Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Eredeti Suzuki Cordura kabátom eladóvá vált, motor váltás végett, váll+ gerinc protektoros 22e ért, valamint kék szinű alpinestar cordura nadrág 10e, illetve az Axo csizmám 18e-ért ha esetleg vkit érdekelne!
Ha esetleg vkinek a párjának érdekes lehet egy igazán megkímélt minőségi bőrruha (40-es ) akkor zaklassatok nyugodtan :)

http://www.kepesmotor.hu/bor_k...
Na, ha senki nem mer belém kötni, mindenki érti és még igazam is van, akkor elégedett vagyok ezzel a nappal. Elteszem magam holnapra.
Vedd ki a k7 vagy a k9-ből a nagy doboz katalizátort, és azoknak is mindjárt más lesz az alja és a közepe, és a tetejére is csap még!
Én eddig is értettem, hogy miről beszélsz.
Ha megnézed a K5 görbét a K1 értelmezési tartományában, akkor rögtön látod is, miért azt a vezérművet választottam.
jó igazad van.
Srácok ne erőlködjetek ezzel. A nyers nyomatékadathoz tartozik egy nyers áttétel adat is. Azzal együtt mindjárt látható hanyas a kabát. (Ugyanilyen okból marhaság bizonygatni pl. a V2 blokk nyomatékosságát, mert azonos (közép) fordulaton hiába több a newton, ha ugyanannál a tempónál pl. egy S1000RR egyel alacsonyabb fokozatban van ahol már annyit pörög, hogy rögtön több is a nyomatéka és még ehhez jön a nagyobb áttétel. Persze, a pincéből 6.-ikban nem jön fel úgy mint egy HD, de tényleg sose értettem a sportmotoroknál ez kit érdekel. Én a GSX-R nyomatékát csak azért dícsérem mert rohadt jókat lehet vele egykerózni. Ha nem lenne ilyen rugalmas, akkor visszaváltanék aztán csá.
Jé neked is van egy ilyenem nem csak az R1-es csapatnak.
De.
Egészen pontosan úgy gondolom, hogy ha egy motor 12000-ig forog és a motor történetesen egy sportmotor, akkor kötelessége lenne 11 és 12 között is felfelé kúszni az erejének, nem pedig dögledezni ott. Nekem csak ennyi hiányzik. Ha ennek az lesz az ára, hogy valamennyivel gyengébb lesz alul vagy középen, legyen. Ez még mindig a kisebbik baj.
Szerintem úgy alapjába véve.
Durva példa lesz.

BMW S1000R Max. nyomaték: 112 Nm @ 9750 rpm

ZX9R Max. forgatónyomaték: 100 Nm 9000/min-nál
hát anyiért nem is
Mihez képest?
csak ne mond senkinek
A zx9r-nek jó a nyomatékja.
750 gsx-r -t akartam ,de jött ez a lehetőség így nem tudtam kihagyni :) muszáj volt !
Épp akartam mondani, hogy mit érdekel téged a nyomaték hiszen az összes eddigi tuningod arra irányult, hogy fent menjen a motor mint az állat nem?
1.2 az nagyon jó ár :) mostanában sokan elvannak szállva a motor árakkal de ennyiért megérte!
Gazdag vagy.
az lehet,de 100 ccm-el nagyobb is.
már blokkom van

























Wartburg
Na jó, talán nem "sokkal". De jelentősen. Eleve nagyobb cc és hosszabb löketű is. És nagyon szépen eteti a Denso középen. Csakhát ennek lett az az ára, hogy míg felül a Ninja még kardot ránt, a GSX-R-en gyakorlatilag feleslegesen van a fordulattartomány utolsó egynegyede.
Cső ZOLI!
Azért ne essünk túlzásba azzal a 9r nyomatékkal, főleg alul! :)
nem tul sok állitási lehetőség van
Hova tegyem?Hátizsákba?
Vammá a donaldkacsak kinézetű iszonyat helyett motorod?