Újabb busa komplett eleje. Villahidak, telók, radiális fék. Esetleg megpótolva nagy féktárcsák és kerék is. Csak össze kell csavarozni, nincs benne 20,000 km se. Nem karambolos.
Persze, mert a 750 felni 5.5"-os, az 1000-res meg 6"-os.
Nekem most 200 van fent, és ez is tök tuti. Amúgy egy jó 180-as gumival is úgy lehet fordulni, h már az oldalfalon kanyarodsz...
Nemrég adtam el.
Amúgy igen, ugyanaz K1-től K4-ig persze csak az 1000-resnél.
A Busa meg TL meg SRAD meg mittudoménmik, nem jók!
Középen van egy csík rajtuk(Az 1000-resen NINCS), azoknál nem stimmelnek a távtartó távolságok és a fék felfogatás sem.
Az 1000-res felninek sima a közepe.
Ha nem állt sokat, 10p alatt kiveszed a kuplungot. És ha kivetted, akkor azért szólj! Én meg csinálnék bármit vele, ha ez lenne az életcélom, hogy a blokkját buzerálom estig. Azokhoz az átalakításokhoz, amiket kigondoltam kéne két örök élet idő meg két vagon pénz. De lenne olyan GSX-R, hogy de Puniet-et kéne hívni tesztelni.
Ne is foglalkozz vele. HAJTSD!
Én is filóztam rajta, mert néha nem ártott volna a csúszókuplung, és még mindig olcsóbb mint bármelyik antihopping...
Ami meg volt nekem azt eladtam, mert akkor nem kellett.
Viszont ilyet nincs kedvem szerelni, úgyhogy sztem még maradok a gyárinál...
Tudom én is, h 6"-os, de az 1000 villájába akkor sem jó a gyári távtartókkal.