Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, Pest-Komárom-Fejér a napi vadászterület. Céllal néha messzebb is megyek.
FehííírCápa! merre fele szoktál motorozni? Dunántúlon vagy?
az enyimen még is sok számot láttál
Szia!
Minden vélemény érdekel,de nem vagyok elvakult..ha érzem hogy nekem már extrém a tapasztalatod,nem fogadom meg
Viszont hogy itt nem menjenek a kommentek feleslegesen, elküldöm az emilcímem: nelobe32@gmail.com
De most őszintén,a gyorsulási világon kívül számít valahol hogy óra szerint 230-al,vagy 270-el mentél? Szerintem nem..utcán csak két dolog számít:
1.súly lóerő arány,(mennyit zabáltál előtte )
2.mennyire vagy bevállalós( tartalék alsó csomiban )

Persze ezt még szét lehetne bontani nagyon sok alosztályra,...DE közúton csak ez számít!
Szia! 65 ezer fölött mutat az óra, hogy valójában mennyi van benne azt nem tudom. Én csak 20e km-t mentem vele. Szívesen leírom ami érdekel, de ha vissza keresel sok mindent meg is találsz. De figyelmeztetlek, hogy a tapasztalat szerint mind a motorozási filozófiám mind a motorokról alkotott véleményem eltér a nagy átlagtól így nem biztos, hogy érdemes rám hallgatni.
Amúgy az órák sokat csalnak,még az állítólagosan precíz hondáé is!
Fékpadon gyári áttétellel,a padi 218nál az óra(digitális) 231-2t mutatott,saját tapasztalat..
Az én 95-ös nehéz bálnám 6 ban nem hallatott tiltást
Km óra Az legfeljebb valamiféle megközelítő érték
Majd, ha pitot-csővel szerelik a motorokat, vagy katonai pontoságú gps elérhető lesz Ha a tévedés százalékos arányát nézzük, végsebesség körül akár +,- 15-20 km/h eltérés is adódhat a valóshoz képest.
Megfigyeléseim szerint egyébként általában fölfelé csalnak az órák
Szia, FeherCapa380!
Ha jól olvasom,akkor te még egy K1 1000-st nyúzol..mennyi van már a gépben km-ben?
Én most akarok venni egy hasonlót,ezért is szeretnék veled beszélni,ha nem gond..
jó kis lavinát indítottam el. Az én 2001-es zx9-em órája 310-ig volt méretezve, 300-nál tiltott
Ezt a magamutogató, nagyképű videót töröld a picsába nem ide való Meg egyébként is elég gyöngén mégy ez a helyzet
Mondjuk ügyesebb itt sem vagy
http://www.sportmotor.hu/motor...
De legalább jó rég volt
Béna
Igen,élettársak vagyunk!
Ti se véletlenül találtatok egymásra.
Tudtam, teljesen igaza Crazy Joe-nak veled kapcsolatban!
Nem értem, hogy akkor ennek mi köze bármihez is? 300km/h hátszélben egy ZX-9R 4,5 futott volna.
A 14381 hsz-ben ezt írtad: "A magyar csúcs street 750-900 kategóriában 9.53 sec. 241 km/h sebességgel, persze Gsx-r 750-el, lehúzatás nélkül!"
Nem írtad, hogy orkán erejű hátszélben, 30 fokos lejtőn, vagy pilóta nélkül futotta. Úgy állítottad be mint ha ez normális lenne egy "stock" 750-től.
Szóval kicsit finomítsd a közléstechnikádat.
Nem tudom mit nem lehet ezen érteni, akkor "orkán erejű" hátszél volt és ez megütötte rendesen az eredményeket, de ez a magyar csúcs street 750-ben! Akkoriban ugyan ez volt a verzió 1000-ben is, 9.36 a csúcs, 249-es sebességgel! Nem is lesznek ezek az eredmények véleményem szerint addig megdöntve, még fel nem támad egy ciklon! Sajnos mostanság nem kedvez a versenyzőknek a nagyon nagy hátszél! Érted már Tibikém, de téged ismerve ezt is megcáfolod a magad módján!
amit a hiper-szuper kijelző mutat előtted.......
sose mennek ezek 290-et
Persze persze ez kvantumfizika.
Nincs mit eldöntenem, neked ez nagyon magas!
http://www.sportmotor.hu/motor...

ez itt én vagyok és most futtatom magam...
Na majd ha én is megnyerem az OB-t akkor hasonlíts a Chrobákhoz.
Szóval döntsd el, hogy a Ricsi a béna és sorsoláson nyerte a címet vagy a Donát motorja volt szétreszelve és ezért ment 9,5-ös időt egy 750-el. Mert vagy az egyik vagy a másik.
Street1000-ben sem olyan gyakori a 9,5-ös idő.
lehet ma alszik a buzi
Jól hitted, Ricsi 2013 Srteet 1000 országos bajnoka!
Csatlakozom Szekihez!