Romlik a komfortérzet, javul a tapadásérzet. A hajtáslánc összes alkatrésze nagyobb mechanikai igénybevételt szenved, hegyesebb hatásfüggvényeid lesznek. (Továbbá szétbarmolod a motort. )
Kérdés.
Ha a hátsókerékből kiveszem a gumi tuskókat ami a lánckerék és a felni közt van,és fixen összecsavarozom a felnit és a lánckereket mi lesz?
Komolyan kérdezem.
Üdv ! Nekem eddig hayabusám volt (most jön az 1000 K7 :) ,amit castrollal használtam utána kipróbáltam a motult és sokkal finomabban járt a motor/váltó én ezután Motult használok 5100 azt hiszem !
Meg kézi emelőt is láttam Nálad. Akkor majd mérek, aztán pár héten belül Rád rontunk a fiúkkal és elhozzuk a cuccokat, ami kell nekem. (Bár ha sikerül felszedni azt a bizonyos 70kg izmot, egyedül is elég leszek. )
higany, innen jut eszembe: Írtad, hogy nem tűnik jónak a K5 750 szeleprugó. Számítás alapján úgy fest igazad van, de biztosat csak akkor tudok, ha lemértem egy paramétert a blokkban, ami a könyvben nincs megadva. Valószínű nem lesz jó, így nem fog kelleni.
Főleg, ha nincs kéznél emelő. Most nekem nem volt, anélkül külön élmény leengedni a blokkot egyedül. De már belátom, hogy visszarakni nem tudom így. Ha csak nem szedek fel 70 kiló izmot addig.
nekem nincs kert végi budibontóm
ahol dolgoztam ott ez volt a szintidő, ezért fizettek.
amit szétszedtem össze is kellett rakjam, valamit rosszul írhattam.
amúgy jókat írtál a motogp topicba,
Ha eljöttél volna kipróbálni a 1198S-t más lenne a véleményed
Lehet hogy a Ducati motorja elég darabos, és nekem erőtlen is volt még a 10 évvel öregebb Yamahához képest is, de a futómű és a fék parádés, még a régebbi etalon RS250-től is jobb a nagyobb súly ellenére.
Nincs eladó Ducati alkatrészem, egy Busa elejem volt, azt elvitték már.
A nagyobb igénybevétel főleg visszaváltásoknál lenne jellemző.
Ha a hátsókerékből kiveszem a gumi tuskókat ami a lánckerék és a felni közt van,és fixen összecsavarozom a felnit és a lánckereket mi lesz?
Komolyan kérdezem.
Az lenne a kérdésem hogy K4-K5 gsxr 600 hátsó ülése jó a K3-K4 1000 re?
ahol dolgoztam ott ez volt a szintidő, ezért fizettek.
amit szétszedtem össze is kellett rakjam, valamit rosszul írhattam.
amúgy jókat írtál a motogp topicba,
Lehet hogy a Ducati motorja elég darabos, és nekem erőtlen is volt még a 10 évvel öregebb Yamahához képest is, de a futómű és a fék parádés, még a régebbi etalon RS250-től is jobb a nagyobb súly ellenére.
Nincs eladó Ducati alkatrészem, egy Busa elejem volt, azt elvitték már.