Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem nagyon vettem észre hogy levegőnek néztél , biztos összekevertél Predivel!
Olvass és értelmezz ,még ha nehéz is. Részemről lezártam. És gondolom korrektül. Ha lehet inkább nézz levegőnek engem hidd el én is így teszek veled
Zozó, még a végén én leszek a hibás, hogy a 9-es váltók néha tönkre mennek?
Szia Cápa. Végül is elég sok mindenben igazad van. Bár tegnap leírtam a kilences fórumban a véleményem, de ezek szerint nem sokan olvasták. Szóval én nem azt állítottam hogy a kilences a legjobb motor. Csak annyit vitattam hogy az a húj de elmegy a suzuki. És ha vissza olvas pár ember akkor el lehet olvasni hogy először 750 es is benne volt a témában.Ezt elég hamar elhagyták. Amikor ezt vitattam akkor már a pálya jött szóba. Mint valami mini Rossi hogy azért is az enyém a super. Utána jött a körbe motorozás, bár szerintem ez megint pilóta függő. Valahogy egyre jobban űberelték a témát . És ez viszont nem korrekt. A lényeg hogy nem vitattam hogy az ezres jobban megy de az a huj uj az szerintem nem úgy működik. A tartósságról ne beszéljünk mert mind két motort gajra lehet vágni és ha gondozzák akkor kiszaladnak a világból. Szóval ennyi és nem több. Ez volt a pici vita alapja ,amit sokan mint a pletykás öregasszonyok tovább költöttek. Neked van elég tapasztalatod mindkét motorral és nem faragott verzióról beszéltél. Csak sokan két írás közt tuningolták a motorjaikat .
Amikor meg már ferkóék is bekapcsolódtak na onnantól borult a bili. Szerintem egy a lényeg, beleset mentes és olcsó benziben lévő évet éljünk meg. Motoros üdv
Örülök neki
Nekem bejön :) már a motoron van!
Tetszik?
Olyan amire gondoltál?
Nem bántásként senki félre ne értse, de itt a városban van 3 zx9r szinte teljesen egyformák (mármint a festésük) gyönyörűek együtt, de kettőnek már volt baj a váltójával. Évjárat 99.
Lesz itt bródszájd.
Akkóó mosmá tapodhatod neki!
Amúgy szerintem egy A2 korlátos CB500 is elég lesz.

Amúgy: Faszán bement a fék a helyére, rendesen fel vagyok dobódva tőle!
CBF 600S meósmotorra agyonbaszottam a zixxereseket, meg gixxereseket....
Mindenki emehet a picsába.
Látod ez az amit én sem értettem. Nekem K1 van. Tételezzük fel, hogy tudja a 160 gyári lovat (remélem ). Tételezzük fel, elhangzik a ZX-10R fórumban, hogy "bármelyik ZX-10R lenyomja a K1-et, mint a bélyeget" (nem tudom, hogy elhangzott-e bármi okból valaha, nem olvasgatom ha nincs ZX-10R-em). Én mért nem megyek oda vernyogni, hogy "ezt azért gondoljátok újra fiúk, mert én Euro-Ringen simán lenyomtam egy 2004-es ZX-10R-t" (tényleg történt már ilyen). Én mért nem kezdek lóerőmérésekkel buzizni, mért nem megyek oda "poénkodni", mért nem kezdek Isaac Newton arcképébe dartsot dobálni? Azért, mert a leggyebgébb ZX-10R is relevánsan erősebb a motoromnál, így ha valaki ezt akármilyen kontextusban is megemlítené, nem kezdenék okosakat kitalálni, nyomatékkal, élettartammal vagy bármivel buzizni, mert nem akarnék égésterméket csinálni sem magamból, sem a K1 típusból.

De úgy látszik van olyan vásárlóközönség akinek kifejezett igénye van a magamutogatásra, a zöld fílingre. Ezzel közvetetten belekényszeríti magát abba, hogy ha csorba esik a mesterségesen gerjesztett büszkeségen, akkor azt ha kell hülyeségek magyarázásával is kijavítsa.... Másképp nem is lehet, hisz ha többet mondassz a valóságnál, valós állítással nem fogod tudni megvédeni, amikor kiderül.

De ismétlem, ez a jelenség nem a GSX-R-nek szól. Amikor ZX-9R-em volt és a ZX-9R fórumban (vagy akár a Z750 fórumban, ami ugye ZX-9R származék) merészeltem azt leírni, hogy a tragikusan szar a váltó, akkor is ugyanez volt, pedig GSX-R-t szóba sem hoztam, fingom nem volt róla, hogy annak milyen a váltója. Akkor is engem savaztak, hogy hogy merek én ilyet mondani, biztos egy szart vettem, az ő váltójuk mind tökéletes... (Vissza lehet keresni ezeket és nem kell kamuzni, hogy nem így volt.) Azóta már nincs ZX sajna, nem is olvasom őket, de ezek szerint ők át-át néznek máshova ápolni a ZX eredetmondát.... Ez a hosszú vitasorozat is így alakult, prezi sem a ZX-9R fórumban írta amit gondol....
Köszi ! Ma meg is jött :)
Könnyen előfordul
Ezt hívják ipari kémkedésnek
Ugye mondtam!
s1000rr es ezer er er itt is esezererer

A legelső linkben szerepel szétesiker ezer is
mexikói!
Ezt egy Kawasakissal úgy sem tudod megértetni soha!
Még ha a Zx 10- es tulajokkal lenne a harc, akkor megérteném!
Én nagyon szeretem a GSX-R 1000-eket, de nem mondom hogy jobb motor mint egy BMW s 1000 rr vagy egy hp4-es, mivel azok véleményem szerint a legjobb motorok alapból! De az is lehet hogy a ZX 9-ről másolták a németek!
Ezt nagyjából valahol leírtam itt én is
Egyébként itt mindenki küszködik ezen dedós módon jókat derülök is rajta. Különben meg bármilyen motornak az összehasonlításánál a széria alapot kell nézni. Minden más össszehasonlítás ferdíti az igazságot.
Ahogy a kereskedésből kijött egy motor gyári értéken minden pc, kit, meg turbó faszság nélkül. Hogy ki milyen pájlot az is mindegy, mert egy összehasonlítás ugyanazzal a pilótával kell végezni, ott lehet a legkisebb eltérés.
Nem kell eladni,csak el kell fogadni,hogy a gixerek egyszerűen újabb fejlesztések,erősebbek,könnyebbek,csak akkor van esélyetek,ha gyengébb képességű ember hajtja.De,ha öszzefuttok mondjuk predátorral versenypályán,vagy f.ferivel gyorsulási versenyen,akkor lehúzhatjátok magatokat a klotyón.
Attól,hogy 10-en jöttök ide,és szajkozzátok,hogy tök fasza a motorotok,attól még egy régebbi technika marad,ami nem rossz,csak továbbfejlődtek a dolgok.
na takaroggyá hazafeléé!
Csak aki komolyan veszi
Én most átjárok röhögni egy kicsit a faszhosszúság méregetőkön
Bár most a mi topikunk is megélénkült egy kicsit, tetszik ez az elmúlt másfél hét