Ha járnál a gsxrfans-ra nem lepődnél meg ezen. Albi már csak ilyen. Neki súlyos nehézségeket okoz a fórum megfelelő használata. És itt nincs moderátor aki kijavítja a hibáit.
Igazán nem tisztje senkinek a másik ember helyett eldönteni annak mi a jó, neki mi való.
Éppen ezért én nem javasolnék semmit, csak a személyes véleményemet, tapasztalatomat írnám le, hátha hasznára válik valakinek.
Három éve vagyok gazdája egy GSXR600 K2-nek. Előtte még gyerekkoromban motoroztam Simsonnal, meg egy-két kölcsönmotorral néha-néha. Tehát motoros tapasztalatom erősen konvergál a nullához. Mielőtt megvettem sokaktól hallottam, hogy „sok lesz az kezdésnek, meg fogsz vele halni”. Csak az idősebb, tapasztaltabb motorosok mondogatták, hogy „nem lesz azzal baj, csak ésszel menj vele”. Hittem a mögöttük lévő jó pár motoros kilométerben, s magamban is bízva végül megvettem. Kezdésnek semmiképp nem akartam ezrest, úgy gondoltam, három-négy szezont végigmotorozok ezzel, s aztán meglátom, lecserélem e nagyobbra.
Eleinte, mivel a jogsim még készülőben volt, csak a faluban motorozgattam vele, kb két hetet.
Szoktam a rugalmasságát, az irányíthatóságát, a súlyát, stb. Így utólag visszagondolva kellett is az a két hét, hogy „összebarátkozzunk”. Aztán elkészült a papír, mehettem közútra.
Három év alatt beletettem pár kilométert, többnyire a Mátra útjain.
Amit eleinte gondoltam, hogy majdan lecserélem egy nagyobbra, egyre inkább kezd megdőlni bennem. Még messze nem motoroztam ki azt, ami a motorban benne van, s azt hiszem közúton nem is fogom soha. Éppen ezért gondolom úgy, hogy aki nem kifejezetten pályázni vesz motort, annak bőven elég lehet egy hatszázas 120 lóereje is. Közúton úgysem jön ki az ezres előnye, hacsak nem eszement módon közlekedik vele az ember, annak meg gyorsan tragikus vége lehet. S mivel kezesebb jószág a hatszázas, talán több eséllyel marad életben vele a gazdája. Talán…
Hogy a hatszázas két személlyel lomhább? Aki túrázni akar, az meg vegyen túramotort.
Higyjétek el, a hatszázas már nem kismotor, sőt!
A másik dolog, hogy idén töltöm a 30-at, vagyis 27 évesen vettem a gépet. Ez nem jelenti azt, hogy tökéletesen uralom minden helyzetben, néha nekem is elszáll az agyam s odacsavarok neki, de mindig csak olyan szakaszokon és helyzetekben, amit jól ismerek és amiken jó előre látom, hogy senki nincs előttem. Ettől függetlenül ugyanúgy bekövetkezhet bármi, tőlem kívülálló okok miatt is, ami azt eredményezi, hogy ottmaradok. Tisztában kell ezekkel lenni, aki motorra ül, vállalja a felelősséget. Néha igen nehéz megállni, hogy ne húzza neki az ember, pláne sportmotornak, de sokszor többet ér egy lazább csalingázás, mintsem hogy ne érjek haza.
Mivel nem vagyunk egyformák, nem lehet általánosítani sem, de az a véleményem, hogy egy huszas évei elején járó fiatal nem rendelkezik azzal a higgadtsággal és megfontoltsággal, hogy uralni tudja annyira a száguldás iránti vágyát, amennyire kellene ahhoz, hogy ne jusson rövid időn belül a túlvilágra. Mint ahogy az én korosztályomban, s a nálam idősebbek között is akadnak kivételek, akik ész nélkül hajtják a vasat, úgy a fiatalabbak között is vannak olyanok, akik megérettek egy komoly motorra. De ez mindkét korosztályt tekintve igencsak kisebbség!
Persze mindenki bízik magában, mondogatja, hogy nem, én ésszel fogok menni, mindaddig, amíg el nem jut addig, hogy felül a motorra, aztán ott vagy sikerül neki, vagy nem. Vagy túléli, vagy nem..
Mégegyszer hangsúlyozom, nem prédikálni és kioktatni szeretnék, csak véleményt nyilvánítani! Egy kezdő ne vegyen ezres sportmotort, mert nem tudja vajon elég e neki egy hatszázas is. Ha nem is jár végig mindenki minden lépcsőt, legalább egyet iktasson be – anyagi helyzet ide, vagy oda – a saját érdekében!
Bízom benne, hogy aki motorvásárlás előtt áll és elolvassa, legalább elgondolkodik azokon, amiket írtam. Ha egy ember meggondolja magát és jól dönt, már megérte leírni.
Bocsánat a bő lére eresztés miatt, de úgy gondoltam írnom kell erről.
További kellemes napot, jó motorozást és hosszú életet mindenkinek! :)
Igazán nem tisztje senkinek a másik ember helyett eldönteni annak mi a jó, neki mi való.
Éppen ezért én nem javasolnék semmit, csak a személyes véleményemet, tapasztalatomat írnám le, hátha hasznára válik valakinek.
Három éve vagyok gazdája egy GSXR600 K2-nek. Előtte még gyerekkoromban motoroztam Simsonnal, meg egy-két kölcsönmotorral néha-néha. Tehát motoros tapasztalatom erősen konvergál a nullához. Mielőtt megvettem sokaktól hallottam, hogy „sok lesz az kezdésnek, meg fogsz vele halni”. Csak az idősebb, tapasztaltabb motorosok mondogatták, hogy „nem lesz azzal baj, csak ésszel menj vele”. Hittem a mögöttük lévő jó pár motoros kilométerben, s magamban is bízva végül megvettem. Kezdésnek semmiképp nem akartam ezrest, úgy gondoltam, három-négy szezont végigmotorozok ezzel, s aztán meglátom, lecserélem e nagyobbra.
Eleinte, mivel a jogsim még készülőben volt, csak a faluban motorozgattam vele, kb két hetet.
Szoktam a rugalmasságát, az irányíthatóságát, a súlyát, stb. Így utólag visszagondolva kellett is az a két hét, hogy „összebarátkozzunk”. Aztán elkészült a papír, mehettem közútra.
Három év alatt beletettem pár kilométert, többnyire a Mátra útjain.
Amit eleinte gondoltam, hogy majdan lecserélem egy nagyobbra, egyre inkább kezd megdőlni bennem. Még messze nem motoroztam ki azt, ami a motorban benne van, s azt hiszem közúton nem is fogom soha. Éppen ezért gondolom úgy, hogy aki nem kifejezetten pályázni vesz motort, annak bőven elég lehet egy hatszázas 120 lóereje is. Közúton úgysem jön ki az ezres előnye, hacsak nem eszement módon közlekedik vele az ember, annak meg gyorsan tragikus vége lehet. S mivel kezesebb jószág a hatszázas, talán több eséllyel marad életben vele a gazdája. Talán…
Hogy a hatszázas két személlyel lomhább? Aki túrázni akar, az meg vegyen túramotort.
Higyjétek el, a hatszázas már nem kismotor, sőt!
A másik dolog, hogy idén töltöm a 30-at, vagyis 27 évesen vettem a gépet. Ez nem jelenti azt, hogy tökéletesen uralom minden helyzetben, néha nekem is elszáll az agyam s odacsavarok neki, de mindig csak olyan szakaszokon és helyzetekben, amit jól ismerek és amiken jó előre látom, hogy senki nincs előttem. Ettől függetlenül ugyanúgy bekövetkezhet bármi, tőlem kívülálló okok miatt is, ami azt eredményezi, hogy ottmaradok. Tisztában kell ezekkel lenni, aki motorra ül, vállalja a felelősséget. Néha igen nehéz megállni, hogy ne húzza neki az ember, pláne sportmotornak, de sokszor többet ér egy lazább csalingázás, mintsem hogy ne érjek haza.
Mivel nem vagyunk egyformák, nem lehet általánosítani sem, de az a véleményem, hogy egy huszas évei elején járó fiatal nem rendelkezik azzal a higgadtsággal és megfontoltsággal, hogy uralni tudja annyira a száguldás iránti vágyát, amennyire kellene ahhoz, hogy ne jusson rövid időn belül a túlvilágra. Mint ahogy az én korosztályomban, s a nálam idősebbek között is akadnak kivételek, akik ész nélkül hajtják a vasat, úgy a fiatalabbak között is vannak olyanok, akik megérettek egy komoly motorra. De ez mindkét korosztályt tekintve igencsak kisebbség!
Persze mindenki bízik magában, mondogatja, hogy nem, én ésszel fogok menni, mindaddig, amíg el nem jut addig, hogy felül a motorra, aztán ott vagy sikerül neki, vagy nem. Vagy túléli, vagy nem..
Mégegyszer hangsúlyozom, nem prédikálni és kioktatni szeretnék, csak véleményt nyilvánítani! Egy kezdő ne vegyen ezres sportmotort, mert nem tudja vajon elég e neki egy hatszázas is. Ha nem is jár végig mindenki minden lépcsőt, legalább egyet iktasson be – anyagi helyzet ide, vagy oda – a saját érdekében!
Bízom benne, hogy aki motorvásárlás előtt áll és elolvassa, legalább elgondolkodik azokon, amiket írtam. Ha egy ember meggondolja magát és jól dönt, már megérte leírni.
Bocsánat a bő lére eresztés miatt, de úgy gondoltam írnom kell erről.
További kellemes napot, jó motorozást és hosszú életet mindenkinek! :)
Gyerekek...gyerekek...nem jo vege lesz ennek.
Elmondom en, mit csinaltam: 28 evesen elso motornak vettem egy 1100-as GSXR-t. Valojaban 750-est akartam, abba szerettem bele Viktor baratomnal, de ez jott kozben. Nagyon szep volt, jol ment...ugy 2 hetig. Akkor besokalltam egy kanyarban a Matraban, es be az erdobe. Szerencsere nem jott senki szembe. Meg nem volt teljesen kesz a javitas, de elvittem egy korre...hiba volt. Egy csatornafedelen megcsuszott az eleje fekezesnel, es becsusztam egy keresztezodesbe. Utana tovabbi 2 gep jott, 600 SRAD, es 750K2. A SRAD-dal fellokott egy teherauto egy lampanal, eltort a labam, utobbival egy elhibazott kanyar az elso bukta(mentem a haverom utan, de o is elrontotta...meg mogottem meg ketten....), es a masodik egy oszlop. Nem erte meg nalam az egy eves szulinapjat, en megusztam, elrepultem az oszlop mellett. Egy ev pihi, majd 1000K4. Mert nekem ezres kellett... Nagyon szeretem, a mai napig megvan. Utcara jo, mert van nyomatek alul, de a baratnom 600K6-osa is meglepoen jol megy alul a kipufogo szelepnek hala... Magazom, pedig 4 eve megvan.
Ha GSXR-t akarsz, vegyel 750-est, MAXIMUM elso motornak...es az is rettenetesen sok lesz. Simson utan orosz rulett... EN megusztam a sajat hulyesegem, remelem par ev mulva Te is igy fogod latni.
Sok szerencset!
Csá!
Engem érdekel az óra, ha az 1000-be való.
Itt az e-mail, msn cimem,:
zsolesz01@freemail.hu
Egy képet küldjél, ha tudsz, és a többit megbeszéljük.
elöre is köszi.
TAVALY 300NÁLén is kaptam egy első defektet,kettévágta a sárvédőmet a gumi,az olvadt műanyag meg fröcskölt mindenfelé!az egész eleje tüz forro volt!mongyuk én nem voltam ennyire huje,én fel voltam öltözve rendesen!
ez a martonvásár - érd közötti szakasz olyan mint a bermuda háromszög, a Daninak 2 éve az első kereke robbant fel szintén 300-nál, de szerencsére ő is talpon maradt...
na azok a képek sem gyengék, midnjárt előkeresem...
jöttem haza velencéről 6. tiltás környékén, egyszercsak elkezdett lassulni, na mondom kicsináltam a blokkot, de még járt a motor, na mondom akkor szétszakadt a kuplung, húztam pár kuplungot, és éreztem, hogy valami fura... próbáltam visszaváltogatni, de nem mozdult a váltó, ekkor arra gondoltam, hogy szétesett a váltó is..
Félreálltam, tologattam előre hátra, próbáltam kitenni üresbe, aztán vettem észre, hogy nincs lánc :-)
A kár sem volt jelentős, vettem egy lánckerékdeknit, egy kuplungpálcát a Ricsinél, meg egy új láncszettet, ami bosszantóbb, hogy a kuplungpálca szimeringje is megnyomódott, ezért blokk-ki-be szét össze, de tegnap pont ráértem, szóval ma megint csilli villi a moci, a farokidomot leszámítva amit a lánc eltalált :-)
2009. januárban indult a visszahívási akció és az alábbi motorokat érinti:
GSX-R1000K5: JS1B6111200100006 - JS1B6111200101883
GSX-R1000K6: JS1B6111200101888 - JS1B6111200104047
Ezek E02 modellek, vagyis Angliában forgalmazott változat.
GSX-R1000K5: JS1GT76A52100019 - JS1GT76A52110197
GSX-R1000K6: JS1GT76A62100003 - JS1GT76A62117296
Ezek pedig E03 (USA), E28 (Kanada) és E33 (USA-California) modellek.
A visszahivás az ezreseknél hivatalosan csak a k-5-6-ra szol,
de joban vagyok egy kereskedövel,és ö mondta,hogy a k-7-en
(igen az már az ujabb model!) is cseréltek már, nem egyen,
vázat! Ès nem bukás miatt! Különben itt ugy tartják,
1000 gixerrel (k7)csak profi egykerekezzen,mert ha lecsapja a
végén az elejét a nyaknál eltörik.
De ha tudsz már motorozni,ne félj töle:az 1000-ek közül 2008-.ig
a Ringre ez a legjobb alap. Szerintem. Ja,és itt ugy nézik a
vázat,hogy a nyaknál befujják egy spay-vel,piros lesz,aztán lemossák,és a hajszálrepedésnél megmarad a piros szin
Nem ismerem ennek a fórumnak a tematikáját. :)
Bocs!
Eladó egy amerikai,hibátlanul működő K1-es 1000-es műszerfal!
A hőfokon kívűl mindent európai szabvány!
bocs mégegyszer!
Éppen ezért én nem javasolnék semmit, csak a személyes véleményemet, tapasztalatomat írnám le, hátha hasznára válik valakinek.
Három éve vagyok gazdája egy GSXR600 K2-nek. Előtte még gyerekkoromban motoroztam Simsonnal, meg egy-két kölcsönmotorral néha-néha. Tehát motoros tapasztalatom erősen konvergál a nullához. Mielőtt megvettem sokaktól hallottam, hogy „sok lesz az kezdésnek, meg fogsz vele halni”. Csak az idősebb, tapasztaltabb motorosok mondogatták, hogy „nem lesz azzal baj, csak ésszel menj vele”. Hittem a mögöttük lévő jó pár motoros kilométerben, s magamban is bízva végül megvettem. Kezdésnek semmiképp nem akartam ezrest, úgy gondoltam, három-négy szezont végigmotorozok ezzel, s aztán meglátom, lecserélem e nagyobbra.
Eleinte, mivel a jogsim még készülőben volt, csak a faluban motorozgattam vele, kb két hetet.
Szoktam a rugalmasságát, az irányíthatóságát, a súlyát, stb. Így utólag visszagondolva kellett is az a két hét, hogy „összebarátkozzunk”. Aztán elkészült a papír, mehettem közútra.
Három év alatt beletettem pár kilométert, többnyire a Mátra útjain.
Amit eleinte gondoltam, hogy majdan lecserélem egy nagyobbra, egyre inkább kezd megdőlni bennem. Még messze nem motoroztam ki azt, ami a motorban benne van, s azt hiszem közúton nem is fogom soha. Éppen ezért gondolom úgy, hogy aki nem kifejezetten pályázni vesz motort, annak bőven elég lehet egy hatszázas 120 lóereje is. Közúton úgysem jön ki az ezres előnye, hacsak nem eszement módon közlekedik vele az ember, annak meg gyorsan tragikus vége lehet. S mivel kezesebb jószág a hatszázas, talán több eséllyel marad életben vele a gazdája. Talán…
Hogy a hatszázas két személlyel lomhább? Aki túrázni akar, az meg vegyen túramotort.
Higyjétek el, a hatszázas már nem kismotor, sőt!
A másik dolog, hogy idén töltöm a 30-at, vagyis 27 évesen vettem a gépet. Ez nem jelenti azt, hogy tökéletesen uralom minden helyzetben, néha nekem is elszáll az agyam s odacsavarok neki, de mindig csak olyan szakaszokon és helyzetekben, amit jól ismerek és amiken jó előre látom, hogy senki nincs előttem. Ettől függetlenül ugyanúgy bekövetkezhet bármi, tőlem kívülálló okok miatt is, ami azt eredményezi, hogy ottmaradok. Tisztában kell ezekkel lenni, aki motorra ül, vállalja a felelősséget. Néha igen nehéz megállni, hogy ne húzza neki az ember, pláne sportmotornak, de sokszor többet ér egy lazább csalingázás, mintsem hogy ne érjek haza.
Mivel nem vagyunk egyformák, nem lehet általánosítani sem, de az a véleményem, hogy egy huszas évei elején járó fiatal nem rendelkezik azzal a higgadtsággal és megfontoltsággal, hogy uralni tudja annyira a száguldás iránti vágyát, amennyire kellene ahhoz, hogy ne jusson rövid időn belül a túlvilágra. Mint ahogy az én korosztályomban, s a nálam idősebbek között is akadnak kivételek, akik ész nélkül hajtják a vasat, úgy a fiatalabbak között is vannak olyanok, akik megérettek egy komoly motorra. De ez mindkét korosztályt tekintve igencsak kisebbség!
Persze mindenki bízik magában, mondogatja, hogy nem, én ésszel fogok menni, mindaddig, amíg el nem jut addig, hogy felül a motorra, aztán ott vagy sikerül neki, vagy nem. Vagy túléli, vagy nem..
Mégegyszer hangsúlyozom, nem prédikálni és kioktatni szeretnék, csak véleményt nyilvánítani! Egy kezdő ne vegyen ezres sportmotort, mert nem tudja vajon elég e neki egy hatszázas is. Ha nem is jár végig mindenki minden lépcsőt, legalább egyet iktasson be – anyagi helyzet ide, vagy oda – a saját érdekében!
Bízom benne, hogy aki motorvásárlás előtt áll és elolvassa, legalább elgondolkodik azokon, amiket írtam. Ha egy ember meggondolja magát és jól dönt, már megérte leírni.
Bocsánat a bő lére eresztés miatt, de úgy gondoltam írnom kell erről.
További kellemes napot, jó motorozást és hosszú életet mindenkinek! :)
Éppen ezért én nem javasolnék semmit, csak a személyes véleményemet, tapasztalatomat írnám le, hátha hasznára válik valakinek.
Három éve vagyok gazdája egy GSXR600 K2-nek. Előtte még gyerekkoromban motoroztam Simsonnal, meg egy-két kölcsönmotorral néha-néha. Tehát motoros tapasztalatom erősen konvergál a nullához. Mielőtt megvettem sokaktól hallottam, hogy „sok lesz az kezdésnek, meg fogsz vele halni”. Csak az idősebb, tapasztaltabb motorosok mondogatták, hogy „nem lesz azzal baj, csak ésszel menj vele”. Hittem a mögöttük lévő jó pár motoros kilométerben, s magamban is bízva végül megvettem. Kezdésnek semmiképp nem akartam ezrest, úgy gondoltam, három-négy szezont végigmotorozok ezzel, s aztán meglátom, lecserélem e nagyobbra.
Eleinte, mivel a jogsim még készülőben volt, csak a faluban motorozgattam vele, kb két hetet.
Szoktam a rugalmasságát, az irányíthatóságát, a súlyát, stb. Így utólag visszagondolva kellett is az a két hét, hogy „összebarátkozzunk”. Aztán elkészült a papír, mehettem közútra.
Három év alatt beletettem pár kilométert, többnyire a Mátra útjain.
Amit eleinte gondoltam, hogy majdan lecserélem egy nagyobbra, egyre inkább kezd megdőlni bennem. Még messze nem motoroztam ki azt, ami a motorban benne van, s azt hiszem közúton nem is fogom soha. Éppen ezért gondolom úgy, hogy aki nem kifejezetten pályázni vesz motort, annak bőven elég lehet egy hatszázas 120 lóereje is. Közúton úgysem jön ki az ezres előnye, hacsak nem eszement módon közlekedik vele az ember, annak meg gyorsan tragikus vége lehet. S mivel kezesebb jószág a hatszázas, talán több eséllyel marad életben vele a gazdája. Talán…
Hogy a hatszázas két személlyel lomhább? Aki túrázni akar, az meg vegyen túramotort.
Higyjétek el, a hatszázas már nem kismotor, sőt!
A másik dolog, hogy idén töltöm a 30-at, vagyis 27 évesen vettem a gépet. Ez nem jelenti azt, hogy tökéletesen uralom minden helyzetben, néha nekem is elszáll az agyam s odacsavarok neki, de mindig csak olyan szakaszokon és helyzetekben, amit jól ismerek és amiken jó előre látom, hogy senki nincs előttem. Ettől függetlenül ugyanúgy bekövetkezhet bármi, tőlem kívülálló okok miatt is, ami azt eredményezi, hogy ottmaradok. Tisztában kell ezekkel lenni, aki motorra ül, vállalja a felelősséget. Néha igen nehéz megállni, hogy ne húzza neki az ember, pláne sportmotornak, de sokszor többet ér egy lazább csalingázás, mintsem hogy ne érjek haza.
Mivel nem vagyunk egyformák, nem lehet általánosítani sem, de az a véleményem, hogy egy huszas évei elején járó fiatal nem rendelkezik azzal a higgadtsággal és megfontoltsággal, hogy uralni tudja annyira a száguldás iránti vágyát, amennyire kellene ahhoz, hogy ne jusson rövid időn belül a túlvilágra. Mint ahogy az én korosztályomban, s a nálam idősebbek között is akadnak kivételek, akik ész nélkül hajtják a vasat, úgy a fiatalabbak között is vannak olyanok, akik megérettek egy komoly motorra. De ez mindkét korosztályt tekintve igencsak kisebbség!
Persze mindenki bízik magában, mondogatja, hogy nem, én ésszel fogok menni, mindaddig, amíg el nem jut addig, hogy felül a motorra, aztán ott vagy sikerül neki, vagy nem. Vagy túléli, vagy nem..
Mégegyszer hangsúlyozom, nem prédikálni és kioktatni szeretnék, csak véleményt nyilvánítani! Egy kezdő ne vegyen ezres sportmotort, mert nem tudja vajon elég e neki egy hatszázas is. Ha nem is jár végig mindenki minden lépcsőt, legalább egyet iktasson be – anyagi helyzet ide, vagy oda – a saját érdekében!
Bízom benne, hogy aki motorvásárlás előtt áll és elolvassa, legalább elgondolkodik azokon, amiket írtam. Ha egy ember meggondolja magát és jól dönt, már megérte leírni.
Bocsánat a bő lére eresztés miatt, de úgy gondoltam írnom kell erről.
További kellemes napot, jó motorozást és hosszú életet mindenkinek! :)
Fejidom, oldalidom, tank burkolat, farokidom + fenéklap , első sárvédő.
Érd.: 7064550016
Elmondom en, mit csinaltam: 28 evesen elso motornak vettem egy 1100-as GSXR-t. Valojaban 750-est akartam, abba szerettem bele Viktor baratomnal, de ez jott kozben. Nagyon szep volt, jol ment...ugy 2 hetig. Akkor besokalltam egy kanyarban a Matraban, es be az erdobe. Szerencsere nem jott senki szembe. Meg nem volt teljesen kesz a javitas, de elvittem egy korre...hiba volt. Egy csatornafedelen megcsuszott az eleje fekezesnel, es becsusztam egy keresztezodesbe. Utana tovabbi 2 gep jott, 600 SRAD, es 750K2. A SRAD-dal fellokott egy teherauto egy lampanal, eltort a labam, utobbival egy elhibazott kanyar az elso bukta(mentem a haverom utan, de o is elrontotta...meg mogottem meg ketten....), es a masodik egy oszlop. Nem erte meg nalam az egy eves szulinapjat, en megusztam, elrepultem az oszlop mellett. Egy ev pihi, majd 1000K4. Mert nekem ezres kellett... Nagyon szeretem, a mai napig megvan. Utcara jo, mert van nyomatek alul, de a baratnom 600K6-osa is meglepoen jol megy alul a kipufogo szelepnek hala... Magazom, pedig 4 eve megvan.
Ha GSXR-t akarsz, vegyel 750-est, MAXIMUM elso motornak...es az is rettenetesen sok lesz. Simson utan orosz rulett... EN megusztam a sajat hulyesegem, remelem par ev mulva Te is igy fogod latni.
Sok szerencset!
HALGATOLJATOK rá!Tudja mi a dörgés,ha elindulni sem volt vele nehéz nagy baj nem lehet!
Engem érdekel az óra, ha az 1000-be való.
Itt az e-mail, msn cimem,:
zsolesz01@freemail.hu
Egy képet küldjél, ha tudsz, és a többit megbeszéljük.
elöre is köszi.
http://streetfighte
r.hu/dani/d...
http://streetfighter.hu/dani/d...
h
ttp://streetfighter.hu/dani/d...
na azok a képek sem gyengék, midnjárt előkeresem...
jöttem haza velencéről 6. tiltás környékén, egyszercsak elkezdett lassulni, na mondom kicsináltam a blokkot, de még járt a motor, na mondom akkor szétszakadt a kuplung, húztam pár kuplungot, és éreztem, hogy valami fura... próbáltam visszaváltogatni, de nem mozdult a váltó, ekkor arra gondoltam, hogy szétesett a váltó is..
Félreálltam, tologattam előre hátra, próbáltam kitenni üresbe, aztán vettem észre, hogy nincs lánc :-)
A kár sem volt jelentős, vettem egy lánckerékdeknit, egy kuplungpálcát a Ricsinél, meg egy új láncszettet, ami bosszantóbb, hogy a kuplungpálca szimeringje is megnyomódott, ezért blokk-ki-be szét össze, de tegnap pont ráértem, szóval ma megint csilli villi a moci, a farokidomot leszámítva amit a lánc eltalált :-)
pár kép a sztoryhoz:
http://streetfighter.hu/maci/l...
http://st
reetfighter.hu/maci/l...
http://streetfighter.hu/maci/l
...
http://streetfighter.hu/gsxr/1...
http://streetfig
hter.hu/gsxr/2...
http://streetfighter.hu/gsxr/3...
GSX-R1000K5: JS1B6111200100006 - JS1B6111200101883
GSX-R1000K6: JS1B6111200101888 - JS1B6111200104047
Ezek E02 modellek, vagyis Angliában forgalmazott változat.
GSX-R1000K5: JS1GT76A52100019 - JS1GT76A52110197
GSX-R1000K6: JS1GT76A62100003 - JS1GT76A62117296
Ezek pedig E03 (USA), E28 (Kanada) és E33 (USA-California) modellek.
de joban vagyok egy kereskedövel,és ö mondta,hogy a k-7-en
(igen az már az ujabb model!) is cseréltek már, nem egyen,
vázat! Ès nem bukás miatt! Különben itt ugy tartják,
1000 gixerrel (k7)csak profi egykerekezzen,mert ha lecsapja a
végén az elejét a nyaknál eltörik.
De ha tudsz már motorozni,ne félj töle:az 1000-ek közül 2008-.ig
a Ringre ez a legjobb alap. Szerintem. Ja,és itt ugy nézik a
vázat,hogy a nyaknál befujják egy spay-vel,piros lesz,aztán lemossák,és a hajszálrepedésnél megmarad a piros szin