Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lottóznom kéne.
Akkó meg minek kínlódni?
és abból is lehet látványos külömbséget elérni?
Egyezik a K1-el.
Ezt nem tudom. Az enyém szerény költségvetésű moped.
úgy biztos nem mint a sok Yosimura tuningos gixer,csilliárdért
pont a k3-4-et hagyod ki?
De nem is megy 6000-nél.
Amúgy,jó estét! Buék,mielőtt berágtok.
Kawát vegyetek,ott nem kell ennyit fúrni-faragni!
Igen az fontos hogy ne robbanjon! De ahogy a tegnapi hozzászólásodban láttam, nem nagyon vagy magadban biztos, " ha a blokk júniusban szétmegy" !
Meg egyben maradó blokkot. (Tudom, Végh Jana...)
Te akartál hegyes tengelyeket!
Elég lesz a K5, van ott különbség.
K7 EX 8.9 mm nyit, 280 fok nyitás
K5 EX 8.6 mm nyit, 275 fok nyitás
K1 EX 8.0 mm nyit, 266 fok nyitás
De még mindig nem jönnek ide kicserélni a magukat a K5 tengelyre.
Csak hogy tudd, a K5-nek is sokkal butább a kipufogó tengelye mint a k7-nek, nem véletlen keresik a k7 kipufogó tengelyeket k5-höz, aki vágja a dolgokat!
Tibi, keveset mondtál, 1500!
Csak a K5 tengelyeknek van egy olyan jó tulajdonsága, hogy már nálam vannak.
Meg vagy 1000 fordulat.
Pedig egy k7-k8-nak sokkal komolyabbak a tengelyei mint egy k1-nek, nem véletlen van az a 25 lóerő különbség, persze kompresszióban is van 5 tized különbség!
Szevasz. A tengely nem. A rugó szett jó eséllyel igen de még nem tudok biztosat mondani.
Cápa.
1000 K7/K8 vezérműtengelyek rugókkal érdekel?
Cápa mennyit ér meg neked egy K8 1000-es 34000km-t futott komplett Suki elej? Gondolkodom egy K8 vásárláson...