Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Eladóak a képeken látható alkatrészek és felszerelés, posta oké:
1. Aluminium indextartós rendszámtartó K3-K4 1000ről 3000 ft.
2. GSXR 1000 K7-K8 gyári állapotú 43-530as hátsó lánckerék 4000 ft.
3. GSXR 1000 K7-K8 középdob 8.000 ft
4. Bódis SBR-1 dob titán DB-killere 58 mm-es vég 4000 ft.
5. Új, E betüs index 4 db 3000/db
6. Axo Racing két részes 54es ruha a képen látható szép állapotban ár alatt. Sajnos minimális horzsolás található a két könyökön, a jobb combon és a térden, ára 45000 ft.
7. Spyke Racing két részes 54es ruha újszerű, megkímélt állapotban. Sérülésmentes, ára 75.000 ft.
8. Wintex 38as két részes újszerű, megkímélt állapotú ruha ajándék 6os kesztyűvel, ára 45.000 ft.
9. 1000 km-et használt Arai Chaser Jolly Roger desing bukósisak. Papírjaival, dobozában, sisakzsákjával, levehető sötét pinlock fóliával! Van rajt egy Gopro kamera tartó, ami nyomtalanul leszedhető! 155.000 volt tavaly, még nincs egy éves! 75.000 ft.
10. AGV K Series XL-es citromsárga-ezüst-fekete sisak szép állapotban, a plexin vannak karcolások de használható az is, 20.000 ft.
Csak kíváncsiságból, proptechnél mennyi pacit mértek rá?
Nagyon zsír, köszönöm! :)
Szia!
Van, angol. Katt ide.
Üdv
Sziasztok,

Van valakinek magyar vagy angol nyelvű service manual K8-ashoz?

üdv.

Robi
Már a hamisítvány sem az igazi.
ddt500,

Akkor nem elég, hogy hamisított és gyenge szar, még anyaghibás is?!
És egy hamisított RK lánc nem lehet anyaghibás?
A gond egy kicsit az, hogy már találkoztunk DID és RK hamisított lánccal is...
Ez valami anyaghiba lesz. Az előző ZX-10R-en gyárilag RK lánc volt és elment 30 000-et amiben sok pálya volt.
RK/DID egykutya. Ettől függetlenül DID-et szoktam venni mert azt kapni olcsón.
Hallom, hogy lambda szonda nélkül beállították a gépet.
én bevittem szervizbe feltenni a láncot. az első pár km alatt kellett állítgatni utána míg be nem állt, azóta 1 mm-t nem lóg jobban csak tegnap elszakadt. mikor megláttam mi a baj, sokkot kaptam ba*eg...
Én Tshubaki láncot használok. 13e km alatt egyetlen egyszer sem kellett azért a láncfeszítőhöz nyúlnom, mert lazult volna. (Kerék átszerelésnél néha - de nem minden esetben - volt, hogy elmozdítottam az állítót, de miután visszahúztam szemre nem lehetett látni, hogy hátrébb ment volna.)

Természetesen a mondandóm nem vonatkozik az első 500km-re, ami alatt 3-szor is állítottam rajta.

A láncot saját magam tettem fel, nitoló szerszám nélkül. Eddig nem jött le. Ajánlom.
De tudod, hogy az enyém 182 LE!
Viccet félre téve: nem kétlem. Majd meglátom. A "sokkal jobb lett" kijelentés egyébként a Prop-Techre is áll, amikor elhoztam az enyémet jobban ment, mint amikor bevittem. A számháborúba meg nem megyek bele. Igazságot sem akarok tenni. De van véleményem.
jó hogy ezt mondod......eszembe juttattad újra.
mit takar ez az egész bemérés, vagy mit jelent, mit csinálnak ilyenkor?
Soha nem tudtam.....
azt láttam hogy padon fent van megtekerik a bajszát párszor meg pötyögnek valamit aztán ennyi......
rákötnek valamit és injektort állítják vagy mit?
milyen árban megy egy ilyen dolog?
hol van az ago?
én pesten dolgozok kerepesi úton , de egyáltalán nem vágom pestet. :) vagyis lassacskán ........
persze. mértük a kialakítást a lánc feltevésekor, hogy a megfelelő legyen
Szia Cápa,
Voltam Ago-nál. Belőtte a gépet.
Most 165 ló főtengelyen. Sokkal jobb lett.
Szerintem neked is hozzá kéne elmenni...
Bazz, a Prop-tech had ne mondjam mit csinálhat...
Most másik aksival nyomom. Teljesen más...
Rendesen lett összenittelve?
Mert a starter nyomógombban van a világítás kapcsoló.
Jah, hát akkor ne tessék csodálkozni.
Örülj neki, h nem indul állandóan újra a benzinpumpa.
Nekem a xenon annyira lehúzta indításnál, h a benzinpumpa nem kapott rendesen feszültséget.
Xenon-t csak járó motornál kapcsoljuk be(amikor már van töltés)!
D.I.D
ja. 1 éves RK GXW lánc, belement vagy 3-4000 km összevissza... meg is reklamáltam hogy ez így nem teljesen kóser
Ez is valami.
rendszámot ütötte meg meg a felnin 1-2 karc ez a jó a rosszban.