Sziasztok! Egy kis felvilágosítást szeretnék kérni hibakód még mindig a téma és most értem ide hogy meg szeretném oldani egyszer és mindenkorra. Szerintetek ez k4- hogy működik http://youtu.be/32xWGPkk5C4
Ez más évjáratú motor de nekem ezt csinálja, hogy így nyitva van és úgy is marad, igaz nem inditottam be hogy akkor mit csinál,
(mert a tünet az hogy 3. indul be, első semmi, másodjára jár vagy 2-3mp és harmadjára jár)
Az van, hogy minden apróságra rákérdezel én meg próbálok segíteni, hogy ne aggódj annyit. Csak persze én már felbakoltam a motort a műhelyben és letakartam 3 hete. A pillangósort szétszedve meg májusban láttam. Nem emlékszem jól.
De az biztosnak tűnik, hogy a tiédnek nyitva kell maradnia.
Na most akkor mi is van mi!
A tököm tudja én annyi videót megnéztem a neten erről az STVA ról vagy miről hogy valamelyik évjárat visszazárja valamelyik meg nyitva hagyja!
Na várj, akkor én sem vagyok biztos benne, hogy hol is a befecskendezőfej. Elég nagy ott a kuszaság, úgy rémlett, hogy az üzemanyag csövek a két pillangó között kanyarodnak be a szívócsatorna felé. Majd egyszer ha arra járok megnézem jobban.
Ahogy én néztem nekem a befecskendezők a két pillangósor alatt vannak, és a teszt végén nekem nyitva marad a másodlagos pillangószelep
(K1 szívlámpás 750)
A K1 becsukja a teszt végén és úgy indít. Olyan, mint ha karburátoros lenne.
Végül is a befecskendező fej a két pillangó között van és azzal, hogy a szivatókart eltekerem kinyitom a fő pillangósort, tehát tényleg szabályosan szívatja ki a cuccot a spricc-fejekből. Röffen is mint a disznó azonnal.
Igen pont tegnap néztem ezt a videót, itt az évjárattól függ hogy melyik milyen! Már rájöttem!
K1,K2 vissza csuklya ugyan így az akkora 600 meg 750 is!
K3 tól meg nyitva marad!
ÚGYHOGY MOST ÉN VAGYOK A LEGBOLDOGABB EMBER HOGY MINDEN FASZÁN MÜXIK!
Nagy az öröm nálam is ugyanis megoldott a problémám, hogy miért nem indul hosszú állás után!
Hát kiszedtem az akksit és még a gyári volt benne!
Kb. 1 hónapja áll már úgy hogy nem indítottam el , tegnap felraktam töltőre az akksit ma beledobtam meg kiiktattam a xenont és lásss csodát rögtön az első gombnyomásra indult is!
Most nyulat lehet velem fogatni!
Csak vehetek most egy új akksit! Meg is rendelem , de csak a gyárit , mert jó árban van!
Azt nem tudja valaki hogy mi a helyes működése a másodlagos pillangószelep sornak 1000 K3,K4-en?
Mármint úgy értem gyújtás ráadásánál, mert mikor ráadom a gyújtást akkor alap zárt helyzetből kinyitnak teljesen majd meg is állnak úgy és ahogy elindult a motor úgy másznak vissza szép lassan! Gáz adásra pedig nyitnak/zárnak!
Gyújtás ráadáskor nem kellene nekik a teljes kinyitás után vissza is zárni?
Tudnál róla képeket küldeni minden szögből?
Meg hogy mennyiért adnád el nekem?
Meg a sérülésről ami esetleg van rajta arról is képet meg a felfogatásról?
emailom: c5ontkov4c5@citromail.hu
Elvittem a motort egy szerelőnél, hogy nézze meg nekem ezt a hideg inditási problémat meg nézzen átt mindent a gépen, elektronikával minden rendben, nézet hibakódot meg kiméregette a dolgokat csinált egy injektor szinkront meg állitot az injektoron lévő elektromos motor szenzorán és így megoldodott a probléma
igen
Az idei szezonra elég volt ennyi!
(mert a tünet az hogy 3. indul be, első semmi, másodjára jár vagy 2-3mp és harmadjára jár)
http://www.youtube.com/watch?v...
1:13 -tól
Ez pedig ugyan olyan mint az enyém ugyan az az évjárat meg K1 750 minden ez már mást csinál:
http://www.youtube.com/watch?v...
1:09-től
Nekem kinyit de nem zár így vissza
Most ilyenkor mi van?
De az biztosnak tűnik, hogy a tiédnek nyitva kell maradnia.
A tököm tudja én annyi videót megnéztem a neten erről az STVA ról vagy miről hogy valamelyik évjárat visszazárja valamelyik meg nyitva hagyja!
(K1 szívlámpás 750)
Végül is a befecskendező fej a két pillangó között van és azzal, hogy a szivatókart eltekerem kinyitom a fő pillangósort, tehát tényleg szabályosan szívatja ki a cuccot a spricc-fejekből. Röffen is mint a disznó azonnal.
K1,K2 vissza csuklya ugyan így az akkora 600 meg 750 is!
K3 tól meg nyitva marad!
ÚGYHOGY MOST ÉN VAGYOK A LEGBOLDOGABB EMBER HOGY MINDEN FASZÁN MÜXIK!
http://youtu.be/d5saSSAIiuk
Hát kiszedtem az akksit és még a gyári volt benne!
Kb. 1 hónapja áll már úgy hogy nem indítottam el , tegnap felraktam töltőre az akksit ma beledobtam meg kiiktattam a xenont és lásss csodát rögtön az első gombnyomásra indult is!
Most nyulat lehet velem fogatni!
Csak vehetek most egy új akksit! Meg is rendelem , de csak a gyárit , mert jó árban van!
-Leo Vince SBk carbon
-Yoshimura trioval carbon kúpos végű
-Arrow
összekötő csővel
Karácsonyi akció!
5000 Ft-os kedvezmény Yoshimura, Akrapovic, és Bódis dobokra december 24-ig.
Kipufogó beszámítás lehetséges!
További infókért keres Emailben vagy Telefonon!
email: sportdob@gmail.com
Azt nem tudja valaki hogy mi a helyes működése a másodlagos pillangószelep sornak 1000 K3,K4-en?
Mármint úgy értem gyújtás ráadásánál, mert mikor ráadom a gyújtást akkor alap zárt helyzetből kinyitnak teljesen majd meg is állnak úgy és ahogy elindult a motor úgy másznak vissza szép lassan! Gáz adásra pedig nyitnak/zárnak!
Gyújtás ráadáskor nem kellene nekik a teljes kinyitás után vissza is zárni?
Tudnál róla képeket küldeni minden szögből?
Meg hogy mennyiért adnád el nekem?
Meg a sérülésről ami esetleg van rajta arról is képet meg a felfogatásról?
emailom: c5ontkov4c5@citromail.hu
Valakinek esetleg GSX-R 1000 K3 hoz hátsó sárvédő ami együtt van a láncvédővel is? Fényezetlen is érdekel meg karcos is ha van! Fényezést megoldom!
-Leo Vince SBk carbon
-Yoshimura trioval carbon kúpos végű
-Arrow
összekötő csővel
Heti AKCIÓ! 2013 november 15-ig ingyen posta!
Kipufogó beszámítás lehetséges!
További infókért keres Emailben vagy Telefonon!
email: sportdob@gmail.com