Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért valóban kiváncsi vagyok egy top speedre mert pl én ott tartok hogy majdnem éppen majdnem lekrepog a 6. a végén.de nem sokára le fog.-1+2 az áttételem és 287 et mutat.kiváncsi vagyok mennyi lehet valójában.de nem az érdekel hogy rizmayer mennyit megy hanem az hogy nekem a 287 valójában mennyi lehet.számítás szerint 13 %ot kell levonnom.az ugyekb 38-40 km/h tehát ugy 247 lehet
énmeg beakasztom a seggedbe a kampot mert folyamatosan 4 mp van köztünk eddig

te köcsög
Az ezresek 20-30km/h-val többet mennek a célegyenesben. Azért a plusz 40Le előkerül olyankor.
nem volt szarnapom csak nem szeretem a lehetetlen dolgok megmagyaraázását!deked 600 van,tudomásul kell venni h az gyengébb mint az ezer!ennyi!természetesen pályán 600 -al is lehet alázni sok emberkét akik azt hiszik h az 1000 ereje segít nekik,és alázod is őket,de ne már na!ennyi és más semmi,nyilván nekem hátrány a sulyom de ez sem menti meg a 600-akat az elvérzéstől!persze rengetegen körbealáznak engem is 600-al nem is kicsit de leszarom,és nem magyarázom meg h ezé meg azé!majd felgyorsulok oszt jovan!
látom megin szar napod volt.mennyé buválni te görögköcsög
ezt a kört már multkor lefutottuk aztán pályán aszontad alig tudtál elmenni,nemhogy 50 métert rámverni,még 10 et se....mind1
ugy hogy előttem vagy 24-el!na nem vitázok te félisten!mert azért mert te jobb vagy és a te motorod egy különleges darab,ami veri az ezreseket!
ja hogy közted és pred közt..má értem
25 az az 50
+50kg? A múltkor mentem a Kelly mögött 7-8 kört. Ő súlyban hozzám konvergál. 220-nál nem ment többet a mocija (600RR). Én 270-et látok gyári áttétellel a cél végén. A lámpák alatt már toltam a hatodikat és simán tartottam a lépést.
azt igen k6 ezer de a írása szerint k5-7-ig!a 7 már uj modell.
miért az pattog akinek kisebb a motorja!?mert csak 49!ki ne találd már h nem gyorsulok el tőled!még akkor is ha mögötted érek be!de letesztelhetjük ha gondolod bármilyen sebességtartományban,és fokozatban!minek az a 400ccm?díszbikának?
95-ben volt egy 86-os évjáratu 750-nem gixer,majd 2008ig semmi spidi,majd tavaly 750gixi,ősszel meg 1000!de csak pályán.nekem ez volt a fokozatosság!
amerikában is viszahívták az összes asszem 2006 os gixert mert vázgyengeség volt,de csak abban az évjáratban
akkor mitől nem versz rám 50 métert a célegyenesben?
k5-k7-ig?nem is ugyanaz a motor!(1000-ben)600-750k6k7 ua!ezt a hulyeséget!
nézzétek már meg a teszteredményeket,egy 6kilos meg egy 1000.es mennyi idő alatt gyorsul 0-200-ra!ne versenyeztessétek már a kettőt!nekem tavaly k6 750 volt idén k71000,még itt is brutál nagy a difi.
Oksi.
vannak meg reszlet kerdeseim de majd ha nekilato mekerdezem koszi
Nemtom. Nincs otthon netje, csak melójában, ott meg majd csak holnap délelött lesz...
haverod volt kinn esetleg azóta a lajosmizsei címen?
Jah, a gyári csövek fojtottak. Szóval a dob hossza maradjon az eredeti hossz, belülre ne csináld kúposra a perfocsövet, és a jó hanghoz 50-60 mm körül legyen az átmérője. Megcsinálod a felfogatás részét(gondolom bolt-on. Ahhoz hegeszted hozzá a perfocsövet. Aztán a kimeneti véget is megcsinálod. A perfocsőre tekered a salaggyapotot, vagy üveggyapotot, és arra ALUFÓLIÁT!
Azért, h ne melegedjen a palást nagyon. Aztán azt leragasztod valamivel, és mehet a palástba. Megfurkálod, popszegecsek mind1ik végébe, és kész is...
Nem 636, hanem a 99-es ZX6R. De így sem tudom lenyomni csak ha lendületben vagyok, vagy 200 felett...
kicsi áttételvaria és 200 ig nem fogod meg a 636 ot.főleg kanyargós uton egyáltalán nem
szia keresek valakit aki tud segiteni ,,tuning kipufogot csinalnek van cuccom hozza,perforalt cso,polirozott,rozsdamentes csovek co hegeszto,hajlito gyapot stb,szoval csak epp nemtudom hogyan kezdjek bele,suzuki tl1000r em van es 2db dobot csinalnek a gyari szerintem folytott es kurva halk