Mindenkinek más az izlése, nekem jó a Brembo radiális. Ha valaki erre veri van eladó brembo radiális kuplungom is
Más sztori de ugyanaz a lényeg: Csináltam Skoda LR160 replikát 1,6-os VW motorral, 1 hónap volt mire belekerült a helyére a motor. Aki megvette a kocsit azonnal kivette belőle a motort és az ET0-ás felniket, visszarakta a 105-ös Skoda retket mert az kevesebbet evett
Ismerős a dolog. A TL1000-rek bal oldalán is van ilyen, és egy idő után ott ereszti az olajat az O-gyűrű miatt. Nekem is sikerült már elnyalni...
Kb Bicskén olyan 3000 ft körül lehet.
Amúgy a DR-től a Busáig, mindenben van ilyen. Oldalra rakd be a part number-t... http://mrcycles.com/oemparts/c...
09259-36016-20H
De. Csak nem értem miért 10-es imbusz van benne, ha tervezhettek volna bele 4-est is. Az még könnyebben kipörög.
Akrillal volt festve a dekli mert ronda már volt. Nem emlékszem, hogy a csavar felfekvő felületéből kikapargattam volna a festéket, csak a menetet pucoltam ki. Úgy fest odasült a csavar.
Köszönöm ! Az angol meg német meg tadzsikisztáni stb könyvei nekem is megvannak ,csak gondoltam ,mivel a busához volt magyar nyelvű is hátha van vkinek a kis-nagy tesóhoz is :)
Hello ! Egy jó barátom jó barátjától vettem úgy gondolom akciós áron (1.2) + kiegészítőkkel . De kibasztam magammal ,mert most aztán bizsereg a seggem tavaszig :))
Azért nem tolja ki a tiltást, hogy ne robbanjon szét
Ültem mindkét gixeren (K1-K5). Az utóbbi temperamentumban és tartósságban is jobb lenne cápának. Igazából majd egy ilyen hoz neki megnyugvást
K7-8 1000 a jobbik szerintem. A K5-6-hoz képest alul nyomatékszegényebb felül erősebb szóval pont az ami neked kell. Már mint a szeleprugó persze.
Bár úgy is fel fog robbanni.
Más sztori de ugyanaz a lényeg: Csináltam Skoda LR160 replikát 1,6-os VW motorral, 1 hónap volt mire belekerült a helyére a motor. Aki megvette a kocsit azonnal kivette belőle a motort és az ET0-ás felniket, visszarakta a 105-ös Skoda retket mert az kevesebbet evett