Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Barna Laci.éléggé sokkolt.most megyek "hozzá"
Nem nagyon van. De utcán igazándiból 3 éve nem estem. Tavaly volt egy kisebb. Elém fordult egy autó és stopiznom kellett. Meg is álltam úgy, hogy a rendszámtábláján megtámasztottam a mocit és eldőltem oldalra. Amúgy mostanság csak pályán zakózom. Azt meg nem számolom bele. Végül is ha ott feszegetem a határokat az nem elítélendő.
Egyébként gondolom te sem véletlenül hagytad ott a közutat.
Mondja ezt egy huszonéves
Igaz nemtom, hogy van-e fél év lauf egy-egy pereced között
A Buga Józsi nem szép! De gavallér! Hát igen. A kapaszkodás az fontos.
De szép öregember! ! ! Nem ám olyan kis kákabelű taknyos mint te! A mocid is csak azért gyors mert ki akar szaladni alólad. Vesztére kapaszkodni már megtanultál.
Egyébként erről beszéltem. Te nem estél sohasem. Úgy érzed akármi van te megúszod. Mivel 100 éves vagy tudod ezt kezelni de egy fiatalember....
hámer az. és le is éllnak versenyezni minden egyenesben.
Nem is a vénemberekről beszéltem. De ha valaki huszonévesen felül az 1000-re és megy fél évig esés nélkül rögtön azt hiszi, hogy ő a Rossi.
háminnyá lefosom a rüsztöm
Én nem estem még! Mégis tisztelem az ezrest. Nem is tartom magam nagy motorosnak. Téged sem.
ööö 4-5 év
lehetetlenséget?te tul.képp miről beszélsz?1989 óta ülök valamiféle motoron.csak a kisninjába 50000et tekertem utcán.4 év alatt 3 szett térdkoptatót cseréltem le hogy ne lukadjon a gatya.
fejben dől el,no mondjuk utcán nemkevés szerencse is kell hozzá.1000 el ugyanakkorát lehet esnimint 600 zal.csak az ezrest másképp kell kezelni mert nem tolerálja annyira a hibákat mint a 600.45 év után még mindig nem gondoltam ugy hogy veszek egy 1000et.megfordult a fejemben,de amig a 600at nem tudom mkimotorozni addig felesleges.
és az a motoros is motoros aki még nem esett.
mondjuk 11 hó gipszem és uj térdem már volt combcsontostul sípcsontostul,seggből kivett izommal és bőrrel de ott egy oszlopot térdeltem meg de nem estem el.mondjuk ami késik nem mulik
de attól senki sem lesz jobb motoros hogy esik.szerintem
itt mindenki tanul még joe!
Azért kicsit elgondolkodtató hogy aki épphogy átlépte a második x-et az 1000-ast akar, aki a 3x-nél vagy felette jár az meg tudja hogy elég a 600-as is bármire.
Biztos én vagyok a balfasz mert nem akarok minden lámpánál 2,5 mp alatt 100-on lenni vagy 299-nel repeszteni autópályán.
Forgatni kell a 600-ast? Hova? 6.-ba 5-6000-nél már jóval 130 felett vagyunk, tudtommal ez a max sebesség autópályán
Vagy ha ez a fordulatszám is sok, vegyetek V2-őt
Komolyan gyerekek, ne vicceljünk má itt a hülye tanácsokkal hogy vegyél 1000-est kezdőnek mert úgyis te tekered a gázkart..Ja persze. Majd ez lesz a sírfeliratotokon is: "Én tekertem a gázkart - csak nem tudtam meddig kéne tekerni"
Az nem motoros. Aki még nem esett el ön hibájából vagy azon kívül az nem tiszteli igazán a gépet. Szerintem mindenkinek meg kell tapasztalnia a tehetetlenséget ahhoz, hogy igazán felnőjön a motorhoz. Amikor mindent jól csinálsz és még is beüt a baj. Azután leszel körültekintő motoros. (Pontosan azért mert 10-ből 1 olyan ember van aki még nem esett és azok rögtön bujtogatnak, hogy vegye meg az ezrest). Az, hogy minden héten hal meg 2-3 motoros akik nagy része nem 1 éve motorozik őket nem zavarja.
Szevasz.
Szerintem vedd meg az ezrest,ha ez az álmod.Mondjuk észt azt nem adnak hozzá a szalonban, rajtad múlik hogy mennyire húzod neki a gázt.Leírom a saját tapasztalatom.Nekem is krossz motorom volt,meg mz meg simson mielött megvettem az elsö nagy motoromat.Supermotyót akartam venni,ki is néztem egy ktm-et,de egy barátom vett egy 750-es sradot,és mondta hogy próbáljam ki .
Megtetszett,és elkezdtem gyorsasági motorokat nézegetni,és vettem egy cbr 929 rr-t.Elsöre nekem is nagyon erösnek tünt,de végülis a gázkar az én kezemben volt és csak fokozatosan kezdtem el húzni a motornak.Megprobáltam sokat motorozni vele ,hogy minnél több tapasztalatot szerezzek,és az elsö szezonban 20 ezer kilométert tettem bele.Ekkora már úgy éreztem hogy tudom uralni a motort,fel tudom mérni a féktávolságokat és a kanyarokban is be mertem dönteni . Közben olvasgattam könyveket arról ,hogy hogyan is kell fékezni,hogyan kell kanyarodni,mi az a stabilizáló gáz,hogyan kell megközelíteni a kanyart,és ezeket gyakorolgattam .Ismertem a határaimat és soha sem léptem túl öket.Valószínü ezért élek még.A második szezonban is megprobáltam sokat menni,jártunk szerpentinezni,eljutottam pályára is motorozni,és egyre jobban ki tudtam használni a motort.
Aztán késöbb lecseréltem egy 1000 rr-re,mert nekem meg ez volt az álmom.
Most ezt tanulom.Szerintem jó lenne ha a nagymotoros pályafutásodat úgy kezdenéd,hogy elmész egy motoros oktatásra,ami van a pannonia ringen ,és a hungaroringen is,felmérik a tudásodat,és elmondják hogy mit hogyan kell csinálni,vagy mit csinálsz rosszul,mit kell változtatni,és a motorról is sokmindent megtudhatsz.Ha ott besokalsz akkor,nem jön szembe senki .Nekem azért tetszik jobban az ezres motor mert ez már ötezertöl megindul,míg a hatkilós csak olyan tíz környékén kezd el igazán menni.Sokat mentem vele utcán és tetszett hogy 4-5-ezer környékén 110-120-as tempoval lehet ,vele kényelmesen utazgatni.Tudom soha sem fogom tudni teljesen kihasználni,még pályán sem,de az az érzés mikor,leforgatod az egy kettő hármat,és közben káromkodsz a sisak alatt,az kib@szott király!
miéert borulna meg?nem mindenki esik
Nem is neked szólt. Na. A lényeg. Kezdő ne vegyen K8 1000-et mert felfordul vele. Ez a véleményem. Majd ha 2X megborult a 600-al akkor el lehet gondolkozni, hogy kell-e a nagyobb motor.
de nem irja.mer tuggya hogy tudom.
és még csak most jön a tanulás
Erre meg predi beírja, hogy:
2.01.
1000
1.év.
.
Ugye-ugye miből lesz a cserebogár nemkell ide ezres gép
Nagyon helyes. Csak következetesen.
2.05 .
636
1.év.
.
amilyen az agyisten olyan a fogagyisten!ez már csak így van!