Sedu évek óta jobban tudja mi kell nekem, de nem figyel oda. Már észrevehette volna, hogy én mindig a saját utamat járom.
Én motorozni szeretek. És ezt akkor élvezem a legjobban, ha a motor olyan érzetet nyújt, ami éppen idomul az aktuális képességeimhez és igényeimhez. Lépésről lépésre haladok és fokozatosan "fejlesztek". A motorom jobb mint egy eredeti K1 és ez pontosan azért van így, mert én állítom. Magamnak csináltam ilyenre, mert én ilyet akartam. És jelenleg úgy gondolom, hogy nekem ez a blokk kell, nagyobb sűrítéssel és hegyesebb tengellyel. És ha így gondolom, akkor így is lesz.(Ha júniusban esetleg szétmegy, majd AKKOR fogom másképp gondolni és akkor jöhetnek a az "én megmondtam" kommentek. Nem fog sem zavarni, sem érdekelni, akkor is ugyanezt fogom gondolni.
Tekintettel arra, hogy ez a blokk újra van csapágyazva, nem cserélem ki addig, amíg szét nem robban. De hogy Te is örülj, most mint látod éppen azon fáradozok, hogy minél hamarabb felrobbanjon.
De nincs nagyobb fordulat. Más nyitási mélység és karakterisztika van. Mellesleg a fordulatot egyébként is csak akkor lehetne alapnak tekinteni, ha a különböző vezérművek azonos geometriai távolságokkal lennének felvértezve összeszerelt állapotban ÉS azonos lenne a rugózó tömeg. De ezt egyelőre nem tudom, hisz nem áll rendelkezésre ennyi különböző hengerfej a polcon és a könyvben ezek nincsenek leírva. Amint az összes kérdéses adatot biztos forrásból ide tudod dobni nekem, azonnal elhiszem.
Éppen nézés alatt vannak. 2000-K4 750-é jónak tűnik, de lehet, hogy a K5-K6 1000 még jobb. Most ez a két szeleprugó verseng, a K5-K5 750 kiesett a versenyből. Az nagyon extrémen eltér az előbbi kettőtől, az szerintem nem jó. Persze mivel kompressziót is szeretnék növelni, a K5 1000 feltételt is szigorúbban kell nézni. Így már a K7 1000 rugó is képbe került, de döntés csak további vizsgálatok után lesz. Most itt tartok.
Jó lenne ha leakadnál a témáról, már így is túl jól megy a motorod. Nekem FI-Tuner megy bele. Nomeg fasza kis K5 vezérműtengely. Ha ez meglesz én már elégedett leszek. Májusig.
Így értettem. Nem a tapadás érzet javul, hanem a tapadás/csúszás közti határ jobban érezhető/adagolható. Talán. De franc tudja. ETZ-nél még nem lehet érezni, ez biztos.
Én motorozni szeretek. És ezt akkor élvezem a legjobban, ha a motor olyan érzetet nyújt, ami éppen idomul az aktuális képességeimhez és igényeimhez. Lépésről lépésre haladok és fokozatosan "fejlesztek". A motorom jobb mint egy eredeti K1 és ez pontosan azért van így, mert én állítom. Magamnak csináltam ilyenre, mert én ilyet akartam. És jelenleg úgy gondolom, hogy nekem ez a blokk kell, nagyobb sűrítéssel és hegyesebb tengellyel. És ha így gondolom, akkor így is lesz.(Ha júniusban esetleg szétmegy, majd AKKOR fogom másképp gondolni és akkor jöhetnek a az "én megmondtam" kommentek. Nem fog sem zavarni, sem érdekelni, akkor is ugyanezt fogom gondolni.
Én a helyedben komplett blokkot cserélnék. Nem több munka, és nem is sokkal több zseton mint a tuningolgatás.
750-es szeleprugóit nézted? Én olyat raknék bele...
Én idén már kipróbáltam a 4. végét(pár napja), és még mindig 265-nél tilt...
Ne aggódj, nagyon nem nyúlok bele a blokkba...MÉG...
Ahhoz lesz egy másik is, meg kap egy brutál komoly renccert...
Aztán megint mehetek Ago-hoz...
Sztem sokkal agresszívebb lesz a gázkezelésnél, meg az első lánckeréknél jobban terhelné a váltótengelyt.
De ez az én véleményem.
Nekem is lassan jön egy erőirányító rendszer...