Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az 1 hetes fingfürészelés lényege, tömören összefoglalva
nekem csak egy 250-260lovas crx-em van. igaz nem egy vti, de azért nem rossz.
persze mindjárt jön az ellenpélda....leszarom....
nyilván túrázni,motorozgatni kényelmesebb a zx9,de gyorsulni,végsebességet döngetni,pályázni nagyságrendekkel jobb a gsxr K7 1000.+30-40LE(ez már egy autonál is számít)meg kb -25kg,az azért jelentős. ,bár szerintem az ezresek közül,mind a BMW,mind pedig a zx10 jobb nála,és erősebbek is,de ezek közül még mindig a legmegbízhatóbb a gsxr,sokan dobtak ki bmw meg kawa blokkokat,(új tipus)pl félsvéd zsír kawája is szétmernt teljesen,anno meg a bmw haltak be sorra.
neked mi a bajod buzivirág!?

párszor eldobtam a gépem pályákon,többek közt 2010-benm az év legnagyobb esése címet is elnyertem(youtube-on fent a video)de a váznak sosem volt semmi baja,a segédváz leszakadt,meg a tank,meg az ülés,meg szinte minden,de a váz sértetlen maradt.ugyhogy tünj a gennybe buzikám.
Igen,az egy jobb konstrukció.Sajnos ez a cbr-nél nem megvalósítható,máshogyan van megoldva a felfogatás.De maj kitalálok valamit.
Cső Predi!
Akkor melyik a jobb egy 98-as ZX9, vagy egy K7 1000? De gondold meg melyikre voksolsz!
gsxr-nél ment egy alátét a váz meg a teló közé,kb 6mm-es volt a max ami befért,de az elég is volt,fordult ahogy kell ,ezzel meg is volt oldva a magasság állítás. TTX is így szolgált benne.
Hogy én mit szeretnék?Egy utánfutonyi latin kurvát a kukimra
Jó a futóműve az rr-nek,csak túl nagy a súlyom hozzá.A hátsót pedig azért szeretném cserélni,mert nem állítható a magassága.De ha nem lesz az sem baj.
Naaa :) Volt már itt bárkinek VTI civicje rajtam kívül?
Nem igazán hemzsegtek a lámpáknál a potenciális versenytársak.
Mondhatnám úgy maradtak állva, ahogy találtam őket :)
Mi van eladó?
repsol82@gmail.com dobj ide egy mailt a cuccokról árakkal,aztán meglátjuk,hogy jó nekem vagy sem.
Ducati témában tudatlan vidéki suttyóként nem nyilatkozhatok. A Honda-nál lehet kutyacsontozni, és azzal valóban lehet emelni a seggén, csak ez azzal a mellékhatással jár, hogy egyidejűleg csökkentjük az effektív rugóerőt (más áttétel a himbarendszerben, puhábbnak érződik ugyanaz a rugó). Mivel ezeknek az 1000RR-eknek eleve elég utcás a futóműve, ezt egy mexikói méretű figura nem hiszem hogy szeretné erőltetni.
De majd ő nyilatkozik róla, hogy mit is szeretne.
A zx10-esek nem arcoskodnak, mert mindenki tudja hogy erősebb a suzukitól, csak néha kikönyököl a hajtókar, vagy szétrobban a generátor, esetleg a váltó szarakodik
és a kutyacsont mire való?! Ducati elegánsabban oldotta ezt meg, csak sajnos a legszakadtabb gsx-r is jobban megy egy 1098-tól
kép
ennyi
Arra tippelek, hogy állítható hosszúságút keres, mert ez a Pro-Link csoda olyan, hogy nem lehet alátétekkel emelni a seggét a gépnek.
Mindegyik állítható... Milyen kellene?
Szerintem azóta is csak teli gázon megy, csak utcán
De. http://www.zenithracing.eu/ Biztos akad. Csak verd falhoz a malacperselyt!
Ócsítottat sajnos nem.

A rugóimat vissza ne hozd. Sört hozz! Lejárt a vásárlástól elállás ideje. JObban kell az a 2 Guinness, mint a 2 rugó.
Állítható hátsó rugóstagot nem tudsz véletlenül ?
Na, akkor meg is van a válasz, miért vettem GSX-R-t!

2 db minden irányban állítható néger pénisz
Mi lesz benne? Full Öhlins szárak?