Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello.
Van feleslegbe egy K7es GSX-R órám, kifogástalan állapotú, viszont 1 tartó füle letört, km állást nem tudom, olaszból hozták robogós cuccaimmal bontóból, mennyit érhet egy olyan óra? Esetleg van itt valakinek akinek kellene? Mondjatok rá 1 korrekt árat és vihetitek
kigyorsításnál nekem 200-at mutat annyira kapartatok!sőttttt(sőőőőőőőtt)...5-ből 6-ba váltásnál rögtön ledadog ugy elforgatja a hátulját!nemhiába na...nekem egy csuda különlagességeséges motojom van!
En a 600as es a 750es is belottem kozel pontosra speedohealerrel es gps-el. A 600 cel vegen ugy 230-235-ig birtam felzavarni, a 750es kb 5-7km/h-al tobb (igaz a 750est meg nem atteteleztem le mindig, a 600as elegge le volt). Van egy 1:58-as telemetria logom ott 265 az 1000es gixxer... termeszetesena cel vegi sebessegeknel a kigyorsitasi fazis igen fontos, aki ott bena, az nem fog 265-ot menni az 1000el sem...

Masik hogy a kanyarban orarol leolvasott sebessegekre szamoljatok meg azt is ra hogy ledontve tovabb attetelezodik lefele a motor, azaz ledontve meg tobbet csal az ora...
ora szerint nekem 299.jo ha van 240-250.
bakker előbb predatork2-t olvastam.aszittem ő irta.bocsesz
mutkor kinn 280 at mondottál
télleg köl egy gps
Nekem 248-at megy a moci ha 282-őt mutat az óra. A cél végén olyan 268-at mutatott eddíg max, de én nem vagyok túl gyors.
nekem az ezresem 110-et megy!de azt is ugy h a kanyarban már 105-el megyek!na nem mindenkinek lehet világcsodája kamahakikiája!ja a 110 valosan csak 72,sanyibácsi a b-és szimoval bemérte!
no majd beteszteljük.én 240 fölé tippelem egy picivel.nagyon picivel.
230 a reális 600-assal a cél végén, esetleg 240.
Fel kell rakni gps-t és megmondja a max tempót.
Nem jövök. 230.
ha leforog a 6.-ik, az nálad 177-179 körül van.
ezért mondtam hogy 247.ne is etess hogy sokkal kevesebb,mert mint mondtam leforog a 6.szóval ilyen 210 ekkel ne gyere
De ha jössz május.29-én Kawa estre akkor megnézzük.
ÁÁÁ. Felejtős. Nekem tök széria áttételnél a 278-at mutat 4-ik végén az óra. Ami a valóságban 252 (padon mérve). A Te 287-ed széria áttétellel olyan 260-at jelentene. Ebből vedd le a -1,+2-őt.
Szériában is nagyon sokat csal ott az óra. A tuning ezresek mennek valós 260-270 között a cél végén.
ott még nem tartok hogy szarjak magamtól.bár ha nem félnék nem csinálnám
gatya
Momentán a kakira meg a gagyádra gondoltam, de ez sem rossz megközelítés De ki az a rizi...?
dehogynem.csak hátul
persze persze rizi is karcol ha erre gondoltál.de szerintem engem többet nem fog
ha erre gondoltál
Azt akartam először írni hogy melegszél, de nem akarom Zema köreit szólogatni, mert szerintem már alszik
Nekem ezt a Talma mondta, de ha te mondod az azért más. Ki is az a Talma...

Viccet félretéve, ilyen szinten (értsd amatőr) mindenre számítani kell, még olyanra is amire nem. Gondolom nem csak a kipugáz karcol olyan szituban, hanem más is máshol, ha vágod mire gondolok...
na még egy hujeség,de ez még az előzőnél is nagyobb!a szélnek nincs is árnyéka!
szélárnyékot még1x soha.multkor játszottam ezt és kollega elváltotta magát ez pont elég volt hogy az első rajtszámomat összekarcolja a kipugáz.
Most azt ne mondjátok már hogy a haccá gyengébb mint az ezer. Főleg a pályán, ahol sokkal intenzívebben lehet kigyorsítani a kanyarból velük, míg a literesek hájszlájdolnak. Célegyenesben meg szélárnyék, azt jó napot. Vita lezárva.