Talán még videot is tudnék feltölteni,hogy a Hring célegyenesében hogyan mentem el a ZX-9R mellett a GSX R 750 K4 el. Igaz nekem elöl 1 foggal kisebb lánckerék volt. Havernak volt ZX 9R je ,sokat motoroztunk együtt utcán is. A GSX R 750 mindig legyorsulta a Kawát.
örülök neki ha elégedett vagy,csak az számít hogy neked mit jelent!ezzel nincs is gond,de mint mondottam volt ne buzergáljuk az ezres gépeket,mert nincs értelme....
Ok bocs tényleg azt írtad. De ha olvastad akkor én meg azt írtam hogy pilóta függő minden motor. Valszeg szegény srác nem volt toppon. Amúgy érdekes mert amikor nyílt nap volt akkor egy srác ütött kopott kilencessel kerülgette a csúcs gépeket. lehet ő meg elme roggyant volt
Himike csak kúltúráltan . Lehet akármilyen hiper szuper gép ha ugyan úgy le van korlátozva a vége akkor mindegy max a gyorsulás vég közelében jön elő a nagyobb tudás.
És ez a kép is pont illusztrálja mennyivel erőssebb gép a 9-es ezeknél a szétessixereknél
A suzi csak azt a vékony csájét tudja elvinni a hátán azt is csak kiszakadt könnyített farmerban.
Ja igen kilencesem van. És igen meg vagyok vele elégedve amellett hogy a többi gép tudását és teljesítményét elismerem. Hogy kanyargós úton lenyomja az tény már csak a korszerűsége miatt is. De szerintem közúton ahogy írtam a 750 es kb egy tudású.
sosem mondtam hogy nem jó,de ahogy írtad a maga idejében,de az már nem most volt!és ne akarjuk már egy ezres csúcsgéppel versenyeztetni.elhiszem hogy sokaknak nagy kedvence,de a tény az tény.bihztos fájó pont ez nekik.
Okos itt mindenki,,meg másik fórumon is.......mindenki addig takarózzon ameddig ér....
Én se okoskodok egy 160 lovas könnyebb,,,ujjabb fellesztésű motorral,,,,na de egy fostos 600-750 ne játsza már az eszét már....
egy haverral... mentem az m3 autopályán,mondom egy haverral... zx9-el jött,gyorsultunk90-ről,sisakon át megbeszéltük hogy végsebességig menjünk,aztán mikor elindultunk,2 másodperc után visszavettem a gázt mert azt hittem hogy nem húzza neki,Ő meg kérdezi miért álltam meg,erre Én:miért nem jöttél!? ezek a haverok
Végül is mindegy te ezzel a tudattal élsz és én ezt tiszteletben tartom. Én nem azt mondom hogy a kilences szuper gép lenne de de azért az az úgy oda baszra kíváncsi lennék. Valószínű ezek szerint hogy az eddigiekben amikor ezres mellet mentem mindég béna pilóta ült rajta mert valahogy az az odabasz elmaradt. Általában úgy 250 környékén kezdtek meglógni. Na ott elismerem a súly erő stb-t. Pályázásról meg annyit hogy minden motor annyit tud mint az a pilóta aki rajta ül. Pl örkényben 250 es apríliával körbe motorozott a gyerek, de volt hogy az ezres hiper szuper gépet kerülgettem.
Nem vág oda nagyon de, pl. egy K3-as 750-es már ugyanolyan erős, egy modernebb pedig már erősebb, mint a ZX-9R. Nem vág oda, de azért lekocogja. A kanyargósban meg lenyomja. Valszeg könnyen. Ez van. De szerintem jó gép a ZX és igen is jól ment a maga idejében, sok gyorsulási versenyt nyertek vele. Műszakilag is sok a tartalék a blokkban.
Tavaly a haverral szórakoztunk az elkerülőn.....200-ig jött velem aztán rángatta a gázkart világba mert csá-csáá volt!
750 gixer 2002-es aszem,.ennyi...
Egy érdekes dolgot észrevettem az első féknél -én így szoktam fékezni:2 ujj a fékkaron 2 a kormánycsutkán -és mikor behúzom az elsőt eléri a 2 ujjamat a kormányon a fékkar -lehet ,h csak levegős vagy nem tom ,de így nem az igazi -a fékhatásra még nem tudok mit mondani ,de a busán sem volt semmi gondom a fékekkel ,pedig ott még fém fékcsövem sem volt
A suzi csak azt a vékony csájét tudja elvinni a hátán azt is csak kiszakadt könnyített farmerban.
vicces vagy prezikém!
Én se okoskodok egy 160 lovas könnyebb,,,ujjabb fellesztésű motorral,,,,na de egy fostos 600-750 ne játsza már az eszét már....
tudom tudom...a havernak van ezrese,és vele gyorsultunk....
750 gixer 2002-es aszem,.ennyi...