Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én Motul 7100-at használok már rég óta. Teljesen meg vagyok elégedve vele.
Igen ettől félek hogy az egyest csúnyán venné.
A nagyobb igénybevétel főleg visszaváltásoknál lenne jellemző.
Megnéztem az adatlapodon az épített motort. A szétbaromlós megjegyzést vissza szívom, annál nem értelmezett.
Romlik a komfortérzet, javul a tapadásérzet. A hajtáslánc összes alkatrésze nagyobb mechanikai igénybevételt szenved, hegyesebb hatásfüggvényeid lesznek. (Továbbá szétbarmolod a motort. )
Kérdés.
Ha a hátsókerékből kiveszem a gumi tuskókat ami a lánckerék és a felni közt van,és fixen összecsavarozom a felnit és a lánckereket mi lesz?
Komolyan kérdezem.
hai vedd fel a telefont!
Esetleg valakinek K3-K4 re hátsóülése van eladó?
Most ahogy olvasgatom 7100 kell a motulból
Üdv ! Nekem eddig hayabusám volt (most jön az 1000 K7 :) ,amit castrollal használtam utána kipróbáltam a motult és sokkal finomabban járt a motor/váltó én ezután Motult használok 5100 azt hiszem !
Tapasztalataitok alapján MOTUL vagy CASTROL -t rakjak a gépbe? Ezekből is melyik fajtát? Előző motorjaimnál repsolt használtam de az egy trágya....
megváltoztatom a izét ...az biztos!
Ment mail.
Sziasztok.
Az lenne a kérdésem hogy K4-K5 gsxr 600 hátsó ülése jó a K3-K4 1000 re?
Igen, gondoltam.
Meg kézi emelőt is láttam Nálad. Akkor majd mérek, aztán pár héten belül Rád rontunk a fiúkkal és elhozzuk a cuccokat, ami kell nekem. (Bár ha sikerül felszedni azt a bizonyos 70kg izmot, egyedül is elég leszek. )
higany, innen jut eszembe: Írtad, hogy nem tűnik jónak a K5 750 szeleprugó. Számítás alapján úgy fest igazad van, de biztosat csak akkor tudok, ha lemértem egy paramétert a blokkban, ami a könyvben nincs megadva. Valószínű nem lesz jó, így nem fog kelleni.
Ez most komoly?Há hogyne vóna!
Szeleprugókat keresek. Van Neked? Pl. K7 gyári?
Főleg, ha nincs kéznél emelő. Most nekem nem volt, anélkül külön élmény leengedni a blokkot egyedül. De már belátom, hogy visszarakni nem tudom így. Ha csak nem szedek fel 70 kiló izmot addig.
Túl vékony hengerfejtömítést nem szabad betenni....
mondjuk egy párszor Én is kivettem az enyémből,
pedig a reális a 6óra,(ki-be)amit Cápa cica írt!kifelé nem nagy gond a másfél óra,összerakás azért kicsit másabb....
Akkor korábban jól írtam, hogy mennyi idő alatt lehet megcsinálni. Más kérdés, hogy nekem mégsem sikerülne.
nekem nincs kert végi budibontóm
ahol dolgoztam ott ez volt a szintidő, ezért fizettek.
amit szétszedtem össze is kellett rakjam, valamit rosszul írhattam.
amúgy jókat írtál a motogp topicba,
Ha eljöttél volna kipróbálni a 1198S-t más lenne a véleményed
Lehet hogy a Ducati motorja elég darabos, és nekem erőtlen is volt még a 10 évvel öregebb Yamahához képest is, de a futómű és a fék parádés, még a régebbi etalon RS250-től is jobb a nagyobb súly ellenére.
Nincs eladó Ducati alkatrészem, egy Busa elejem volt, azt elvitték már.