Vigyel gyari szimmeringet ha gyari kell. Nekem is az valt be mindig. Nem biztos hogy minden villat szet kell szedni, de az 1000es gixxerekben mostansag talalhato cartridge rendszeru villait szet kell szedni. Ehhez meg specko szerszamok kellenek, es egy kis tapasztalat sem art.
Köszi a választ. Ilyenkor fogom a fejem, mert a régi motoromon, alul kitekertél egy csavart, és felül beleöntöttet az új olajat. Jónak néz ki ez a cég. Vajon 5000-be a szimeringek milyen minőségűek lehetnek? Csak mert már jártam szarul utángyártott szimeringgel... Azóta csak gyári...
Mivel a legres rugokent mukodik, nagyon nem mindegy az olajszint. Ha nagyon tele van toltve akkor meg rettenet el tud merevedni a csillapitas. Szoval a helyes olajszint ugyanugy fontos, mint a megfelelo surusegu olaj es rugoero hasznalata. Olajcserehez szet kell szedni sajnos. De nem draga ha viszed a villakat kezbe. En ide hordom: www.futomu-tuning.hu
Ja, még kérdés. Eléggé beton kemény az első telóm.
A normális beállítás alá állítottam de még mindig kemény. Fent már csak 1 klikk van a kék állítókán kifelé, de sztem úgy sem lenne jó.
Ötlet? Vélemény?
Akkor jó!
A múltkor megjelent egy
FI hibajelzés és meglestem a hibakódot.
C34 volt. Injector signal for #3 cylinder...
Aztán aznap délutánra el is múlt.
Most meg este a csajomnál emelkedőre volt a moci letámasztva 1esben, és megint lett FI hibajelzésem. Mi a rák van evvel?
szerintem lehet már ilyet kapni, olyan is van amibe az indexet is belevariálták... egyébként szerinte érdemesebb egy undertailt venni, és abba rakni egy ledes csíkot, mindjárt keresek egy képet vagy felmegyeka padlásra mert nekem is van itthon olyan...
Engem érdekelne a LED-es lámpa! Van idehaza egy rakás LED és kéne velük kezdeni valamit. Mondjuk ezek a LED-ek 4 lábú ledek, de hátha ki lehetne belőlük hozni valamit!
Jah, ez is csak egyenesben érvényes, mondjuk 0-ról, meg 100-ról indulva. Persze kanyargós úton azért ha nem figyel és nem vált vissza akkor otthagyom ahogy illik...
Most kezdek majd pár darab ledes hátsólámpa panelt csinálni a K1-2 600-750-1000 sorozathoz. Úgy lesz megcsinálva, h a gyári panelt kiszeded és ezt belerakod helyette. Semmi bonyolult, csak mintha égőt cserélnél. Érdekel valakit?
Kép róla...
Haveromnak van egy K4-es Busája, szoktunk versenyezgetni. Hát, még nem tudtam megverni, de tuti, h addig fogom tuningolni a vasat ameddig le nem tudom gyorsulni.
Alapállapotban 4-es, és nekem 5ösön is kemény. Tovább meg nem állítható.
A normális beállítás alá állítottam de még mindig kemény. Fent már csak 1 klikk van a kék állítókán kifelé, de sztem úgy sem lenne jó.
Ötlet? Vélemény?
Hmmm...ha több lábú, akkor több színű!
A múltkor megjelent egy
FI hibajelzés és meglestem a hibakódot.
C34 volt. Injector signal for #3 cylinder...
Aztán aznap délutánra el is múlt.
Most meg este a csajomnál emelkedőre volt a moci letámasztva 1esben, és megint lett FI hibajelzésem. Mi a rák van evvel?
Undertail!
A gyári lámpához való 11000Ft
A két körlámpás 17000 Ft
Kép róla...
Kutyacsont cserével mit érek el? Nagyobb vagy kissebb lesz az ülésmagasság? Aztán ennyi?
Akkor felrakhatom a megmaradt 180/55-ömet is. Kiváncsi voltam a véleményekre.