Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gearingcommanderes eredményeidet csak reggel fogom megnézni.
Elég lesz ennyi mára.
Gyári: 17/42
Nekem: 16/45
Milyen az áttételed amúgy most? És mi a gyári?
Én csak azért nyilatkozom picit bátrabban, mert nálam az volt a helyzet, hogy a K1 (se) bírt kiforogni alattam gyári áttétellel, 290 alatt már megált óra szerint, tehát bő 270-el mentem. Most, hogy rövid, simán leforog 299 utánig, gyakorlatilag tilt a motor. A valós sebesség közel van ahhoz, amit eredetileg is tudott alattam, így az óracsalás bár megvan, a motor gyakorlatilag ugyanannyit megy - csak sokkal jobban gyorsul.
Persze, mind csal gyárilag, bár gyárilag is vannak nagy eltérések, de leáttételezve a leáttételezés %-os mértékének megfelelően csal többet.
Haver mesélte, jöttek felfele egymás mögött érdi emelkedőn, ő cbr 600-as hondával, haverja R6-al, majd amikor megálltak örömmel mondja az r6-os láttad hogy 260 fölött jöttünk fölfele? Tényleg? Nekem csak 24x-et mutatott max. Gyári órák csalása közötti különbségre példa.:)
predi, itt vagy? nem? dejó!
Csal az mindenhogy. Ezért megy 295-t a ZX-9R.
Már a K1 is lenyomja, csak az még nem olyan ég és föld módon. Én csak azt tudom, hogy azokon a helyeken Dobogőkő fele amit a ZX-9R-el "simabal"-nak vettem telin, ott a GSX-R-el bele kell nyúlnom a fékbe, mert nem merem elvállalni annyival, amennyire fel bír gyorsulni a motor a kanyarig, pedig ezen meg van emelve a lábtartó és azóta fejlődtem, szóval elvállalom azért.
meg rövidített áttétellel minek is néznéd az órát, úgyis rohadt sokat csal.
és hogy a zx9 vs suzuki vitába is belevauvau...
Predi-nek (meg aki az ő álláspontján van) sztem tök igaza van benne, a zx9 tulajok (bocsi) kicsit elvakultan nyilatkoznak sztem. Zx9 kb egy gixxer 750-el van pariban gyosrulást tekintve, és végsebességre is mindegyik kb ugyan azt tudja, 270-275kmh körül, feltételezve mindegyiknél a jó állapotot. K4-ig gixxer 1K valószínű lenyomja, ha nem is nagyon, K5-től viszont nincs miről beszélni.
Nincs szégyenkezni valója a zx9-eknek, de eljárt felettük az idő, nem versenyezhetnek (legalábbis győzelmi reményeket táplálva ) a mai gépekkel.
Verheti a 750-t! 1000-t semmiképp. Felgyújtanám a bíboros urat, ha meglépni egy ZX-9R. Nálunk van egy domb, ott szoktuk álló helyzetből tesztelni a gépeket a dombtetőig. Saját motorjaim, óra szerint, kb:
Jawa 360: 90km/h
Z750: 190km/h
ZX-9: 230km/h
K1: 250km/h
K1 lerövidítve: nem merem az órát nézni, mert a dombtetőn gázon a levegőbe marad a motor eleje.
Így van. Nem az a baj, hogy nem fog. Hanem, hogy az ember nem tud róla, hogy fog. Meg nem tudja, hogy fogja, hogy fogjon.
Sztem a te faragott 1000-resedet sem, meg az enyémet sem fogná meg a 9R. Abba az időben azért gyártották. A 9R, R1, és a 954 ellen...
Mondjuk erre se mondanám, hogy kifújta a GSX-R orrát. Ennél én többet kapok oszitól függetlenül attól, hogy az Ő motorján ülök-e vagy a sajátomon.
Egy jó barátom Suzuki gsx-r 600-al (2000-2001 azt hiszem) megy pályán -P.ringen 2:09-et -gyenge is a gép ,szar is a fék(gyári) mégis sokan nem mennek ilyen időt 1-2 éves gépekkel . Az átlag motorosnál a mai de még a 10 éves konstrukciójú motorok is sokkal többet tudnak mint a pilóták -ez csak egy emberi idióta szokás ,hogy mindenből a legjobbat (legmárkásabbat ) akarjuk .
de ez nem csak mendemonda meg nem újságból olvas róla az ember. Én is tapasztaltam, pályán emberek is tapasztalák akikkel beszélgettem, sokan végigpróbáltak mindent, küönbsöző betéteket, versenyfékfolyadék stb. és nem segített. Fékcsere és voalá.
Hátsó gátló hiányosságairól lehet nem beszélnek annyit, mert sztem jóval kevesebb ember éri el azt a szintet (2perc alatt), ahol esetleg már ez problémát okozhat, ellenben a fékprobléma egy kezdő 2:20-as idejű embernél is jelentkezhet már és lehet csak annak jó, aki 2perc alatt tud menni bőven.
Szerintem is verheti, tavaly ilyenkor ugyanilyen vita volt és álltíottam is, hogy egy jó ZX-9R azért még ellenáll egy GSX-R750-nek a nagyobb cc és a kiválóan működő ram-air miatt.

De a fordítottját se kétlem bárki mondja, mivel a ZX-9 és ZX-9 között nagyok lehetnek a különbségek adott esetben. Karburátoros motor. Gazdafüggő, hogy jól van-e van kalibrálva. Márpedig abban az országban, ahol a Jawa gyújtást nem tudják beállítani nem csodálkozom azon, hogy némely Keihin-sor el-el van állítódva picit. Így persze, hogy jön egy 750-es, ami meglépi dög melegben. Amúgy gyári állapotban azért én még a 9-esre fogadnék. K5-K6-ig.
ha mindenhol azt hallanánk hogy hu de fasza a gsxr fék,soha nem lenne rossz senkinek... hátsó gátló hiányosságairól nem beszél senki...ja...mert azt az újság sem írta!
Cv érték is számít.
Így van, és ezt nem értik meg sokan.
Nehéz motor, nehéz pilóta, sok lóerő -
könnyű motor, könnyű pilóta, aránylag sok lóerő
ZX-9R 2004 utáni ezressel biztos nincs pariban. Első szériás R1-ket lenyomhatja végsebességre, véres torkú K1-4 1000-et is, Fireblade-ket lazán, de K5 1000, 04' ZX-10R és ezek utáni ezres motorok ellen esélye sincs. Sima gyorsulás-végsebességről beszélek azonos pilótát feltételezve.
Ha még is ott valami hiba volt. Egy nagyon jó ZX-9R szériában 145Le főtengelyen egy szakadt K5 1000 vagy ZX-10R keréken 150-155Le. Az újabbak meg 160-165Le keréken.
Szóval van 30-40Le lóerő ill. 10-20kg súlyelőny az ezres javára.
Viszont a 750-est verheti.

http://youtu.be/Me8MXFg77bE
Igen.
http://www.motorrevu.hu/hirek/tobb_mint_baki_200_ezer_hibas_motor