Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen. És Hring-en is szoktam menni...
10w40?
Sedu évek óta jobban tudja mi kell nekem, de nem figyel oda. Már észrevehette volna, hogy én mindig a saját utamat járom.

Én motorozni szeretek. És ezt akkor élvezem a legjobban, ha a motor olyan érzetet nyújt, ami éppen idomul az aktuális képességeimhez és igényeimhez. Lépésről lépésre haladok és fokozatosan "fejlesztek". A motorom jobb mint egy eredeti K1 és ez pontosan azért van így, mert én állítom. Magamnak csináltam ilyenre, mert én ilyet akartam. És jelenleg úgy gondolom, hogy nekem ez a blokk kell, nagyobb sűrítéssel és hegyesebb tengellyel. És ha így gondolom, akkor így is lesz.(Ha júniusban esetleg szétmegy, majd AKKOR fogom másképp gondolni és akkor jöhetnek a az "én megmondtam" kommentek. Nem fog sem zavarni, sem érdekelni, akkor is ugyanezt fogom gondolni.
Hagyjad már szegény Cápát. Nem látod, h Ő szeret tuningolni és dolgozni vele? Én is ilyen vagyok az a baj...
ja-ja valami ilyent csinálok.
Tekintettel arra, hogy ez a blokk újra van csapágyazva, nem cserélem ki addig, amíg szét nem robban. De hogy Te is örülj, most mint látod éppen azon fáradozok, hogy minél hamarabb felrobbanjon.
2005-től titán szelep könnyebb 5 grammal
Én a helyedben komplett blokkot cserélnék. Nem több munka, és nem is sokkal több zseton mint a tuningolgatás.
De nincs nagyobb fordulat. Más nyitási mélység és karakterisztika van. Mellesleg a fordulatot egyébként is csak akkor lehetne alapnak tekinteni, ha a különböző vezérművek azonos geometriai távolságokkal lennének felvértezve összeszerelt állapotban ÉS azonos lenne a rugózó tömeg. De ezt egyelőre nem tudom, hisz nem áll rendelkezésre ennyi különböző hengerfej a polcon és a könyvben ezek nincsenek leírva. Amint az összes kérdéses adatot biztos forrásból ide tudod dobni nekem, azonnal elhiszem.
A 750-es rugója nagyobb fordulatra volt "tervezve", én ezt választanám.
Komplett motorcserével többre mennél
Lejjebb meg K4-K5 750-t akartam írni. Azóta már felkapcsoltam a villanyt.
Bocs. 2000-K3 750-t akartam írni és most itt tartok:
Éppen nézés alatt vannak. 2000-K4 750-é jónak tűnik, de lehet, hogy a K5-K6 1000 még jobb. Most ez a két szeleprugó verseng, a K5-K5 750 kiesett a versenyből. Az nagyon extrémen eltér az előbbi kettőtől, az szerintem nem jó. Persze mivel kompressziót is szeretnék növelni, a K5 1000 feltételt is szigorúbban kell nézni. Így már a K7 1000 rugó is képbe került, de döntés csak további vizsgálatok után lesz. Most itt tartok.
Az! Fel is rakok előre egy 16-ost, nehogy meg tudjál úgy lépni mint a múltkor...
750-es szeleprugóit nézted? Én olyat raknék bele...
Tűrhetetlen állapot.
Jah, értem.
Én idén már kipróbáltam a 4. végét(pár napja), és még mindig 265-nél tilt...
Ezt mondom. Májusra tervezem az első közös motorozást.
Vagy ameddig el nem megyünk megint 1ütt motorozni...
Ne aggódj, nagyon nem nyúlok bele a blokkba...MÉG...
Jó lenne ha leakadnál a témáról, már így is túl jól megy a motorod. Nekem FI-Tuner megy bele. Nomeg fasza kis K5 vezérműtengely. Ha ez meglesz én már elégedett leszek. Májusig.
Így értettem. Nem a tapadás érzet javul, hanem a tapadás/csúszás közti határ jobban érezhető/adagolható. Talán. De franc tudja. ETZ-nél még nem lehet érezni, ez biztos.
Jah, igen az megvan.
Ahhoz lesz egy másik is, meg kap egy brutál komoly renccert...
Aztán megint mehetek Ago-hoz...
De már van egy, nem?
Szia,
Sztem sokkal agresszívebb lesz a gázkezelésnél, meg az első lánckeréknél jobban terhelné a váltótengelyt.
De ez az én véleményem.
könnyebben megcsúszik a kerék
Akkor megy a faragás.
Nekem is lassan jön egy erőirányító rendszer...