már csak azt nem értem hogyha könnyebb,és erősebb akkor honnan a rákból veszi a bátorságot hogy versenyképes legyen a gixerrel?pályán amit írtam az a célegyenes pl,vagy a mansel előtti egyenes,9-es mögött haladva úgy mentem el mellette mintha nem akarna menni...pedig nehezebb vagyok az átlag pilótánál.pont azaz pont.
azért írtam hogy talán....ezzel is érzékeltetve, hogy egy ezres meg pláne...bármikor bármilyen körülmények közt,bármilyen tempó vagy fokozat,úgy oda basz az ezres egy 9kilosnak mint a szar.olyan teljesítmény különbségek vannak,amik alapján teljesen fölösleges az összehasonlítás.pont azaz pont.
Nem sok mindenben szoktam egyet érteni Seduval . De azért kíváncsi vagyok arra a 750 es re amelyik odavág a kilencesnek. De még az ezres se nagyon megy el max ahogy Sedu írja ,csak a vége felé. Hogy pályán meg jobb azt viszont elismerem mert a suzi könnyebb és jobb a futóműve. De csak a pályára. És pont az az pont.
98-as fejlesztésű motorról van szó. Akkoriban nem volt rossz az 270, amit tényleg tud. Önmagához mérten tényleg jól teljesít a Ninja a végsebesség közelében is - a jól sikerült ram-air miatt. Alattam pl. a GSX-R se tud gyorsabban menni. (Igaz a Ninja 250-t alig tudott, a Z750 meg 220-akkal kínlódott. Először azt hittem rossz. )
de ez a pring,és valszeg az áttétel sem gyári,óra szerint furcsa volna a majdnem 300végsebesség a pringen ,de igen,nem semmi a fickó,eszement egy barom ,hringen verseny után néztem meg a motorját,ott láttam a gyári féket,gyári főfékhenger,és gyári féknyereg,talán csövet cserélt rajta.. persze az hogy a futómű még egy motor ára volt az már más tészta,de ezek szerint mégis jó az a gyári fék ,
a videót nézve vártam mikor jelenik meg egy zx9,és tűnik tova a célegyenesben....
most olvasom...várjál.....akkor a zx9ment 294-et?! sehol semmilyen körülmények közt esélye sincs egy zx9-nek,1000 gsx r-el szemben.de talán még egy 750 is odabasz neki.pont azaz pont.volt egy pár zx9 a pályán,nem túlzok ha azt mondom ,mint a pocsolyát,úgy kerültem ki őket,ezzel szemben a 750gixer picivel tovább tartott.... lehet rosszul emlékszem...
a hayabusa túl nagy a pályára,a K7 1000 viszont parádés,ne hallgass senkire aki a féket szidja a gépen,mindenki szidni fogja...bla bla...(csak azt tudják)Andy Meklau a hringen gyári fékkel ment 51-et!gondolom ez magáért beszél,minden a pilótán múlik,parádés a masina.... ,tudom mit beszélek,belevertem pár pálya kilométert,közúton nem használtam...
Hát erre a választ majd ősszel tudok adni ,mert most ősszel adtam el a busát a gsx-r -t pedig 1-2 napja hoztam el 40 km-ről (amiből 20 km tej ködben volt) ennyit mentem vele . Én a busát azért adtam csak el ,mert belekóstoltam a Pannónia -ringbe és hát ott húzta szegénykém az oldalát -többet nem akartam vele pályára menni ,de mivel megfertőztek muszáj volt keressek vmi sportosabb gépet (K7 1000 ) ,sztem nem fog csalódást okozni ,sportgéphez képest mondható kényelmesnek az erő az megvan benne a többit meg majd a szezonban mutatja meg nekem is
Szia! Azért fordulok hozzád mert neked is Buzád volt látom! Ém tavasszal adtam el a Buzámat 10 évig hajtottam! mindennel meg voltam elégedve, most gixer 1000 amit kinéztem te hogy barátkoztál meg velemert Buza után........... Segíts légysz a döntésben! Köszi!
a videót nézve vártam mikor jelenik meg egy zx9,és tűnik tova a célegyenesben....
Csak kr108 volt fenn neki, azonkívül full gyári.
Üdv MINDENKINEK!
SOS eladó