,a többi.... ,de zx 12-vel is mentem,annak is tépem,hogy na majd most,hát a leáttételezett gsxr-hez képest semmi sem volt,azon legalább érzem hogy meglendül mintha megijedt volna valamitől.
Ha csak az kell h jól ugorjon és jó legyen vele egykerózni akkor nem értem mit szenvedsz vele. Rakj előre egyel kisebb, hátra kettővel vagy 3-al nagyobb kereket aztán fog ugrani meg kerékreállni.
csak pálya van neki !