Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Add el a vfr-t egy nyuggernek, a Suzukiról rugdosd le az idomokat és nem mész vele 200 fölött
Nekem bevált
Jó ezt egy kicsit túlgondoltam. Azt a 3 órát nyugodtan meg lehet szorozni 2-vel. Váratlan apróságokkal mindig lehet szívni. Pl. ha valakinek fantasztikus Bodis kipufogó rendszere van - mint nekem. Amikor húzod nyeklik-nyaklik, ezért amikor ki kéne csússzon a hüvely akkor meg befeszül. Meg egyszer a Prop-Techben szóltak, hogy hiányzik két patent a farokidomból. Jé tényleg, nem is tudtam. Köszi. Szereztem kettőt és betettem gondosan. Na csak azt kiszedni volt fél óra. Most már tudom eddig mért hiányzott.
így értem mit írtál
sok sikert az új motorhoz. itt a motorszerelőnek van ilyen, nem problémamentes jármű, főleg ha sokat foglalkozol a fogyasztásával.
a futóműve príma, leeteti rólad a csizmát, volt akinek már az idomot kezdte nyaldosni az aszfalt. a középállványra és az alsó gyűjtő csővezetékre vigyázz, leér hamar. keress egy helyet a szivargyújtó töltő csatlakozónak és végy bele egy feszültségmérőt, egy kellemetlen mentést takarítasz meg vele. nem árt egy frissen tekert generátor, ha nem akarsz a szezonban a tekercselő mellett topogni, várva az életmentő műtétet. csak jó tanácsok, balesetmenteset hozzá. a bogyeszre meg varrd rá a gixert, telehordtuk a garázsát füstikélni alkalmas guma heggyel, ideje koptatni belőle és tűkön ül már a srác
Szia! :) Csak arra gondoltam hogy a VFR egy kissé nyugodtabb moci mint a gixer! Az idén 2 szer majdnem elpusztúltam rajta!Egyszerűen nehéz megállni hogy az ember 200 alatt közlekedjen és kétszer majdnem sikerült megpusztúlnom! A VFR el talán nyugodtabban fogok közlekedni! És erre gondoltam hogy egy lépés az élet felé persze csak átvitt értelemben! :) Most eladom a gixert de lehet utána megint egy ilyen lesz :) És nagyon fog hiányozni!
így képről alkalmas
szeva! nem bele vau vau szeretnék írni, csak megláttam bogyeszt és bele olvastam az írásodba. írtad hogy" talán egy lépés az élet felé" mit értel ezzel?

Megoldódott minden működik,
Sziasztok!Kaptam ajándékba egy fokozatkijelzőt(Gipro atre) ami sajnos nem igazán akar működni.Amikor áramot kap egy d betűt ír ki ha gyors vagyok bele tudok menni a menübe de utána megint se kép se hang.Ha valaki találkozott ilyen problémával és tud segíteni szívesen venném.
Ezzekkel a képekkel kívánok minden GSX-R 1000-es tulajnak, kellemes karácsonyi ünnepeket!
A K1-en csak néhány apró kellemetlenség van, de az benne a bosszantó, hogy mindegyiknél kb. 1mm-ren múlik, hogy nem fér ki a darab és azt, ami útban van, nyugodtan odébb lehetett volna tenni, teljesen egyenértékű lenne azzal, ahogy van. A fentiek nem vonatkoznak a hengerfejre, amivel alap, hogy egy napot szívsz. A blokk ki - vissza szerintem 3 óra alatt megvan ha minden eszköz kéznél van. Én is ezt fogom csinálni. Tavaszig ráérek maszatolni.
Nyáron a robogó szervizben (Gyöngyösön) nem volt a srácnak elég hosszú kulcsa hozzá, el kellett menni kölcsönkérni célszerszámot. Idióta tervezés, a legvicesebb hogy adnak a gyári szerszámkészletben majdnem hozzá való gyertyakulcsot
vissza lehet tenni,csak be kell kenni pipamocsokkal.
Az tény, hogy vannak elcseszett konstrukciók szerelhetőség szempontjából. Fél órás gyertyacsere az nem is sok sztem. Alapból a tank felhajtása, szűrődoboz levétele majd ezek visszarakásával elmegy negyed óra, ha simán hozzáférhetőek a gyertyák, akkor ilyen egyszerű esetben is a fél óra egy normál idő. Ha meg szopósabb... pl a régi cbr-emnél, ott csak előről, a hűtő felől lehetett nagy nehezen hozzáférni, ehhez a hűtőt is előre kellett billenteni, na ott nem fél óra a gyertyacsere. Persze rutintól is függ, aki csináltmár midnenfélét 100x, annak lehet fele annyi idő, mint aki először csinálja.:)
Anélkül is meg lehet csinálni, csak nehéz hozzáférni, a tömítés miatt vettem volna le.
Egy sima gyertya csere is közel fél óra, a Guzzin ugyanez 3 perc.
szelephézag állításhoz levenni a hengerfejet? az vicces, azért az elég szomorú lenne, ha ezért le kéne venni a fejet. meg elég nagy tervezői baki lenne a yamaha részéről, kétlem hogy le kéne venni hozzá.
Persze, sok olyan dolog van, amit könnyebb levett hengerfejjel, vagy kasztniból (vázból) kivett motornál elvégezni, csak mérlegelni kell, hogy dolgozik az ember 3x annyit meg rákölt egy valag pénz feleslegesen a kicsit több szívás helyett.
Levett hengerfejen könnyebb szelephézagot állítani. Van már benne legalább 70,000km.
Mi az h ennyi idősen ki szokták cserélni? Ha nincs probléma akkor nincs olyan ember aki ok nélkül csak a kora miatt cserélne hf tömítést. Minek is? Értelmetlen.
Újat gondoltam bele. Pici hengerfej síkolás, szelep becsiszolás, hézag beállítás. Elvileg nincs baja, csak ennyi idősen már kocsiban is ki szokták cserélni a tömítést. 99-as a paripa.
aszondod akko nem ke
Erős lesz az neked.
Amit kiszedtél, azt ne tedd vissza. GSX-R-nél nem is tudnád, mert kiszedéskor tönkremegy. A hogyant nem tudom leírni, de rá fogsz jönni.
Mert ha neked adná oda lehetne a szezon végén szétszedni a motorját
Inkább abban segítsél, hogy cseréljek az R1-ben hf tömítést, vagy hagyjam benne a 14 éves gyárit?
És mért pont neked?
Arra hogy havonta legalább egy napra add kölcsön nekem
Ha full patent akkor semmire. Az utólagos vázerősítés meg legyen rajta csinálva.