Ha eljöttél volna kipróbálni a 1198S-t más lenne a véleményed
Lehet hogy a Ducati motorja elég darabos, és nekem erőtlen is volt még a 10 évvel öregebb Yamahához képest is, de a futómű és a fék parádés, még a régebbi etalon RS250-től is jobb a nagyobb súly ellenére.
Nincs eladó Ducati alkatrészem, egy Busa elejem volt, azt elvitték már.
Köszi előre is! Igazából a legjobb az lenne, ha másik elej kerülhetne bele. K5-K7 akár, de már K4-el is meg lennék elégedve, ha a szárak és a fékek jobb állapotban vannak, mint az enyémek. (Természetesen csak GSX-R alkatrészek jöhetnek szóba - még mielőtt Sedu felajánl egy fasza Ducati telót. ) Persze pénz kérdése minden, majd meglátom. Amíg a blokk ki van szedve, addig az elejét nem bontom meg, mert akkor nem tudom tologatni a műhelyben.
Szia Lac,
Jaja, én is Őt választottam.
Elvitték? Na akkor megint nincs ikertestvér. Jó áron vitték el legalább?
Nem, nem FI tuner lett belerakva, hanem egy soros PCIIIr lett. Sztem az inkább a belevaló. Most kipurendszert hajtok, valami rendes titán cuccot...
Az enyém 8-assal indul, pont fele akkora mint a 12-es
Viszont eredeti 2005-ös Yuasa. Előtte noname savas 12-es volt benne, az megkotlott, a végén a töltést se vette.
Szerintem bármelyik, ha nem csak simogatod bár tény, hogy még nem teszteltem így. Csak egy szétrohadt Trabantot pucoltam el ezzel a módszerrel. Az gyorsan ment.
Nálam nem kertvégi budibontó van, én a blokkomat magamnak szedem ki úgy, hogy az utána hiba nélkül vissza is megy. Fejszével hamarabb sikerül nekem is.
nekem 2 óra alatt kellett egy idomos verdából kivennem a blokkot, ezért fizettek. szlovák srácok vitték el egy blokkomat, hozta a kis szerszámos készletét, feltűrte az ing úját, mondom neki ülj le és várj. 1.25 alatt kint volt a blokk igaz légkulcs is segített.
kb a felénél megjegyezte hogy szerinte már szedtem ki ilyen blokkot.
Évi 1 csúszás 100km/h sebesség alatt pont arra jó hogy picivel óvatosabb legyek, mint te
Így végre egybe fújtam az idomokat, és a dekli is karcmentes lett, mert ugye előttem is eldobták már néhányszor az R1-et.
Lehet hogy a Ducati motorja elég darabos, és nekem erőtlen is volt még a 10 évvel öregebb Yamahához képest is, de a futómű és a fék parádés, még a régebbi etalon RS250-től is jobb a nagyobb súly ellenére.
Nincs eladó Ducati alkatrészem, egy Busa elejem volt, azt elvitték már.