Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most azt ne mondjátok már hogy a haccá gyengébb mint az ezer. Főleg a pályán, ahol sokkal intenzívebben lehet kigyorsítani a kanyarból velük, míg a literesek hájszlájdolnak. Célegyenesben meg szélárnyék, azt jó napot. Vita lezárva.
azért valóban kiváncsi vagyok egy top speedre mert pl én ott tartok hogy majdnem éppen majdnem lekrepog a 6. a végén.de nem sokára le fog.-1+2 az áttételem és 287 et mutat.kiváncsi vagyok mennyi lehet valójában.de nem az érdekel hogy rizmayer mennyit megy hanem az hogy nekem a 287 valójában mennyi lehet.számítás szerint 13 %ot kell levonnom.az ugyekb 38-40 km/h tehát ugy 247 lehet
énmeg beakasztom a seggedbe a kampot mert folyamatosan 4 mp van köztünk eddig

te köcsög
Az ezresek 20-30km/h-val többet mennek a célegyenesben. Azért a plusz 40Le előkerül olyankor.
nem volt szarnapom csak nem szeretem a lehetetlen dolgok megmagyaraázását!deked 600 van,tudomásul kell venni h az gyengébb mint az ezer!ennyi!természetesen pályán 600 -al is lehet alázni sok emberkét akik azt hiszik h az 1000 ereje segít nekik,és alázod is őket,de ne már na!ennyi és más semmi,nyilván nekem hátrány a sulyom de ez sem menti meg a 600-akat az elvérzéstől!persze rengetegen körbealáznak engem is 600-al nem is kicsit de leszarom,és nem magyarázom meg h ezé meg azé!majd felgyorsulok oszt jovan!
látom megin szar napod volt.mennyé buválni te görögköcsög
ezt a kört már multkor lefutottuk aztán pályán aszontad alig tudtál elmenni,nemhogy 50 métert rámverni,még 10 et se....mind1
ugy hogy előttem vagy 24-el!na nem vitázok te félisten!mert azért mert te jobb vagy és a te motorod egy különleges darab,ami veri az ezreseket!
ja hogy közted és pred közt..má értem
25 az az 50
+50kg? A múltkor mentem a Kelly mögött 7-8 kört. Ő súlyban hozzám konvergál. 220-nál nem ment többet a mocija (600RR). Én 270-et látok gyári áttétellel a cél végén. A lámpák alatt már toltam a hatodikat és simán tartottam a lépést.
azt igen k6 ezer de a írása szerint k5-7-ig!a 7 már uj modell.
miért az pattog akinek kisebb a motorja!?mert csak 49!ki ne találd már h nem gyorsulok el tőled!még akkor is ha mögötted érek be!de letesztelhetjük ha gondolod bármilyen sebességtartományban,és fokozatban!minek az a 400ccm?díszbikának?
95-ben volt egy 86-os évjáratu 750-nem gixer,majd 2008ig semmi spidi,majd tavaly 750gixi,ősszel meg 1000!de csak pályán.nekem ez volt a fokozatosság!
amerikában is viszahívták az összes asszem 2006 os gixert mert vázgyengeség volt,de csak abban az évjáratban
akkor mitől nem versz rám 50 métert a célegyenesben?
k5-k7-ig?nem is ugyanaz a motor!(1000-ben)600-750k6k7 ua!ezt a hulyeséget!
nézzétek már meg a teszteredményeket,egy 6kilos meg egy 1000.es mennyi idő alatt gyorsul 0-200-ra!ne versenyeztessétek már a kettőt!nekem tavaly k6 750 volt idén k71000,még itt is brutál nagy a difi.
Oksi.
vannak meg reszlet kerdeseim de majd ha nekilato mekerdezem koszi
Nemtom. Nincs otthon netje, csak melójában, ott meg majd csak holnap délelött lesz...
haverod volt kinn esetleg azóta a lajosmizsei címen?
Jah, a gyári csövek fojtottak. Szóval a dob hossza maradjon az eredeti hossz, belülre ne csináld kúposra a perfocsövet, és a jó hanghoz 50-60 mm körül legyen az átmérője. Megcsinálod a felfogatás részét(gondolom bolt-on. Ahhoz hegeszted hozzá a perfocsövet. Aztán a kimeneti véget is megcsinálod. A perfocsőre tekered a salaggyapotot, vagy üveggyapotot, és arra ALUFÓLIÁT!
Azért, h ne melegedjen a palást nagyon. Aztán azt leragasztod valamivel, és mehet a palástba. Megfurkálod, popszegecsek mind1ik végébe, és kész is...
Nem 636, hanem a 99-es ZX6R. De így sem tudom lenyomni csak ha lendületben vagyok, vagy 200 felett...
kicsi áttételvaria és 200 ig nem fogod meg a 636 ot.főleg kanyargós uton egyáltalán nem