Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hjaa ez típusbetegség, nem fogsz semmit látni, a bovdeneket kellene feszítgetni, én rendszerint megmozgatom a csövet vagy belerúgok egy nagyot, akkor hetekig nem jön elő a hiba :-)
Jah, amu szétkaptam az EXUP vezérlését, és nem láttam benne eldarált fogaskerekeket. Az 1ik max kicsit lötyögött benne a tengelyénél, de az sem volt vészes. Furi, h nem működik rendesen. Majd meglesem szétkapva is, h mi lehet a zizis...
Akkor elég jó lehet az ember.
Meg is jegyzem, h hol van.
Nála jártam már énis párszor villát meg féktárcsát kalapáltatni
Az jóóó... Szoktam arra járni. Sóskút felé is, meg a 7-es úton is...
Én érden lakom, engem is meglátogathatsz, de én a Feró-t ajánlanám csömörön, telo és aluváz javítással foglalkozik, én mindig hozzá viszem, a kiflire hajlott telómat is megcsinálta patentul...
Kipufogó szelep változások...
Jah, ez igaz. Ezért is akarom majd megcsinálni, ha megtudom. Csak valakivel kell majd fogaskereket csináltatni...
Hát nem van közel, de fizu után meglátogathatlak...
csömör nagyon kiesik neked?
Ha mindent betekerek akkor le sem tudom nyomni az elejét. Ha kilazítok mindent akkor olyan kb 30mm-re tudom meghimbiztetni az elejét.
igen, ez remek, ha gyorsan mész, de alacsony fordulaton nyomatékot vesztesz...
ha mindent kitekersz 0-ra akkor mi a helyzet érzel változást ahhoz képest mintha a másik végállásba tekered?
Én ezt a hibát pont pénteken csináltam meg.
Nézem nálam is FI 46-os hibakód. Beugrottam a Suzuki szervizesekhez. Mondták, h K1-K2 típusbetegség, mert megeszi a fogaskereket a kipuszelep vezérlésében. Attól volt olyan daráló hangja a motoromnak ha gyújtást adtam rá. Mondta, h kössem ki a rákba, ha nem akarok új olyan egységet(40e körül). Aztán kikötöttem. Elég az ECU-ról a nagyobbik csatiból a 33-as(meg van számozva a csatin) madzagot lehúzni, és el is múlik a hiba, meg a vezérlése is. Úgyhogy most már nincsen daráló hangja a motornak amikor megnyomom a piros gombot.
Azokon is tekergetem 3-4 klikket kifelé, de ugyan olyan kemény
nekem naponta van FI hiba, azaz volt.. mert egy bazi nagyot belerúgtam a kipuffogóba, közvetlen az exup szelep után, és azóta eltelt két hét de nem jött elő :-)
te most csak a rugóelőfeszítést állítgatod? nem lehet hogy a húzó és nyomó csillapítást kellene ?
Még nem, de majd mindjárt...
NA! Örülök, h jó lett! Látod! Én mondtam hogy nézd meg a madarakat a Ram Air csövekbe... Amu én tegnap kiszedtem a légszűrőmet, sztem kb 2002 óta nem lett tisztítva...
nem érzem magam csajnak
te szavaztál?
http://totalcar.hu/magazin/vel...

itt szavaztatok már az egykerekezésre? :-)
3*os hurrá
Működiiiiiiiiiiiiiik!Megtaláltam a maradék 30lóerőt ami szétszaladt!
Kicseréltem a benzinpumpát,jobban húzott de nagy csalódás ért amikor "megvégeltem" mert 270 volt ugyanúgy kínlódva:-(
Ma reggel tank le,légszűrőház ki és akkor láttam,hogy mindkét oldalt a légszűrőház és a váz közötti szivacs elvan szakadva!Fals levegőt szívott és nagy sebességnél nem volt torlónyomás.60ft-ért vettem pillanatragasztót visszatettem mindent és végig vigyorogtam a délutánt mert most már "kitépi" a kezem és az enyém is megy 295-öt 5.-ben és persze a 3kiló is megvan bőven!Gondoltam megosztom Veletek is mert akárkinek lehet hasonló bajaés nem kell szakszervízbe szakpénzért megcsináltatni!Széles utat ebben a jó időben mindenkinek!
Na ilyesmi a LED! Van több színben is. Pirosból már akartam hátsólámpát készíteni, de nemtom hogy van a kapcsolásija, hogy a féklámpát is ugyan az a LED lássa el. Ellenállás vagy a másik két láb?
Vigyel gyari szimmeringet ha gyari kell. Nekem is az valt be mindig. Nem biztos hogy minden villat szet kell szedni, de az 1000es gixxerekben mostansag talalhato cartridge rendszeru villait szet kell szedni. Ehhez meg specko szerszamok kellenek, es egy kis tapasztalat sem art.