Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kawát nem vennék Szutyuki szétesixert meg pláne nem. Ami itt megy az szánalom a köbön.
Jaja! A ZX-9 egy szar motor mostmár én is belátom!
El is adom a picsába,ami nem vicc!
ha lehet legközelebbb gixert veszek oszt osztom a kawás bandát
A suzukikból azért van olyan sok,mert jó motorok,illetve jó versenymotor alap.Ti azért nem vettetek gixert, mert abból sok van?
A motorotok elavultságát szájjal probáljátok kompenzálni
Úgy van himi abból is van annyi, hogy dunát lehet vele rekeszteni, gyűjtögesd még jobban össze a barátokat a 9-es fórumra
Azt a motort hagyjuk,,a suzuki szégyene......
jujj......lehet csúnyát mondtam.. jönnek mindjárt a TL-esek....
Lehet ám hogy keverik a 9es tulajok a tl1000el. Színben ugyan az.
Nyilván nem tudnék, ahogy 9-essel sem.
Akar valaki februárban görögben pályázni? 1000 km, még egy motor beférne.
Nem védem a kilencest, de azzal könnyebb rajtolni, nem ágaskodik azonnal az eleje. Ha nem látom a 10,0-ás időt kunmadáron a saját szememmel, akkor nem írnám le.
Cápa nem hiszem hogy az erősített motoroddal 11 alá tudnál menni.
K1 1000-hez ha van valakinek púpja,esetleg a kék fehérhez,és nem horror áron,megvenném..legyen teljes a szett
Igen! Szíp!
képet nézted a hondáról?
Ja ott azt akartam írni, hogy a laborokban lemért Cv értéket elfogadva.
nem érdemes tépni a szádat ............. pont ugyan az mint a pannoniások ............. rendben van jó motor és lehet isteniteni , de csak adig míg át nem ülsz a kor másik járgányaira .............. vagy mint a magyar narancs ............. nem számit, hogy van édesebb , jobb .... de ......... az övék .

az meg eszükbe sem jut , hogy másnak ,,, nekünk ,,, nekem is volt zöldem és tudjuk mit tud

bocs ............. tasi
mára vége megyek termelni,legközelebb csütörtökön vagyok.
ott a helyzet,kíváncsi vagyok mit lépnek rá,de szerintem befostak,de ezzenel kijelentem hogy befejeztem és csak is a "kiállok ellened"tipusú hsz-ekre reagálok! tehát nem reagálok.
http://www.motorinfo.hu/bemutato/2013/08/19/suzuki_gsx_r_1000_se_limite
d_edition_egyenesen_indianapolisbol/
Már így is átjársz oda okosítani, elkaptad Te is a kórt.
de tényleg befejeztem,mert olyan leszek mint ők,azt meg nem szeretném,nekem ott a nagy teljesítményű gsxr1000-em,nekem az elég,már bizonyított bőven,nem kell a szájtépés.
bémeg,tegyél egy zsírzógombot a gumi elé,és ha izgulni akarsz nyomd a "ZSÍR"vagy tetszés szerint"KALANDRA FEL"esetleg"ADRENALIN LEVEL 1-2-3"feliratú gombot a "SOHASEM MEGYEK GYORSABBAN MINT EGY ZX9"feliratú gomb mellett!
nem bírtam ki..
És úgy hol marad az izgalom?
2008-ban ebben a hozzászólásban már fejtegettem, hogy a ZX-9R végsebessége 270km/h körül van és nekem szemre se látszott többet, pedig elég jó állapotú ZX-9R-em volt. Olvassátok el a környező oldalakat (alatta-felette), hogy 's miként keresik a 300 as eredményeket egyesek, vért izzadnak a GPS mérőtől kedve, a haver kunmadarasi élményéig mindennel. Pontosan tudom milyenek, mert ez megy évek óta.

Pedig a megoldás ott kellene legyen mindenki fejében, ha elvégezte a középiskolát, mert a kinetika azonosságait a 10. osztályban tanítják. És abból ki lehet számolni, hogy - laborok által pilótával együtt megmér - 144 LE-vel NEM LEHET 300-al menni, legalábbis addig, amíg ezen a bolygón élünk 1g gravitációs gyorsuláson 16% oxigénnel a légkörben 1bar nyomáson.

Egy kneeslider nevű felhasználó egy magazin cikknél le is vezette az egészet cakk-pakk a dugattyú tetejére ható erőből kiindulva végig a hátsó keréken megjelenő vonóerőig. Nem felfoghatatlan. Pillanatértékeket vett, nem kell idővel integrálni. De nekik nem számít ez sem, leszarják és nyomják tovább...

Ugyanolyan téma, mint amikor az UFO hívőknek próbálod elmagyarázni, hogy fénypontokról videofelvételt készíteni sokkal egyszerűbb, mint földönkívüliekkel találkozni. Nem, mert ő már látott olyat...
vagy vegyél egy zx9-et!


na befejeztem,mert már nem szórakoztat a bohócok vergődése,ez a mulatság ennyi volt.
tegyél egy átlátszó üzemanyagszűrőt a végére,azt a kis műanyag szart,megfogja az olajat,viszont nem zárja le.
Megnéztem a váltó fogak mért nyávognak. Azért nyávognak, mert szét vannak kopva. De mivel a kapcsoló körmök frankók, hozzá nem nyúlok. Az a cső már a tuning része, az én motorkámnak nem kell a kartergáztól fuldokolnia. Cserébe néha egy-egy kis köpet olaj rámegy a hátsó gumira, de ez nem zavar annyira.