Földrengést is láttam már más görbéjükön.
Amire gondoltam még, hogy lbft-ben van a nyomaték, akkor kb jó helyen metszi a két görbe egymást és ha átváltjuk NM-be, akkor kb 110NM-t kapunk, ami reális lehet. Viszont a kb 152LE is furi, főtengelyen elég kevés, keréken túl sok, hacsak nincs nagyon beletúrva a motorba, vagy tényleg sokat mér a padjuk, ez a pletyka járja ugyebár.
Értem.
Ööö, hát, hátra való.
Engem nem nagyon.
Az 1ik német, a másik meg házi.
AS módszeres. Tehát ahogy sikerül.
Az 1ik üvegszálas, a másik PE azt hiszem.
Most nem.
Fingom sincs. Majd ha megnézed megállapodunk.
Az 1ik fehér a másik fekete.
Az üvegszálasat igen, a másikat nem.
Nem. Itt is jó.
Nem. Jársz Környe vagy Tbánya fele valamikor? Meg lehet lesni...
Ezt így nehéz elmagyarázni.
Nagyvonalakban:
Ilyenkor egy kiegészítő elektronikát(PC) kap a motor, ami az ECM és az injektor közé van becsatlakoztatva. Ezt állítják be( h módosítsa a megfelelő jeleket), h a motorblokkban a legoptimálisabb legyen az égés. Ettől dinamikusabb lesz a motor(de nagyon!), javul a fogyasztása, erősebb lesz kicsit.
Köszönöm a segítséget! ago motors igen utólag belegondolva igazad van csak eddig nem jutottam el ide hogy összedugjam a dolgokat sajna Budapesten ritkán járok de bigoneoszi tippje sem rossz a kontaktsprés dologgal. Konkrétan nem ha 6ezer felé pörgetem akkor adja be sőt üres járatba nem is jött fel soha hanem menetközbe nem tudom hogy ez jelent valamit vagy nem de majd tavasszal visszatérek rá már pihen a kicsi. Köszönöm szépen még egyszer a türelmet és segítséget!
Az EXCVA benne van még a gépben? Az szokott elég sokat hibakódozni. Bár az sem fordulaton...
Amúgy ha hibakódot jelez az ECM, azt eltárolja, és utána azt lehet visszanézni.
Csak próbaképp, az összes szenzor csatiját húzd le, kontakt spray és vissza.
A "rövidrezárós" megoldás csak akkor működik, ha van aktuális FI hibád. Ha nem világit az FI, akkor C00 lesz. A tárolt hibákat csak OBD-vel lehet megnézni.
1. elmész egy szervízbe, ahol van OBD (ha BP-en jársz, megnézzük neked)
2. a motort felpörgeted akkor 6000 fölé, kigyullad az FI, motort nem állítod le, hanem akkor zárod rövidre a csatit és kiírja.
Nem tudom milyen évjáratról van szó, de általában vagy exup vagy másodlagos pillangószelep szervómotor csinálja ennél a fordulatnál a hibát.
Még nem vettem csak néztem egyet!
NEKED MILYEN VAN?
Nagyon érdekelne?
Milyen típus mert 100000 féla fajtát láttam már hozzá?
Neked milyen az a 2?
Milyen a felfogatása?
Üvegszálból csinált vagy öntött műanyag?
Képet tudnál róla küldeni?
Mennyiért adnád?
Melyik milyen?
Fényezni kell?
Válaszolsz nekem ezekre egy e-mailben?
Meg küldenél képet mindegyikről ha szépen kérlek erre az emailra!
Tuti gyári mert a Suzuki márkakereskedésben voltam bent!
Azt mondták 23.000 Ft! Mondjuk én a HONDA 50.000 Ft os gyári akksijához viszonyítottam , ahhoz képest olcsó! Úgy értettem!
Köszönöm már ki is próbáltam! Nézegettem a hibakódokat és ilyen
-C00 nincs de simán C00 az elméletileg azt jelenti hogy nincs hiba így nem is jelzi viszont menetközbe ha olyan 6 ezer felé pörgetem akkor beadja a hibát. Szerintetek?
Szuper. Nem az első ilyen propteches görbe, amit látok. Full értelmezhetetlen. Alapból ha y tengelyen egy skála van, akkor 7000 körül kéne metszeni egymást a két görbének. Szóval nem lehet ugyan olyan skálán a két görbe. Akkor melyik van a feltüntetett beosztás szerint? És a másik? Vicc az egész.
én nem szedném szét az összes csatit, mert nem az a baja...