Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

már csak azt nem értem hogyha könnyebb,és erősebb akkor honnan a rákból veszi a bátorságot hogy versenyképes legyen a gixerrel?pályán amit írtam az a célegyenes pl,vagy a mansel előtti egyenes,9-es mögött haladva úgy mentem el mellette mintha nem akarna menni...pedig nehezebb vagyok az átlag pilótánál.pont azaz pont.
Hol lehet optikai dolgokat venni a gixwerhez, pl.bubos plexi?
azért írtam hogy talán....ezzel is érzékeltetve, hogy egy ezres meg pláne...bármikor bármilyen körülmények közt,bármilyen tempó vagy fokozat,úgy oda basz az ezres egy 9kilosnak mint a szar.olyan teljesítmény különbségek vannak,amik alapján teljesen fölösleges az összehasonlítás.pont azaz pont.
Nem sok mindenben szoktam egyet érteni Seduval . De azért kíváncsi vagyok arra a 750 es re amelyik odavág a kilencesnek. De még az ezres se nagyon megy el max ahogy Sedu írja ,csak a vége felé. Hogy pályán meg jobb azt viszont elismerem mert a suzi könnyebb és jobb a futóműve. De csak a pályára. És pont az az pont.
inkább csak árbóc....
Köszönöm a választ!
Hát..............elég szar lehet ha valaki akkora mint egy spinakker vitorla.
98-as fejlesztésű motorról van szó. Akkoriban nem volt rossz az 270, amit tényleg tud. Önmagához mérten tényleg jól teljesít a Ninja a végsebesség közelében is - a jól sikerült ram-air miatt. Alattam pl. a GSX-R se tud gyorsabban menni. (Igaz a Ninja 250-t alig tudott, a Z750 meg 220-akkal kínlódott. Először azt hittem rossz. )
de jó is volt.... kicsi gépsárkány,most meg csak a garázs dísze
de ez a pring,és valszeg az áttétel sem gyári,óra szerint furcsa volna a majdnem 300végsebesség a pringen ,de igen,nem semmi a fickó,eszement egy barom ,hringen verseny után néztem meg a motorját,ott láttam a gyári féket,gyári főfékhenger,és gyári féknyereg,talán csövet cserélt rajta.. persze az hogy a futómű még egy motor ára volt az már más tészta,de ezek szerint mégis jó az a gyári fék ,
a videót nézve vártam mikor jelenik meg egy zx9,és tűnik tova a célegyenesben....
most olvasom...várjál.....akkor a zx9ment 294-et?! sehol semmilyen körülmények közt esélye sincs egy zx9-nek,1000 gsx r-el szemben.de talán még egy 750 is odabasz neki.pont azaz pont.volt egy pár zx9 a pályán,nem túlzok ha azt mondom ,mint a pocsolyát,úgy kerültem ki őket,ezzel szemben a 750gixer picivel tovább tartott.... lehet rosszul emlékszem...
http://www.youtube.com/watch?v...

Csak kr108 volt fenn neki, azonkívül full gyári.
a hayabusa túl nagy a pályára,a K7 1000 viszont parádés,ne hallgass senkire aki a féket szidja a gépen,mindenki szidni fogja...bla bla...(csak azt tudják)Andy Meklau a hringen gyári fékkel ment 51-et!gondolom ez magáért beszél,minden a pilótán múlik,parádés a masina.... ,tudom mit beszélek,belevertem pár pálya kilométert,közúton nem használtam...
Hát erre a választ majd ősszel tudok adni ,mert most ősszel adtam el a busát a gsx-r -t pedig 1-2 napja hoztam el 40 km-ről (amiből 20 km tej ködben volt) ennyit mentem vele . Én a busát azért adtam csak el ,mert belekóstoltam a Pannónia -ringbe és hát ott húzta szegénykém az oldalát -többet nem akartam vele pályára menni ,de mivel megfertőztek muszáj volt keressek vmi sportosabb gépet (K7 1000 ) ,sztem nem fog csalódást okozni ,sportgéphez képest mondható kényelmesnek az erő az megvan benne a többit meg majd a szezonban mutatja meg nekem is
Szia! Azért fordulok hozzád mert neked is Buzád volt látom! Ém tavasszal adtam el a Buzámat 10 évig hajtottam! mindennel meg voltam elégedve, most gixer 1000 amit kinéztem te hogy barátkoztál meg velemert Buza után........... Segíts légysz a döntésben! Köszi!

Üdv MINDENKINEK!
A kawasaki és Suzuki között azért vannak lényeges különbségek
ja ja ja..... ,nekem ezt a jawa mustangom is tudta...
Nem szép dolog!
viccnek szántam...
Ne is mond ,renault meganon lemerült a kártya ,gondolkodtam ,hogyan fogok egyáltalán beülni az autóba !