Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na most mivan?
nsr250,

igen
Sziasztok! Egy kis felvilágosítást szeretnék kérni hibakód még mindig a téma és most értem ide hogy meg szeretném oldani egyszer és mindenkorra. Szerintetek ez k4- hogy működik http://youtu.be/32xWGPkk5C4
Hmmm...én még tekertem ma 1et... 200km-t.
Az idei szezonra elég volt ennyi!
Ez más évjáratú motor de nekem ezt csinálja, hogy így nyitva van és úgy is marad, igaz nem inditottam be hogy akkor mit csinál,
(mert a tünet az hogy 3. indul be, első semmi, másodjára jár vagy 2-3mp és harmadjára jár)

http://www.youtube.com/watch?v...
1:13 -tól

Ez pedig ugyan olyan mint az enyém ugyan az az évjárat meg K1 750 minden ez már mást csinál:

http://www.youtube.com/watch?v...
1:09-től
Nekem kinyit de nem zár így vissza

Most ilyenkor mi van?
Az van, hogy minden apróságra rákérdezel én meg próbálok segíteni, hogy ne aggódj annyit. Csak persze én már felbakoltam a motort a műhelyben és letakartam 3 hete. A pillangósort szétszedve meg májusban láttam. Nem emlékszem jól.

De az biztosnak tűnik, hogy a tiédnek nyitva kell maradnia.
Na most akkor mi is van mi!
A tököm tudja én annyi videót megnéztem a neten erről az STVA ról vagy miről hogy valamelyik évjárat visszazárja valamelyik meg nyitva hagyja!
Na várj, akkor én sem vagyok biztos benne, hogy hol is a befecskendezőfej. Elég nagy ott a kuszaság, úgy rémlett, hogy az üzemanyag csövek a két pillangó között kanyarodnak be a szívócsatorna felé. Majd egyszer ha arra járok megnézem jobban.
Ahogy én néztem nekem a befecskendezők a két pillangósor alatt vannak, és a teszt végén nekem nyitva marad a másodlagos pillangószelep
(K1 szívlámpás 750)
A K1 becsukja a teszt végén és úgy indít. Olyan, mint ha karburátoros lenne.

Végül is a befecskendező fej a két pillangó között van és azzal, hogy a szivatókart eltekerem kinyitom a fő pillangósort, tehát tényleg szabályosan szívatja ki a cuccot a spricc-fejekből. Röffen is mint a disznó azonnal.
Igen pont tegnap néztem ezt a videót, itt az évjárattól függ hogy melyik milyen! Már rájöttem!
K1,K2 vissza csuklya ugyan így az akkora 600 meg 750 is!
K3 tól meg nyitva marad!

ÚGYHOGY MOST ÉN VAGYOK A LEGBOLDOGABB EMBER HOGY MINDEN FASZÁN MÜXIK!
K1- nél hogyan működik?
Ez is az automata hidegindító rendszerrel van kapcsolatban. K1-K2-nél asszem nem így működik.
Nekem is vennem kell egy aksit mert a régi beadta a kulcsot
Nagy az öröm nálam is ugyanis megoldott a problémám, hogy miért nem indul hosszú állás után!
Hát kiszedtem az akksit és még a gyári volt benne!
Kb. 1 hónapja áll már úgy hogy nem indítottam el , tegnap felraktam töltőre az akksit ma beledobtam meg kiiktattam a xenont és lásss csodát rögtön az első gombnyomásra indult is!
Most nyulat lehet velem fogatni!

Csak vehetek most egy új akksit! Meg is rendelem , de csak a gyárit , mert jó árban van!
Eladó!
-Leo Vince SBk carbon
-Yoshimura trioval carbon kúpos végű
-Arrow
összekötő csővel

Karácsonyi akció!
5000 Ft-os kedvezmény Yoshimura, Akrapovic, és Bódis dobokra december 24-ig.

Kipufogó beszámítás lehetséges!
További infókért keres Emailben vagy Telefonon!
email: sportdob@gmail.com
Sziasztok!

Azt nem tudja valaki hogy mi a helyes működése a másodlagos pillangószelep sornak 1000 K3,K4-en?
Mármint úgy értem gyújtás ráadásánál, mert mikor ráadom a gyújtást akkor alap zárt helyzetből kinyitnak teljesen majd meg is állnak úgy és ahogy elindult a motor úgy másznak vissza szép lassan! Gáz adásra pedig nyitnak/zárnak!
Gyújtás ráadáskor nem kellene nekik a teljes kinyitás után vissza is zárni?
Szia!

Tudnál róla képeket küldeni minden szögből?
Meg hogy mennyiért adnád el nekem?
Meg a sérülésről ami esetleg van rajta arról is képet meg a felfogatásról?
emailom: c5ontkov4c5@citromail.hu
nekem van egy k2-eshez való, szerintem jó a k4-re is, fekete, van karc rajta.
Sziasztok!

Valakinek esetleg GSX-R 1000 K3 hoz hátsó sárvédő ami együtt van a láncvédővel is? Fényezetlen is érdekel meg karcos is ha van! Fényezést megoldom!
Elvittem a motort egy szerelőnél, hogy nézze meg nekem ezt a hideg inditási problémat meg nézzen átt mindent a gépen, elektronikával minden rendben, nézet hibakódot meg kiméregette a dolgokat csinált egy injektor szinkront meg állitot az injektoron lévő elektromos motor szenzorán és így megoldodott a probléma
Eladó!
-Leo Vince SBk carbon
-Yoshimura trioval carbon kúpos végű
-Arrow
összekötő csővel

Heti AKCIÓ! 2013 november 15-ig ingyen posta!

Kipufogó beszámítás lehetséges!
További infókért keres Emailben vagy Telefonon!
email: sportdob@gmail.com
Be se jöttél.....