ezt azért kiemelném:"egy-egy rajtnál valami jobban sül el a ZX-en és ha akár egyetlen egyszer is előfordul ez, akkor ez már elégséges indok arra, hogy a 9-es fórum tagjai hülyeségeket beszéljenek."
Nem ilyen bonyolult a dolog, persze megvan az alapja.
A GSX-R-ek nagyobb teljesítményűek, a teljesítmény pedig pontosan azt jelenti, hogy egységnyi idő alatt mekkora mozgási energiát képesek létrehozni. A GSX-R tud többet, tehát jobban megy. Aki mást mond, az maximum kinevetteti magát. Mivel a különbség pl. ZX-9R vs. K1 esetében egyébként kicsi, a való életben alakulhat akár úgy is, hogy egy-egy rajtnál valami jobban sül el a ZX-en és ha akár egyetlen egyszer is előfordul ez, akkor ez már elégséges indok arra, hogy a 9-es fórum tagjai hülyeségeket beszéljenek.
Mert hogy a valódi indok pontosan az, hogy a zöldek ide vecsernyézni járnak és ha kell át-át írkálnak máshová is, nehogy már szó nélkül maradjon a számukra elfogadhatatlan tény, hogy a léteznek a ZX-9R-nél gyorsabb gépek is. Tehát igazából nem a ZX-9R-el van baj, hanem a vásárlóközönséggel. De náluk a probléma mélyen gyökeredzik. Ezt onnan tudom, hogy már akkor is ezt csinálták velem is, amikor még ZX-9R-em volt és oda írkáltam (mellesleg náluk a felének most nincs is ZX-9R-je ). Leg apróbb dolgot kritizáltam, hogy esetleg ez nem túl jó a Ninján, egyből jött 2-3 bizonyíték, hogy nem így van, hülye vagyok a ZX-9R minden létező összevetésben jobb, mint bármi. Mert ők tudnak példát, hogy egyszer egy K6 nem bírt elmenni meg mit tudom én. Bakker, ha ez alapján mondanék példát, hogy előlem hányan bírnak elmenni, akkor kiderülne, hogy kizárólag szar motorok vannak a Földön, de annyira, hogy az összes többi GSX-R is szar, csak az enyém jó.... Szerintük az, hogy van egy befosós élményük, az már reprezentatív mintavétel és rögtön a newtoni fizika is inogni kezd....
És még rengeteg hasonló példát tudnék felhozni mind látottból,mind saját tapasztalatból!
Szerintem az igazság inkább az,hogy a zx9r legutolsó szériája,az már egy kiforrott modell,mert ugye nem kevés ideig csinálták,tökéletesítették,DE! a suzuki nem hiába lépett elő a k1-el,hiszen meg akart verni mindenkit! És ahogy egy jó öreg mondás tartja,a köbcentit semmivel sem lehet pótolni(persze erre van egy kivétel,a turbó,de az már egy másik szegmens),még ha szaros 100cc-ről is beszélünk.Elképzelhető,hogy egy agyontuningolt ,lekönnyített zx9r megver egy mezei 1000-est a korai évekből,mindegy milyen márka(honda kawa yami suzi),de ilyen 9-esekből idehaza nem hiszem hogy sok van
Én csak egyet nem értek: amíg poén szinten van az egész,ok,nevetünk rajta,de azért ez már kicsit átment rágó gumiba a cipőtalpon..
Nem olvastam annyit vissza,nem tudom az előzményeket,de szerintem az történhetett,hogy valahol valamikor az utcán találkozott egy gyári 1000-es gixer,és egy tuningolt zx9r..és ahogy az lenni szokott,nyomtak egy lámpától lámpáig ki a bevállalósabbat,és mondjuk a gixeres pilóta nem volt annyira haladó,vagy csak életében nem gyorsulgatott,vagy csak egyszerűen rosszul rajtolt,és nem húzatta ki a gépet rendesen.És így már valahol valaki elindított egy a zx9r veri az 1000-s gsxrt mesét.
És ezt honnan gondolom? Hát onnan hogy én is motorozok már nem kevés ideje,és én is láttam már egy két dolgot: K1 1000 gixert vert egy 99-2000-es(az évjáratra már nem emlékszem) srad750,miért?Mert a 750 tuning volt,és a pilótája tapasztalt, a k1 full gyári,és a srác csak 4 hónapja motorozott.Mentek 4 menetet,mindig kikapott a k1.Utána elbeszélgettek,a srados adott pár tanácsot a srácnak(forgassa ki jobban,feküdjön előrébb a tankon az egykeró ellen,stb.) és a következő menetben a k1 már rávert a sradra.Ezt mind nem olvastam,nem hallottam róla,hanem a saját szememmel láttam,ott voltam!
de azért még mindig erőlködik egy majom a zx9topikban mindenféle szánalmas videóval,csak bizonygatja hogy egy zx9 veri az ezreseket... ,de ezzel már egyedül van,a márkatársai sem erőlködnek a lehetetlenen,de ő még nem adta fel. szegénykém
http://esotanc.hu/30-napos-ido...
A GSX-R-ek nagyobb teljesítményűek, a teljesítmény pedig pontosan azt jelenti, hogy egységnyi idő alatt mekkora mozgási energiát képesek létrehozni. A GSX-R tud többet, tehát jobban megy. Aki mást mond, az maximum kinevetteti magát. Mivel a különbség pl. ZX-9R vs. K1 esetében egyébként kicsi, a való életben alakulhat akár úgy is, hogy egy-egy rajtnál valami jobban sül el a ZX-en és ha akár egyetlen egyszer is előfordul ez, akkor ez már elégséges indok arra, hogy a 9-es fórum tagjai hülyeségeket beszéljenek.
Mert hogy a valódi indok pontosan az, hogy a zöldek ide vecsernyézni járnak és ha kell át-át írkálnak máshová is, nehogy már szó nélkül maradjon a számukra elfogadhatatlan tény, hogy a léteznek a ZX-9R-nél gyorsabb gépek is. Tehát igazából nem a ZX-9R-el van baj, hanem a vásárlóközönséggel. De náluk a probléma mélyen gyökeredzik. Ezt onnan tudom, hogy már akkor is ezt csinálták velem is, amikor még ZX-9R-em volt és oda írkáltam (mellesleg náluk a felének most nincs is ZX-9R-je ). Leg apróbb dolgot kritizáltam, hogy esetleg ez nem túl jó a Ninján, egyből jött 2-3 bizonyíték, hogy nem így van, hülye vagyok a ZX-9R minden létező összevetésben jobb, mint bármi. Mert ők tudnak példát, hogy egyszer egy K6 nem bírt elmenni meg mit tudom én. Bakker, ha ez alapján mondanék példát, hogy előlem hányan bírnak elmenni, akkor kiderülne, hogy kizárólag szar motorok vannak a Földön, de annyira, hogy az összes többi GSX-R is szar, csak az enyém jó.... Szerintük az, hogy van egy befosós élményük, az már reprezentatív mintavétel és rögtön a newtoni fizika is inogni kezd....
Nem kell foglalkozni velük.
Szerintem az igazság inkább az,hogy a zx9r legutolsó szériája,az már egy kiforrott modell,mert ugye nem kevés ideig csinálták,tökéletesítették,DE! a suzuki nem hiába lépett elő a k1-el,hiszen meg akart verni mindenkit! És ahogy egy jó öreg mondás tartja,a köbcentit semmivel sem lehet pótolni(persze erre van egy kivétel,a turbó,de az már egy másik szegmens),még ha szaros 100cc-ről is beszélünk.Elképzelhető,hogy egy agyontuningolt ,lekönnyített zx9r megver egy mezei 1000-est a korai évekből,mindegy milyen márka(honda kawa yami suzi),de ilyen 9-esekből idehaza nem hiszem hogy sok van
Nem olvastam annyit vissza,nem tudom az előzményeket,de szerintem az történhetett,hogy valahol valamikor az utcán találkozott egy gyári 1000-es gixer,és egy tuningolt zx9r..és ahogy az lenni szokott,nyomtak egy lámpától lámpáig ki a bevállalósabbat,és mondjuk a gixeres pilóta nem volt annyira haladó,vagy csak életében nem gyorsulgatott,vagy csak egyszerűen rosszul rajtolt,és nem húzatta ki a gépet rendesen.És így már valahol valaki elindított egy a zx9r veri az 1000-s gsxrt mesét.
És ezt honnan gondolom? Hát onnan hogy én is motorozok már nem kevés ideje,és én is láttam már egy két dolgot: K1 1000 gixert vert egy 99-2000-es(az évjáratra már nem emlékszem) srad750,miért?Mert a 750 tuning volt,és a pilótája tapasztalt, a k1 full gyári,és a srác csak 4 hónapja motorozott.Mentek 4 menetet,mindig kikapott a k1.Utána elbeszélgettek,a srados adott pár tanácsot a srácnak(forgassa ki jobban,feküdjön előrébb a tankon az egykeró ellen,stb.) és a következő menetben a k1 már rávert a sradra.Ezt mind nem olvastam,nem hallottam róla,hanem a saját szememmel láttam,ott voltam!
Hondát vegyél,ha motort akarsz
Hát az, hogy a f@szomba kerül mán ide?
bár igazad van, benézünk a cbr topicba is, hátha ott is le tudjuk magunkat járatni egy kicsit
HONDA bazdmeg !HONDAAAA!
CBR 1000 RR!Értitek?
Többi csak karikatúra