hjaa ez típusbetegség, nem fogsz semmit látni, a bovdeneket kellene feszítgetni, én rendszerint megmozgatom a csövet vagy belerúgok egy nagyot, akkor hetekig nem jön elő a hiba :-)
Jah, amu szétkaptam az EXUP vezérlését, és nem láttam benne eldarált fogaskerekeket. Az 1ik max kicsit lötyögött benne a tengelyénél, de az sem volt vészes. Furi, h nem működik rendesen. Majd meglesem szétkapva is, h mi lehet a zizis...
Én érden lakom, engem is meglátogathatsz, de én a Feró-t ajánlanám csömörön, telo és aluváz javítással foglalkozik, én mindig hozzá viszem, a kiflire hajlott telómat is megcsinálta patentul...
Én ezt a hibát pont pénteken csináltam meg.
Nézem nálam is FI 46-os hibakód. Beugrottam a Suzuki szervizesekhez. Mondták, h K1-K2 típusbetegség, mert megeszi a fogaskereket a kipuszelep vezérlésében. Attól volt olyan daráló hangja a motoromnak ha gyújtást adtam rá. Mondta, h kössem ki a rákba, ha nem akarok új olyan egységet(40e körül). Aztán kikötöttem. Elég az ECU-ról a nagyobbik csatiból a 33-as(meg van számozva a csatin) madzagot lehúzni, és el is múlik a hiba, meg a vezérlése is. Úgyhogy most már nincsen daráló hangja a motornak amikor megnyomom a piros gombot.
nekem naponta van FI hiba, azaz volt.. mert egy bazi nagyot belerúgtam a kipuffogóba, közvetlen az exup szelep után, és azóta eltelt két hét de nem jött elő :-)
NA! Örülök, h jó lett! Látod! Én mondtam hogy nézd meg a madarakat a Ram Air csövekbe... Amu én tegnap kiszedtem a légszűrőmet, sztem kb 2002 óta nem lett tisztítva...
Működiiiiiiiiiiiiiik!Megtaláltam a maradék 30lóerőt ami szétszaladt!
Kicseréltem a benzinpumpát,jobban húzott de nagy csalódás ért amikor "megvégeltem" mert 270 volt ugyanúgy kínlódva:-(
Ma reggel tank le,légszűrőház ki és akkor láttam,hogy mindkét oldalt a légszűrőház és a váz közötti szivacs elvan szakadva!Fals levegőt szívott és nagy sebességnél nem volt torlónyomás.60ft-ért vettem pillanatragasztót visszatettem mindent és végig vigyorogtam a délutánt mert most már "kitépi" a kezem és az enyém is megy 295-öt 5.-ben és persze a 3kiló is megvan bőven!Gondoltam megosztom Veletek is mert akárkinek lehet hasonló bajaés nem kell szakszervízbe szakpénzért megcsináltatni!Széles utat ebben a jó időben mindenkinek!
Na ilyesmi a LED! Van több színben is. Pirosból már akartam hátsólámpát készíteni, de nemtom hogy van a kapcsolásija, hogy a féklámpát is ugyan az a LED lássa el. Ellenállás vagy a másik két láb?
Meg is jegyzem, h hol van.
Nézem nálam is FI 46-os hibakód. Beugrottam a Suzuki szervizesekhez. Mondták, h K1-K2 típusbetegség, mert megeszi a fogaskereket a kipuszelep vezérlésében. Attól volt olyan daráló hangja a motoromnak ha gyújtást adtam rá. Mondta, h kössem ki a rákba, ha nem akarok új olyan egységet(40e körül). Aztán kikötöttem. Elég az ECU-ról a nagyobbik csatiból a 33-as(meg van számozva a csatin) madzagot lehúzni, és el is múlik a hiba, meg a vezérlése is. Úgyhogy most már nincsen daráló hangja a motornak amikor megnyomom a piros gombot.
te szavaztál?
itt szavaztatok már az egykerekezésre? :-)
Kicseréltem a benzinpumpát,jobban húzott de nagy csalódás ért amikor "megvégeltem" mert 270 volt ugyanúgy kínlódva:-(
Ma reggel tank le,légszűrőház ki és akkor láttam,hogy mindkét oldalt a légszűrőház és a váz közötti szivacs elvan szakadva!Fals levegőt szívott és nagy sebességnél nem volt torlónyomás.60ft-ért vettem pillanatragasztót visszatettem mindent és végig vigyorogtam a délutánt mert most már "kitépi" a kezem és az enyém is megy 295-öt 5.-ben és persze a 3kiló is megvan bőven!Gondoltam megosztom Veletek is mert akárkinek lehet hasonló bajaés nem kell szakszervízbe szakpénzért megcsináltatni!Széles utat ebben a jó időben mindenkinek!