Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi előre is! Igazából a legjobb az lenne, ha másik elej kerülhetne bele. K5-K7 akár, de már K4-el is meg lennék elégedve, ha a szárak és a fékek jobb állapotban vannak, mint az enyémek. (Természetesen csak GSX-R alkatrészek jöhetnek szóba - még mielőtt Sedu felajánl egy fasza Ducati telót. ) Persze pénz kérdése minden, majd meglátom. Amíg a blokk ki van szedve, addig az elejét nem bontom meg, mert akkor nem tudom tologatni a műhelyben.
Szia Lac,
Jaja, én is Őt választottam.
Elvitték? Na akkor megint nincs ikertestvér. Jó áron vitték el legalább?
Nem, nem FI tuner lett belerakva, hanem egy soros PCIIIr lett. Sztem az inkább a belevaló. Most kipurendszert hajtok, valami rendes titán cuccot...
Sztem 60e felett, de függ a használattól is...
Majd tavasszal odaadom a szerelő cuccot, aztán megnézheted...
1 Gixer után csak másik Gixer fog hozni megnyugvást...
A golf I kasznit is lehet frankón fejszével darabolni.
Há drága a flexkorong...
Sztem a 10Ah-s is jó bele, csak nagy legyen az indítóárama.
Köszi Sedu :) Ahogy nézegettem maradok a bevált 12 AH-nál
Az enyém 8-assal indul, pont fele akkora mint a 12-es
Viszont eredeti 2005-ös Yuasa. Előtte noname savas 12-es volt benne, az megkotlott, a végén a töltést se vette.
Sziasztok,
Akkumulátort szeretnék vásásrolni a K5-ös 1000-es gixerembe,mit javasoltok,12 v 12amperórás megfelelő bele,vagy nézzek picit nagyobbat ?
megeszik amit a ló ott hagyott
Van akkora foguk?
de még a nyulak is
Azt a lovak is megeszik.
Szerintem bármelyik, ha nem csak simogatod bár tény, hogy még nem teszteltem így. Csak egy szétrohadt Trabantot pucoltam el ezzel a módszerrel. Az gyorsan ment.
Milyen fejsze ami vágja a japo álumóniumot?
Nálam nem kertvégi budibontó van, én a blokkomat magamnak szedem ki úgy, hogy az utána hiba nélkül vissza is megy. Fejszével hamarabb sikerül nekem is.
Idén ősszel produkáltam az első közúti "elcsúszást". Legalábbis, ha az álló helyzetben felborulás is ér.
ez sem tetszik
úúú válogatós egy fajta vagyol
nekem 2 óra alatt kellett egy idomos verdából kivennem a blokkot, ezért fizettek. szlovák srácok vitték el egy blokkomat, hozta a kis szerszámos készletét, feltűrte az ing úját, mondom neki ülj le és várj. 1.25 alatt kint volt a blokk igaz légkulcs is segített.
kb a felénél megjegyezte hogy szerinte már szedtem ki ilyen blokkot.
Évi 1 csúszás 100km/h sebesség alatt pont arra jó hogy picivel óvatosabb legyek, mint te
Így végre egybe fújtam az idomokat, és a dekli is karcmentes lett, mert ugye előttem is eldobták már néhányszor az R1-et.
14-52 meg oldja a gyorshajtásos problémát de nem fogsz hinni a szemednek,amit az óra ir ja,mert nem is igaz
lesz gumifüst nyugi Szeki ha nem is ezzel,de előbb utóbb majd csak találok nekem valót
Persze, mert Te is totál biztonságosan motorozol.