szia keresek valakit aki tud segiteni ,,tuning kipufogot csinalnek van cuccom hozza,perforalt cso,polirozott,rozsdamentes csovek co hegeszto,hajlito gyapot stb,szoval csak epp nemtudom hogyan kezdjek bele,suzuki tl1000r em van es 2db dobot csinalnek a gyari szerintem folytott es kurva halk
Jah, elég szarul nyomja. 1szer felültem mögé... Majdnem összeszartam magam... Szoktunk 1ütt butulni.
Odaadta 1 körre a mociját és meglepődtem hogy megy. Forgatni kell, de 10-14000-ig mint az állat úgy megy. És Igen könnyen dönthető is...
Örülök! Végre jól döntöttél! Akartam mondani amu, h gyere el és a haverom vitt volna 1 kört a ZX6R-jén, és meglepődtél volna mit tud. Alig bírom lerázni az 1000-ressel...
Üdv!
Csak pár szóban a "kinőttem" kifejezést....
Nekem 900 RR-em volt, imádtam, nagyon ment, aztán mentem R6-al, CBR 600-al, hát mit ne mondjak, sztem iszonyatosan mennek ezek a fiatal 600-as gépek, pedig én 190 cm 115 kg vagyok, aki már alapból kinőtte ezeket....
Legközelebb én is 600 as gépet veszek, bőven elég, (kivéve, ha alkalmi vétel lesz egy 1000-es gép )
igaz az is hogy tényleg elgurul a gyogyszer,9-10ezertől nagyot megy,addig se rossz de utána,12ezernél el is váltottam nem mertem neki annyira de így is sikerült 180at menni vele!
Hi!
A k6 600-750-nek a vázával bajok vannak,voltak! Mint az 1000-ével is k5-töl k7-ig Legalábbis itt Németországban.
Visszahivási akcio,beleragasztanak valmi erösitést stb..
Szoval,ha már 600-as,ne k6,hanem k7.Egyébként k8 600-ban is
van a mode kapcsolo.Ja,és azt veszel amit akarsz,de ne a sziveddel,
az ESZEDDEL döntsd el.
Sziasztok! délután sikerült mennem egy k4 es 600as gixerrel ,belátom igazatok volt,nagyon komolyan megy ez is,maradok a 6kilosnál az tuti,elsem tudom képzelni,hogy mehet egy 1000es ha ez így ment,pedig nem is forgattam tökig neki!nagyon komoly volt!maradok 600nál de akkor már k6! köszi a jótanácsokat!
Elfogadom a véleményedet, de szerintem álomvilágban élsz.
1. ezer sportmotorosból jó ha 1 elmegy oktatásra. A többi az utakon képzi önmagát. Sokszor más életének kockáztatása árán is.
2. Mi az hogy tol egyet aztán elfogy a teljesítmény? Mire kell neked egy motor basszus? Vagy az a fontos hogy minden egyes gázadáskor a homlokod a tarkódon jöjjön ki?
3. Én is szeretném ha mindenki kiírná a telefonszámát, nekem is szükségem lesz idővel egy 1000-es pályagépre.
Zema megmondta a frankót, osztom a véleményét. De nyugodtan vegyen a kezdő ember 1000-est. Majd ott lesz a mágikus mode kapcsoló. Az sok mindenre jó, benyomod és gondolatvezérlésű lesz a motor.
Szevasz tutis.
Nekem 2004 óta vannak ezres motorjaim,minden évben 15-20ezer kilométer mentem velük."Én tekertem a gázkart - és tudtam hogy meddig lehet tekerni"
Az is bizonyítja ,hogy még élek és ide irogatok.Azt is írtam ,hogy észt azt nem adnak a motorhoz.És hogy ez a saját tapasztalatom,nem kötelező így csinálni.Szerintem 3x felett is vannak 1000-es motor tulajdonosok,és egy hatszázassal is ugyanugy át lehet sodrodni a szembe sávba egy kezdönek mint az ezerrel,a határokat nem utcán kell probálgatni.Aki meg ezt teszi az ugyis belehal.2007 óta van 1000 rr-em ,de még nem tudom hogy mennyi a vége mert nem érdekel.Az én motorom 3-4 ezer között megy 100-130 között.Az ezres motorral is lehet menni ötvennel is ,meg 250-nel is ,és a hatszázasal is lehet ennyit menni.Kiprobáltam már a cbr-600f-et, gsx-r 600-ast és 10000 ezer alatt nem egy erőgép egyik sem,az ezres sokkal nyomatékosabb.Vtr-rel is mentem már, f-el és sp 2-vel is,de nem tetszett mert alul mindegyik rángat,8-9 ezer körül tol egyet aztán elfogy a teljesítmény.Egy 250-es motorral is lehet menni 130-at ,és gondolom te is azért vettél 600-ast mert csak eddig gyorsítasz,aztán rárakod a tempomatot autópályán.
Azt is leírtam hogy vannak oktatások ahova érdemes elmenni kezdöként,mert sokat lehet tanulni a tapasztalt emberektöl,és nem az utcai versenyzöktöl kell kérdezgetni,mert annak az alapja általában nem a tudás.Itt a sportmotoron is van egy csomó ember akinek már nagy tapasztalata van,akitől nyugottan lehet kérdezni,felkeresni öket aa versenypályákon és segítenek bármiben. Ez az én véleményem,és te te is leirtad az érveidet a 600-as motor mellett.A srác pedig majd eldönti hogy milyen motort vesz.
Jó motorozást mindenkinek.
Te csak az ugyanolyan hülyék véleményére vagy kiváncsi, mint amilyen magad vagy, aki abban erősít, h semmi gáz majd a mode kapcsoló megold mindent. Gumibelsőben élsz baszd meg, látszik h még soha nem motoroztál erős motorral és fingod sincs h arról, h milyen érzések kerítenek hatalmába rajta. Tegnap egy ugyanilyen balfasz, mint Te nekiállt versenyezni velem a 11-esen, látszott, h köze nincs a motorozáshoz és szépen el is üttette magát, mert azt hitte h tudja tartani a tempót. Te ugyanígy fogsz járni, csak idő kérdése. Lehet itt nyalni egymás seggét, meg lehet nyomatni a motorosok tartsanak össze bullshit-et, az egész baromság. De mondtam, vegyél / vegyetek 1000-est, aztán majd év végén legalább lehet mazsolázni az olcsó törött, sérült pályagépek között. Hajrá!
nem neked írtam amit írtam hanem válaszoltam a kérdésre,ha nem tetszik a beszélgetésünk,akkor nem kell olvasni! nem olyan emberek véleményére vagyok kiváncsi akik lehurrogják az embert!ugy gondolom ez a fórum azért van hogy bárkinek bármi problémálya van vagy valami kérdése itt segítenek egymásnak az emberek nem pedig lehurrogják! na szevassz!
Hagyd most már abba az agonizálást, mert unalmas.
Vegyél amit akarsz, aztán vagy pofára esel vele, vagy nem.
A számod írd fel az adatlapodra, év végén érdekel majd a motor.
Bye!
hello! nagyon szépen köszönöm hogy irtál sokat segítettél,végre egy olyan ember aki tudja és érti is hogy mit szeretnék meg hogy mit érzek.Énse akartam egyből tökig huzni a gázt,pont ugy gondolom ahogy te hogy szép fokozatosan megtanulni,és megszokni a gépet!A motoros oktatás meg jó ötlet ugyan is itt lakom a Pannónia-ringtől 15percre és sokat kijárok oda!na mégegyszer köszi hogy írtál!vigyázz magadra és jó motorozást!
Szia!van igen jogsim,de gondolkodom ezen az 1000es vagy 600as dolgon,csak tényleg az álmom egy 1000es k7es,de ha a MODE kapcsolot átkapcsolom akkor nem lehet baj! mert nem ugy használnám egy jo darabig hogy a legkeményebb módba van hanem a leggyengébbe!azért köszi a jótanácsokat!vigyázzatok magatokra!
Odaadta 1 körre a mociját és meglepődtem hogy megy. Forgatni kell, de 10-14000-ig mint az állat úgy megy. És Igen könnyen dönthető is...
Csak pár szóban a "kinőttem" kifejezést....
Nekem 900 RR-em volt, imádtam, nagyon ment, aztán mentem R6-al, CBR 600-al, hát mit ne mondjak, sztem iszonyatosan mennek ezek a fiatal 600-as gépek, pedig én 190 cm 115 kg vagyok, aki már alapból kinőtte ezeket....
Legközelebb én is 600 as gépet veszek, bőven elég, (kivéve, ha alkalmi vétel lesz egy 1000-es gép )
A k6 600-750-nek a vázával bajok vannak,voltak! Mint az 1000-ével is k5-töl k7-ig Legalábbis itt Németországban.
Visszahivási akcio,beleragasztanak valmi erösitést stb..
Szoval,ha már 600-as,ne k6,hanem k7.Egyébként k8 600-ban is
van a mode kapcsolo.Ja,és azt veszel amit akarsz,de ne a sziveddel,
az ESZEDDEL döntsd el.
1. ezer sportmotorosból jó ha 1 elmegy oktatásra. A többi az utakon képzi önmagát. Sokszor más életének kockáztatása árán is.
2. Mi az hogy tol egyet aztán elfogy a teljesítmény? Mire kell neked egy motor basszus? Vagy az a fontos hogy minden egyes gázadáskor a homlokod a tarkódon jöjjön ki?
3. Én is szeretném ha mindenki kiírná a telefonszámát, nekem is szükségem lesz idővel egy 1000-es pályagépre.
Zema megmondta a frankót, osztom a véleményét. De nyugodtan vegyen a kezdő ember 1000-est. Majd ott lesz a mágikus mode kapcsoló. Az sok mindenre jó, benyomod és gondolatvezérlésű lesz a motor.
Nekem 2004 óta vannak ezres motorjaim,minden évben 15-20ezer kilométer mentem velük."Én tekertem a gázkart - és tudtam hogy meddig lehet tekerni"
Az is bizonyítja ,hogy még élek és ide irogatok.Azt is írtam ,hogy észt azt nem adnak a motorhoz.És hogy ez a saját tapasztalatom,nem kötelező így csinálni.Szerintem 3x felett is vannak 1000-es motor tulajdonosok,és egy hatszázassal is ugyanugy át lehet sodrodni a szembe sávba egy kezdönek mint az ezerrel,a határokat nem utcán kell probálgatni.Aki meg ezt teszi az ugyis belehal.2007 óta van 1000 rr-em ,de még nem tudom hogy mennyi a vége mert nem érdekel.Az én motorom 3-4 ezer között megy 100-130 között.Az ezres motorral is lehet menni ötvennel is ,meg 250-nel is ,és a hatszázasal is lehet ennyit menni.Kiprobáltam már a cbr-600f-et, gsx-r 600-ast és 10000 ezer alatt nem egy erőgép egyik sem,az ezres sokkal nyomatékosabb.Vtr-rel is mentem már, f-el és sp 2-vel is,de nem tetszett mert alul mindegyik rángat,8-9 ezer körül tol egyet aztán elfogy a teljesítmény.Egy 250-es motorral is lehet menni 130-at ,és gondolom te is azért vettél 600-ast mert csak eddig gyorsítasz,aztán rárakod a tempomatot autópályán.
Azt is leírtam hogy vannak oktatások ahova érdemes elmenni kezdöként,mert sokat lehet tanulni a tapasztalt emberektöl,és nem az utcai versenyzöktöl kell kérdezgetni,mert annak az alapja általában nem a tudás.Itt a sportmotoron is van egy csomó ember akinek már nagy tapasztalata van,akitől nyugottan lehet kérdezni,felkeresni öket aa versenypályákon és segítenek bármiben. Ez az én véleményem,és te te is leirtad az érveidet a 600-as motor mellett.A srác pedig majd eldönti hogy milyen motort vesz.
Jó motorozást mindenkinek.
Hagyd most már abba az agonizálást, mert unalmas.
Vegyél amit akarsz, aztán vagy pofára esel vele, vagy nem.
A számod írd fel az adatlapodra, év végén érdekel majd a motor.
Bye!