Hello.
Van feleslegbe egy K7es GSX-R órám, kifogástalan állapotú, viszont 1 tartó füle letört, km állást nem tudom, olaszból hozták robogós cuccaimmal bontóból, mennyit érhet egy olyan óra? Esetleg van itt valakinek akinek kellene? Mondjatok rá 1 korrekt árat és vihetitek
kigyorsításnál nekem 200-at mutat annyira kapartatok!sőttttt(sőőőőőőőtt)...5-ből 6-ba váltásnál rögtön ledadog ugy elforgatja a hátulját!nemhiába na...nekem egy csuda különlagességeséges motojom van!
En a 600as es a 750es is belottem kozel pontosra speedohealerrel es gps-el. A 600 cel vegen ugy 230-235-ig birtam felzavarni, a 750es kb 5-7km/h-al tobb (igaz a 750est meg nem atteteleztem le mindig, a 600as elegge le volt). Van egy 1:58-as telemetria logom ott 265 az 1000es gixxer... termeszetesena cel vegi sebessegeknel a kigyorsitasi fazis igen fontos, aki ott bena, az nem fog 265-ot menni az 1000el sem...
Masik hogy a kanyarban orarol leolvasott sebessegekre szamoljatok meg azt is ra hogy ledontve tovabb attetelezodik lefele a motor, azaz ledontve meg tobbet csal az ora...
nekem az ezresem 110-et megy!de azt is ugy h a kanyarban már 105-el megyek!na nem mindenkinek lehet világcsodája kamahakikiája!ja a 110 valosan csak 72,sanyibácsi a b-és szimoval bemérte!
ÁÁÁ. Felejtős. Nekem tök széria áttételnél a 278-at mutat 4-ik végén az óra. Ami a valóságban 252 (padon mérve). A Te 287-ed széria áttétellel olyan 260-at jelentene. Ebből vedd le a -1,+2-őt.
Szériában is nagyon sokat csal ott az óra. A tuning ezresek mennek valós 260-270 között a cél végén.
Nekem ezt a Talma mondta, de ha te mondod az azért más. Ki is az a Talma...
Viccet félretéve, ilyen szinten (értsd amatőr) mindenre számítani kell, még olyanra is amire nem. Gondolom nem csak a kipugáz karcol olyan szituban, hanem más is máshol, ha vágod mire gondolok...
Van feleslegbe egy K7es GSX-R órám, kifogástalan állapotú, viszont 1 tartó füle letört, km állást nem tudom, olaszból hozták robogós cuccaimmal bontóból, mennyit érhet egy olyan óra? Esetleg van itt valakinek akinek kellene? Mondjatok rá 1 korrekt árat és vihetitek
Masik hogy a kanyarban orarol leolvasott sebessegekre szamoljatok meg azt is ra hogy ledontve tovabb attetelezodik lefele a motor, azaz ledontve meg tobbet csal az ora...
télleg köl egy gps
Fel kell rakni gps-t és megmondja a max tempót.
Szériában is nagyon sokat csal ott az óra. A tuning ezresek mennek valós 260-270 között a cél végén.
ha erre gondoltál
Viccet félretéve, ilyen szinten (értsd amatőr) mindenre számítani kell, még olyanra is amire nem. Gondolom nem csak a kipugáz karcol olyan szituban, hanem más is máshol, ha vágod mire gondolok...