Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2001-es zx9-től láttam 10,0-ás időt 400m-en. Akkor Rs250-em volt, nem voltam elfogult
Vagy itt sokkal drágábban. Én itt vettem még a pre-ebay korban.
Én meg utolértem egy zx10-et a hringen a Z1000-rel a célegyenesben, csak utána a gumifal fogott meg, mert későn fékeztem
Végre valaki ült kilencesen Egy fiatalabb Suzuki mindenben jobb, de a zx9 végsebességre komolyat ment. Én konkrétan a K6 1000 idomja mögött nem fértem el még a tanksapkát nyalva sem, a kilencesen nem volt ilyen gond.
én is onnan rendeltem víztisztát. azon kívül, hogy egy furat nem volt meg rajta jól passzol és még el se tört, meg se repedt, ennyit megér.
utángyártott üvegszállas! fehérre fényezve!
az első sárvédő gyári vagy utángyártott?
ebay-en. van vagy 4000Ft.:)
Ckacok! sötét Búbos plexit hol lehet venni, K1 hez?
Oszi, Cápa lenne egy kérdésem felétek. Történt egyszer, hogy a gép 8000-től nem akart menni, magától megjavult kb 1 évig tünetmentes maradt. Aztán nyáron a ringen ismét előjött, folyamatosan csökkent a kakaó, fél óra után vége is lett a napomnak. Akkor a feszültség szabályozó adta be a kulcsot, ki lett cserélve, majdnem happy is voltam. Csak 1 óra motorozás után kezdett megint baszakodni, Tünet ugyanaz. Üzemanyagpumpa csere oldotta meg a helyzetet. Viszont azóta előfordul, hogy a gyújtás ráadásakor a pumpa nem indul el csak 2.ra. Ilyenkor C42 hibakód van, ami üzemanyagpumpa, vagy a reléje. Kíváncsiságom határtalan, mivel megtartottam a kiszedett pumpát is azt darabokra szedtem, mindenét kitakarítottam, és most jutott időm a kísérletre. Frankón működik, csak ezt sem veszi néha észre elsőre. Mi a tökömért? Hol van a reléje? Mit tudok vele csinálni?
14-48-al a kicsi is mutatott szépeket a zx9 fórumosok csak leste és hitetlenkedtek a próbálgatás után
Jut eszembe bigoneoszi jött mögöttem és neki van hiteles első kerék jeladós mérője. Bár nem mentünk végig csövön. Biztos volt vagy 230.
Tudom, mivel 260egynéhányat mondtam végsebességnek. De akkor legyen 255 - gyalázat.

Én csak nem akarom kiszámolni tizedszázalékra azt, amit nem lehet. Tizedszázaléknál már az sem mindegy mennyire kopott a hátsó, mennyivel forog tovább a motor 299 után amiről fingom sincs, 250-nél nem a fordulatszámmérőn van a szemem), stb. Ezek már pont a "teljesen mindegy" részletek, pláne nekem. Visegrád előtt a hurkás aszfalton vasald ki a kanyart csak 250-el és rájössz, hogy nem kell ott gyorsabban menni. Nekem elég.
higany, ez így van teljesen jól ahogy leírtad, de felesleges mert aki ezt nem érti meg, annak .....
Nagyon jól saccolt Higany, az áttétellel kapcsolatban, csak sokan szeretik a leáttételezés után amit mutat az óra!
eredeti áttételed: 42/17=2,47
új áttétel: 45/16=2,81

Oszd el egymással, 2,81/2,47=1,137 azaz 13,7%
Plussz hogy gyárilag is csalt 5%-ot, 1,137*1,05=1,1945 Ennyivel kell a valós sebességet szorozni, annyit fog mutatni az óra. Ha kicsit nagyobb gumi van fennt, akkor lehet nem 19,5 hanem hanem mondjuk 16%-ot csal csak. Akkor is 250-nél 290-et mutat.

Nem azért írom, hogy de lassú a motorod, csak hogy tudd mennyire átbasz az órád.;)
Jó, visszaengedlek. Kommentelj.
Reggelt.

Értem, azt próbálod demonstrálni, hogy a motorom nagyon lassú és ez így is van.

De a "milyen volt, milyen lett?" dologban nem rossz a helyzet. Egyrészt a százalékok nem adódnak össze, mert az áttételszámítás skalár művelet, tehát rosszul "saccoltál", másrészt azt pl. nem mondtam el, hogy amikor gyári volt a motor, akkor gyári volt a gumi is és nem ment 290 fölé sehogy, most pedig pályagumival (nagyobb kerület) kiakad az óra dombnak felfele is, magyarán simán koppanásig forog a blokk (299+), kb. 1000 fordulattal megy tovább. Kb. 260 egynéhány vs. 270 egynéhány, max 10km/h különbség lehet, de ez tényleg a maximum! (Szemre semmi különbség nincs, nem veszem észre.)

De persze semmi jelentősége nincs az egésznek. Nekem így tetszik.

(Mellesleg, ha a görbéjében nem lenne a piros rész, amit 2 napja a képen mutattam, akkor gyárilag is kiforgott volna. )
na mi letttttt vagyok megint
Rövid ,telet ,széles utat jó éjszakát
Akkor majdnem 14%-al rövidítetted.
Ha gyárilag 5%-ot csalt az óra, akkor most bő 19-et.;)
Szemléltetésképpen valós 250-nél gyárilag mondjuk mutatott 262-őt, most mutat 298-at.;)