Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olvass és értelmezz ,még ha nehéz is. Részemről lezártam. És gondolom korrektül. Ha lehet inkább nézz levegőnek engem hidd el én is így teszek veled
Zozó, még a végén én leszek a hibás, hogy a 9-es váltók néha tönkre mennek?
Szia Cápa. Végül is elég sok mindenben igazad van. Bár tegnap leírtam a kilences fórumban a véleményem, de ezek szerint nem sokan olvasták. Szóval én nem azt állítottam hogy a kilences a legjobb motor. Csak annyit vitattam hogy az a húj de elmegy a suzuki. És ha vissza olvas pár ember akkor el lehet olvasni hogy először 750 es is benne volt a témában.Ezt elég hamar elhagyták. Amikor ezt vitattam akkor már a pálya jött szóba. Mint valami mini Rossi hogy azért is az enyém a super. Utána jött a körbe motorozás, bár szerintem ez megint pilóta függő. Valahogy egyre jobban űberelték a témát . És ez viszont nem korrekt. A lényeg hogy nem vitattam hogy az ezres jobban megy de az a huj uj az szerintem nem úgy működik. A tartósságról ne beszéljünk mert mind két motort gajra lehet vágni és ha gondozzák akkor kiszaladnak a világból. Szóval ennyi és nem több. Ez volt a pici vita alapja ,amit sokan mint a pletykás öregasszonyok tovább költöttek. Neked van elég tapasztalatod mindkét motorral és nem faragott verzióról beszéltél. Csak sokan két írás közt tuningolták a motorjaikat .
Amikor meg már ferkóék is bekapcsolódtak na onnantól borult a bili. Szerintem egy a lényeg, beleset mentes és olcsó benziben lévő évet éljünk meg. Motoros üdv
Örülök neki
Nekem bejön :) már a motoron van!
Tetszik?
Olyan amire gondoltál?
Nem bántásként senki félre ne értse, de itt a városban van 3 zx9r szinte teljesen egyformák (mármint a festésük) gyönyörűek együtt, de kettőnek már volt baj a váltójával. Évjárat 99.
Lesz itt bródszájd.
Akkóó mosmá tapodhatod neki!
Amúgy szerintem egy A2 korlátos CB500 is elég lesz.

Amúgy: Faszán bement a fék a helyére, rendesen fel vagyok dobódva tőle!
CBF 600S meósmotorra agyonbaszottam a zixxereseket, meg gixxereseket....
Mindenki emehet a picsába.
Látod ez az amit én sem értettem. Nekem K1 van. Tételezzük fel, hogy tudja a 160 gyári lovat (remélem ). Tételezzük fel, elhangzik a ZX-10R fórumban, hogy "bármelyik ZX-10R lenyomja a K1-et, mint a bélyeget" (nem tudom, hogy elhangzott-e bármi okból valaha, nem olvasgatom ha nincs ZX-10R-em). Én mért nem megyek oda vernyogni, hogy "ezt azért gondoljátok újra fiúk, mert én Euro-Ringen simán lenyomtam egy 2004-es ZX-10R-t" (tényleg történt már ilyen). Én mért nem kezdek lóerőmérésekkel buzizni, mért nem megyek oda "poénkodni", mért nem kezdek Isaac Newton arcképébe dartsot dobálni? Azért, mert a leggyebgébb ZX-10R is relevánsan erősebb a motoromnál, így ha valaki ezt akármilyen kontextusban is megemlítené, nem kezdenék okosakat kitalálni, nyomatékkal, élettartammal vagy bármivel buzizni, mert nem akarnék égésterméket csinálni sem magamból, sem a K1 típusból.

De úgy látszik van olyan vásárlóközönség akinek kifejezett igénye van a magamutogatásra, a zöld fílingre. Ezzel közvetetten belekényszeríti magát abba, hogy ha csorba esik a mesterségesen gerjesztett büszkeségen, akkor azt ha kell hülyeségek magyarázásával is kijavítsa.... Másképp nem is lehet, hisz ha többet mondassz a valóságnál, valós állítással nem fogod tudni megvédeni, amikor kiderül.

De ismétlem, ez a jelenség nem a GSX-R-nek szól. Amikor ZX-9R-em volt és a ZX-9R fórumban (vagy akár a Z750 fórumban, ami ugye ZX-9R származék) merészeltem azt leírni, hogy a tragikusan szar a váltó, akkor is ugyanez volt, pedig GSX-R-t szóba sem hoztam, fingom nem volt róla, hogy annak milyen a váltója. Akkor is engem savaztak, hogy hogy merek én ilyet mondani, biztos egy szart vettem, az ő váltójuk mind tökéletes... (Vissza lehet keresni ezeket és nem kell kamuzni, hogy nem így volt.) Azóta már nincs ZX sajna, nem is olvasom őket, de ezek szerint ők át-át néznek máshova ápolni a ZX eredetmondát.... Ez a hosszú vitasorozat is így alakult, prezi sem a ZX-9R fórumban írta amit gondol....
Köszi ! Ma meg is jött :)
Könnyen előfordul
Ezt hívják ipari kémkedésnek
Ugye mondtam!
s1000rr es ezer er er itt is esezererer

A legelső linkben szerepel szétesiker ezer is
mexikói!
Ezt egy Kawasakissal úgy sem tudod megértetni soha!
Még ha a Zx 10- es tulajokkal lenne a harc, akkor megérteném!
Én nagyon szeretem a GSX-R 1000-eket, de nem mondom hogy jobb motor mint egy BMW s 1000 rr vagy egy hp4-es, mivel azok véleményem szerint a legjobb motorok alapból! De az is lehet hogy a ZX 9-ről másolták a németek!
Ezt nagyjából valahol leírtam itt én is
Egyébként itt mindenki küszködik ezen dedós módon jókat derülök is rajta. Különben meg bármilyen motornak az összehasonlításánál a széria alapot kell nézni. Minden más össszehasonlítás ferdíti az igazságot.
Ahogy a kereskedésből kijött egy motor gyári értéken minden pc, kit, meg turbó faszság nélkül. Hogy ki milyen pájlot az is mindegy, mert egy összehasonlítás ugyanazzal a pilótával kell végezni, ott lehet a legkisebb eltérés.
Nem kell eladni,csak el kell fogadni,hogy a gixerek egyszerűen újabb fejlesztések,erősebbek,könnyebbek,csak akkor van esélyetek,ha gyengébb képességű ember hajtja.De,ha öszzefuttok mondjuk predátorral versenypályán,vagy f.ferivel gyorsulási versenyen,akkor lehúzhatjátok magatokat a klotyón.
Attól,hogy 10-en jöttök ide,és szajkozzátok,hogy tök fasza a motorotok,attól még egy régebbi technika marad,ami nem rossz,csak továbbfejlődtek a dolgok.
na takaroggyá hazafeléé!
Csak aki komolyan veszi
Én most átjárok röhögni egy kicsit a faszhosszúság méregetőkön
Bár most a mi topikunk is megélénkült egy kicsit, tetszik ez az elmúlt másfél hét
Méé nem? Az egy Qrva jó motor!