Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

uhhh....most látom,nem szabadott volna hozzászólnom,mert Tamás 25 nem kér hsz-eket!
az igaz hogy a 636 mindent ver?kivéve persze a zx 9-et!
Szia Crézi.A fehér idomos 636-os nagyon jó volt ezért annyira siettem,hogy a -3-ban le tudjak pihenni kicsit napozni. .De hamar felugrottam,csak a josimurák égnek álltak.
Kár hogy elflejtettem hogy a k közepe felé lassan el kell engedni a féket .Köszönöm hogy emlékeztetsz.
Szeretetről:érderkes hogy vannak akik ismeretlenül is tudnak kulturáltan írni (Cápa) és vannak akik ,meg amúgy mindenkit osztanak. Mert ilyen szépen fórumozol küldök egy képet,bár biztos kinn van a szobád falán.
Hello Tomi:D
Látom megszerettétek egymást -igy van ez rendjén..
Az a fehér idomos csávó ..az ott nagyon gyorsnak néz ki..
Ez a verseny volt ahol átalakitottad a kipuffot a -3ban?
NA tehát az úgy volt, hogy én a zx 9el , utcán, pályán mindenkit megvertem
Nem volt ellenfél az ilyen 2007-es ezres gixiket pl. reggelire ettem.
Az én motoromnál másik motor nem volt gyorsabb (se szebb) kerek e földön
Egyetlen egy technika tudott csak elbánni velem
Az egy renault clió volt, de az meg 1400-as volt és mint a fényképeimről kiderül ő az oldalával előzött.
Év elején még barátkozom az biztos. Aztán ha sikertelen lesz akkor jöhet a csere.
Kedves Predi !
Én ezt a kellemes múltidéző néhány órát részemről lezártam.Gondoltam megosztom saját élményeim az olvasókkal,mert a takony időben még motorozni nem lehet bár látom nem biztos hogy kellett volna.
A továbbiakban köszönöm,nem kérek hozzászólást.
Üdv:Tomi
Szlovákia ringen 929-el féktávon fogtam a 848-as Ducatit, egyenesben pedig lemaradtam. Elvileg pont fordítva kellett volna történnie Mindkettő utcai motor volt. A nap végére átküzdöttem magam egy helyi 954-es Hondán is a huszadik legjobb idővel

Tibi kell még Brembo fék futóművel együtt, vagy már megbarátkoztál a khi csúcstermékével?

de legyen 2.5 tonna,és 88Le!max
egész másról beszélsz most!most azt ecsetelgeted,hogy nem tudsz motorozni,mert egy 400-as elvert,ennek nem sok köze van a motorok teljesítményéhez.... ugye féktáv...ott ritkán jön ki a motor teljesítményéből adódó előny....
Ha jobbról előzöl nem kell index.
Nem azért küldtem,csak szuper időszak volt.
Különben is ki az a 6. helyről fehér csizmás és miért előz,nem indexelt.
Bár nem volt pénz a hónap végén,de versenyeztem.
Most van pénz a hónap végén,de nem (nagyon) versenyzem.
Jó poén.
A múlt elmúlt már nem vennék újra, habár túrázgatni?...Talán...Egy zsír állapotút...de mégsem .Bár veri a gixxereket. ...akkor mégis....de mégsem mert 1 400-as megveri.....
Hogy 4-en is megaláztak a rajtnál? Annyira nem!
De azért köszi!
Rajt sorozat képek 2010 08.
Tudom hogy nem a zöld ruhás csak vicceletem.
Tibi ez hogy tetszik?
Eladó ZX-9R-t keresek.
Respct Predi a korábban elért eredményeidhez (mi személyesen nem ismerjük egymást gondolom).
Mielőtt vki túl komolyan veszi és szétreszeli adott kedvencét.
Én lezárom ezt a kellemes témát.
Kellemes napot kívánok mindenkinek.
Én Tibi.
De szép nap volt.
Mint lejjebb írtam csak álmodtam ez meg sem történt,hiszen a Digi nem adta mint a Gp-t. .Balog Jani meg nem is létezik .Majd váltottam 1000-esre.2008-ban a Zx kupán 1 ZX400R úgy megvert (nem egyenesben,inkább féktávon...) hogy csak pislogtam,azt hittem a ZX 10 mindenvivő,elfelejtettem hogy meg kell tanulni motorozni.
Ugye ez sem történhetett volna meg mert a 400 az egy kis régi szar volt meg gyenge.Láttam olyat élőben persze biztos álmodtam csak , amikor Németh Balu a Hringen 600 SSp-vel verte K Viktort K? 1000 ,egy versenyen.
Majd vettem 1 2008-as K7-et de sajnos arra is kell a pilóta,mert ha nem tud vki motorozni csak erőpből próbálja megoldani,az kevés 1 9-es ellen pl a Hringen.

MOSTMÁR MEGYEK DOLGOZOM 1 KICSIT.Üdv:Tomi
kigyorsításon egyébként elég egy picit belerontani,és már a 600-ast is fél célegyenes után veszed le,tapasztalat.... van bennem néhány pálya km,mielőtt probléma lenne...
ez kezd fárasztó lenni...
ja...és a 180Le keréken az még könnyebb is ezek szerint 10 kilóval minimum!akkor pályások hajrá irány egy 3mázsás riga 12-őt venni,verhetetlen lesz az open-ben!
Értem,tehát egy 168LE(főtengelyen)az veri a 180Le-t(keréken) , teljesen világos,Én kérek elnézést!
Úgy látom a téma izgató
Pred pontosítok:9-es el szoptam nyomatékgyorsuláson (4-5-6000-es fordulatokról indulva.Majdnem sírtam,bár akkor még csak 156 Le volt főtengelyen "kalkulálva",de azt hittem a Le az minden.Hengerfejmunka után 168 főteng,talán ez segített a magas fordulaton.
Másik sztori 10-es ellen Hringen célrarában 2-esben magas fordulaton történt.Ja és úgy emlékszem köridőben a 10-es hasonló volt hozzám.Legjobbam 2,09 volt,akkor 1 éve pályáztam.Bocs tévedtem 2007 volt akkor nem 2008.A verseny után odajött Balog Jani (DMC volt Kawa importőr) azt mondta:Tomi b..meg egymás mellett mentetek Vida motorjával (Min 180 Le volt keréken) és nem ment el az egyenesben.
Egyébként meg mindet álmodtam ,kérlek NE higgyetek el semmit ebből.
Az ember utólag elismerte hogy a féket húzta közben.