Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gsx-r 1000 K5 Yoshimura K5 Full patent gépnél mire kell figyelni vételnél?
A mosógép 700000ft annyi hogy adok hozzá egy motort! :))
a mosógép is érdekelne
Ne gondolkozz! Gyere és vidd! Én már nem bírtam tovább várni az eladásra megvettem a köv mocit.... talán egy lépés az élet felé... :)))) Pipec egyébként a Suzu motorikusan és futóművileg is! A Gixerből kivettem az aksit a télre...
Nem-nem! Csak puszta kíváncsiság!:)
gondolkodom ezen a motoron
Hello! Átlagban kb hány km-nél van 1000-es k3-as gixernél vezérműlánc csere?:)
Az elsőre nagyon hasonlít,én is érzek pici rezonanciát. Csörömpölés helyett nekem szabálytalanul hogyismondjam, halkan "nyikog". De csak hidegen,melegen semmi. Behúzott kuplungnál megszűnik.
A vezetők kicserélése nem nagy dolog, próbáld meg, vagy spórolj egy kicsit egy fiatal futóműre.
Ugyan semmi baj,Csak kíváncsi voltam,hát igen a futómű is sok baj forrása lehet.
Jó, már nem emlékeztem, bocs. Én is kipróbáltam a tárcsa cserét, vettem egy másikat próbaképp. Először jónak tűnt, aztán mikor bekoptak a betétek megint rázni kezdett és ugyanolyan lett, mint volt.
A futómű lesz a ludas.
Akkoriban én is írtam neked nekem tárcsacsere oldotta meg
Ja bocs. Az nem oldódott meg! Az egy annyira állandósult probléma mint a kuplung. Már szimbiózisban élek vele és el is felejtettem.

Kaptam rá egy tippet mi lehet a baj, tavaszra kiderül.
Ha jól emlékszem fékezésnél rázott az eleje.
Üdv Oszi ! látom te is Agot választottad , mondtam hogy nem fogsz csalódni :) és az eredmények is hasonlóak. Igaz én eladtam , és pesten cirkál már . Fi tunert te is rakattál bele ?
Most jó a fék úgyhogy igen, de melyik fék problémára gondolsz? Csak mert volt egy pár.
Köszönöm neked is a segítséget.Sikerült megoldani a fék problémádat?
Szia!Ha jól tudom te árulsz alkatrészeket,ha igen akkor kérdezném hogy gyári kormányvégsúlyt tudsz-e szerezni 1 db kellene kompletten gumival együtt.Kellene még nekem jobb oldalra bukógomba ehhez csatolok képet hogy milyen a balos.Segítségedet előre is köszönöm.
Stimmel a csatlakozó!
Helló! Szerintem igen, mert ha jól értem nem ugyanaz van mint nekem. Nálam a következő két független dolog:
1. Üresben, alapjáraton járatva, észrevehető egy nagyon finom csörömpölő hang a kuplungból, amihez társul egy nagyon finom plusz rezonancia, ami a kormányon is érződik. Ha a kuplungot behúzom, a halk zaj és a rezgés is megszűnik.
2. A nyikorgás máskor van. Ha egyesből nem normálisan, hanem kicsit hirtelenebbül vagy pl. dombnak fel indulok el, akkor a kuplungból egy rövid, guminyikorgáshoz hasonló (és olyan hangos is) hang jön ki, a kuplung pedig hirtelen csattanással összefog. Ilyenkor vagy megugrik a motor vagy lefullad, attól függően, hogy éppen hogy áll a gáz.
Ezekkel a dolgokkal 3 éve élek együtt két teljesen külön kuplung (összes alkatrésze másik darab) is tudja produkálni ezt a hibapárost.
Ha nálad nem ez van, hanem folyamatosan visít forgás közben az lehet, hogy baj.
Jó lesz!
Hy Cápa!
Enyém is nyikorog hidegen,tuti a kuplungtól jön. Nyekegő hangot ad. Behúzott kuplunggal nem csinálja. Bemelegszik elmúlik. Aggódnom kell?
Sziasztok!Kérdésem lenne szeretnék egy fokozatkijelzőt, találtam is egyet ami zx 10-hez való de elvileg jó a k3-hoz is.Ha valaki képről meg tudná mondani hogy kompatibilis-e a csatlakozója megköszönném.A márkája Gipro
Bogyesz
Tudom én is, h 6"-os, de az 1000 villájába akkor sem jó a gyári távtartókkal.