Ma raktam bele másik akkumlátort, avval sem indítota be illetve levetem a légszűrőt megnéztem és indításkor a másodlagos pillangószelepsornak (motor mozgat) nyitva kell lennie teljesen? Mert nekem ugy van
Hali.
Ez is jelenthet problémát.
Nem is igazán értem a nagy motoroknál miért van ez igy.
Miért nem csak akkor kezd el világitani az elso lámpa amikor már jár a motor.
Udv Ervin.
Semmi gond hogy beleírtál pont ez a lényeg hogy mindenki mondja el a tapasztalatait! :) Viszont most akkor azt fogom csinálni hogyha jövőhéten elindítom akkor előtte az aksit feltöltöm csutra és úgy próbálom meg! Azon is gondolkodtam hogy mi van ha a Xenon-tól van ez?
Ugyanis az előző gazdája Xenon-t rakott bele a tompítottba és ugye ha ráadod a gyújtást az rögtön fel is izzik!
Elnézést az Uraktól hogy így idepofátlankodtam, de elolvastam végig a hozzászólásokat de mégis lenne egy kérdésem, nekem a Motorom 750 K1 Gsx-R de nekem már 1 napi állás után is ilyen tüneteket produkál hogy csak kb: 5. tekerésre indul be, de melegen pöcc-röff, nincs vele baj de ha áll 1 éjszakát már nehezebben indul. Ez szerintetek mi lehet?
-Ezt az akkumlátoros dolgot kifogom próbálni hogy előtte rátöltök és úgy índitok illetve az egyik hozzászólásban olvastam ezt a "Kézi gázos" módszert is kipróbálom
Nekem akksi gond volt...
Érdekes volt mert forgatta az önindítót, de mint ha egy bizonyos fesz. alatt egyszerűen szikra se lett volna... Viszont ha ráraktam a töltőt már indult is...
Aztán egyszer a benzinkúton tankolás után nem is tekert... hirtelen halál... pedig aznap nem is volt vele baj...
De 10 éves volt
Hasonló probléma a tiéd is, mert nekem is csak az indítással volt néha baj ha állt 1 hetet...
De a Tiéd úgy is beindul, hogy már alig fordul át a főtengely. Elméletben jogos, amit Ervin ír. Végülis az, hogy "ha van szikra akkor jó" nem teljesen igaz, mert nem mindegy mennyi energiát durrant bele a trafó. De eddig nem mondta, hogy az aksival baj lenne én meg pont a Tiedet átva - azt gondoltam, hogy kell legyen normális szikra még akkor is, ha már alig viszi az önindító. Amúgy még mindig arra tippelek, hogy a motorjának semmi baja nincs.
Bocsi ujra olvastam volt gyertya csere.
Még lenne egy javaslatom.
Öt nap állás után mielott inditanád a vasat elotte tedd fel az aksiját egy fél orára töltore. Ezek a vasak erzekenyek az aram erossegere.
Sziasztok.
Elég jol kozelititek meg a dolgot, de a pillango résnyire nyitás a szivatonál másodlagos dolog.
Egy hideg Otto motornak inditáskor ill alacsony homérsékleten járatásnál a tobb benzinre van szuksége. Eszerint a benzin mennyiségével lehet gond. Viszont ezt kizárja az a tény, hogy koszos légszurovel nehezebben indult, mert ha kevesebb a levego ugy benzin dusabb akeverék amit a motor besziv.
Én ezekbol a tényekbol arra következtetnék hogy a hiba inkább máshol keresendo. Gyertya csere esetleg? Ha volt mikor?
Bocsi a bele irásért, tudom ékezetek nélkül nehéz elolvasni amit irtam , de ezen a billentyuzeten nehzen tudok eligazodni.
Udv Ervin
Szerintem csak hideg. Ennyi. Ha gondolod próbáld ki, h 5 nap után felmelegíted a blokkot egy hajszárítóval kb 60 fokos vízhőmérsékletre, és úgy indítod.
Néha túlbonyolítod a dolgokat sztem...
Volt hasonló gondolatom hogy megpróbálom én is így , de most megerősítetted bennem a dolgot! :)
Várok jövő hétig és a hétvége fele megpróbálom így elindítani ahogy mondtad kicsi gázkar húzással csak egy kis minimálissal!
Ha így változik a helyzet akkor máris kizárhatunk egy dolgot vagy akkor kereshetünk tovább!
Szerintem 1100 környékén van az ideális, nekem annyi is (melegen, visszaengedett szívatóval - akkor nevezzük így). Nem hiszem, hogy az alapjárat megemelése segítene. Csak abban az esetben, ha rácsavart gázzal könnyebben indulna a motorod. De ebben az esetben is inkább tűzoltás lenne, a hiba valódi okát ettől még nem tudjuk.
Biztos vagy benne, hogy egyáltalán bármi baja van a motorodnak? Minden motor nehezebben indul ha többet áll.
Elméletileg a régi légszűrőd nem javítja az indítóképességet, hanem rontja - ez magyarázhatja, hogy csere előtt mért volt még rosszabb a helyzet. Ez a tétel viszont nem feltétlen igaz abban az esetben, ha az ECM korábban "piszkálva" volt, ami gondolom még mindig nem tudunk.
Visszatérve a "kézi gázra". Azért hívom így, mert autónál ez lenne a neve. (A szívató - még ha a célja ugyanaz is - mást jelent klasszikus értelemben, de lehet, hogy csak én gondolom így.) Na szóval a karocska a K1-en úgy működik, hogy ugyanazt az elsődleges pillangósort tekeri el kicsit, mint amit a gázkarral is mozgatok. Nálad, ahol ez a karocska hiányzik ezt a feladatot nyilván egy más mechanizmus oldja meg amit gondolom az ECM vezérel valahogy. Ha mondjuk ez a vezérlés elromlott/elállítódott akkor lehet, hogy meg is van a gond. Ezt úgy tudod leellenőrizni, hogy úgy csinálsz, mint a K1: indításkor a gázkarral adsz egy nagyon pici gázt. Ha ettől helyreáll a rend, akkor arra gondolnék, hogy a hidegindító automatikád (amit ismétlem nem tudom pontosan hogyan működik) nem azt csinálja, amit kéne.
Gondolom minderre magadtól is rájöttél, de kérdezted; válaszoltam.
Meg uram , szerinted mennyi az ideális alapjárat?
A kézikönyve azt írja hogy 1150+- 100 ha jól emlékszek!
Nem érdemes ilyen 1400-ig feltekerni szted?
Tied mennyin áll?
Kézigáz?
Mármint a manuális szívatóra gondolsz ami a K1-K2 ott van a refikapcsoló meg az index mellett egy kis kar?
Ha arra gondolsz az K3-K4 n már nincsen!
Szikra van mert amúgy minden szépen működik veszi szépen a lapot megy mint a bivaly csak 4-5 állás után több egy kicsit a tekerés!
Most melyik pillangószelepre gondolsz a bovdennel vezéreltre (gázkar) vagy a másodlagosra amit zzelektromosság vezérel? :)
A másodlagos perfektül működik meg sima is a gázkaros is :)
Szinkron még nem volt az tavasszal lesz már csak!
Mindegyiket hallom szépen azt az elbaszott hülye kerregő hangot is az injektor töltését is meg az állító motort mindent! Ahogy azt kell! :)
Miután kiszedtem a K&N sportléget azóta sokkal de sokkal jobban indul akkor csinált olyat hogy elindult de megállt első indításra hosszú idő után, kiszedtem és ez megszűnt csak kicsivel többet teker!
Ez is jelenthet problémát.
Nem is igazán értem a nagy motoroknál miért van ez igy.
Miért nem csak akkor kezd el világitani az elso lámpa amikor már jár a motor.
Udv Ervin.
Minden óramű pontos, patinás rendben és gyönyörű legyen!
HÜLYE vagyok na!
Suzukiban is Yuasa?
Semmi gond hogy beleírtál pont ez a lényeg hogy mindenki mondja el a tapasztalatait! :) Viszont most akkor azt fogom csinálni hogyha jövőhéten elindítom akkor előtte az aksit feltöltöm csutra és úgy próbálom meg! Azon is gondolkodtam hogy mi van ha a Xenon-tól van ez?
Ugyanis az előző gazdája Xenon-t rakott bele a tompítottba és ugye ha ráadod a gyújtást az rögtön fel is izzik!
-Yoshimura Tioval Carbon kúpos végű dob. Alig használt, szép állapotban összekötő csövel
-Arrow 4 csavaros, frissen polírozva, felfogató bilincsel
Kipufogó beszámítás lehetséges!
További infókért keres Emailben vagy Telefonon!
email: sportdob@gmail.com
-Ezt az akkumlátoros dolgot kifogom próbálni hogy előtte rátöltök és úgy índitok illetve az egyik hozzászólásban olvastam ezt a "Kézi gázos" módszert is kipróbálom
Érdekes volt mert forgatta az önindítót, de mint ha egy bizonyos fesz. alatt egyszerűen szikra se lett volna... Viszont ha ráraktam a töltőt már indult is...
Aztán egyszer a benzinkúton tankolás után nem is tekert... hirtelen halál... pedig aznap nem is volt vele baj...
De 10 éves volt
Hasonló probléma a tiéd is, mert nekem is csak az indítással volt néha baj ha állt 1 hetet...
Még lenne egy javaslatom.
Öt nap állás után mielott inditanád a vasat elotte tedd fel az aksiját egy fél orára töltore. Ezek a vasak erzekenyek az aram erossegere.
Elég jol kozelititek meg a dolgot, de a pillango résnyire nyitás a szivatonál másodlagos dolog.
Egy hideg Otto motornak inditáskor ill alacsony homérsékleten járatásnál a tobb benzinre van szuksége. Eszerint a benzin mennyiségével lehet gond. Viszont ezt kizárja az a tény, hogy koszos légszurovel nehezebben indult, mert ha kevesebb a levego ugy benzin dusabb akeverék amit a motor besziv.
Én ezekbol a tényekbol arra következtetnék hogy a hiba inkább máshol keresendo. Gyertya csere esetleg? Ha volt mikor?
Bocsi a bele irásért, tudom ékezetek nélkül nehéz elolvasni amit irtam , de ezen a billentyuzeten nehzen tudok eligazodni.
Udv Ervin
Néha túlbonyolítod a dolgokat sztem...
Várok jövő hétig és a hétvége fele megpróbálom így elindítani ahogy mondtad kicsi gázkar húzással csak egy kis minimálissal!
Ha így változik a helyzet akkor máris kizárhatunk egy dolgot vagy akkor kereshetünk tovább!
Biztos vagy benne, hogy egyáltalán bármi baja van a motorodnak? Minden motor nehezebben indul ha többet áll.
Elméletileg a régi légszűrőd nem javítja az indítóképességet, hanem rontja - ez magyarázhatja, hogy csere előtt mért volt még rosszabb a helyzet. Ez a tétel viszont nem feltétlen igaz abban az esetben, ha az ECM korábban "piszkálva" volt, ami gondolom még mindig nem tudunk.
Visszatérve a "kézi gázra". Azért hívom így, mert autónál ez lenne a neve. (A szívató - még ha a célja ugyanaz is - mást jelent klasszikus értelemben, de lehet, hogy csak én gondolom így.) Na szóval a karocska a K1-en úgy működik, hogy ugyanazt az elsődleges pillangósort tekeri el kicsit, mint amit a gázkarral is mozgatok. Nálad, ahol ez a karocska hiányzik ezt a feladatot nyilván egy más mechanizmus oldja meg amit gondolom az ECM vezérel valahogy. Ha mondjuk ez a vezérlés elromlott/elállítódott akkor lehet, hogy meg is van a gond. Ezt úgy tudod leellenőrizni, hogy úgy csinálsz, mint a K1: indításkor a gázkarral adsz egy nagyon pici gázt. Ha ettől helyreáll a rend, akkor arra gondolnék, hogy a hidegindító automatikád (amit ismétlem nem tudom pontosan hogyan működik) nem azt csinálja, amit kéne.
Gondolom minderre magadtól is rájöttél, de kérdezted; válaszoltam.
A kézikönyve azt írja hogy 1150+- 100 ha jól emlékszek!
Nem érdemes ilyen 1400-ig feltekerni szted?
Tied mennyin áll?
Mármint a manuális szívatóra gondolsz ami a K1-K2 ott van a refikapcsoló meg az index mellett egy kis kar?
Ha arra gondolsz az K3-K4 n már nincsen!
Szikra van mert amúgy minden szépen működik veszi szépen a lapot megy mint a bivaly csak 4-5 állás után több egy kicsit a tekerés!
Most melyik pillangószelepre gondolsz a bovdennel vezéreltre (gázkar) vagy a másodlagosra amit zzelektromosság vezérel? :)
A másodlagos perfektül működik meg sima is a gázkaros is :)
Szinkron még nem volt az tavasszal lesz már csak!
Mindegyiket hallom szépen azt az elbaszott hülye kerregő hangot is az injektor töltését is meg az állító motort mindent! Ahogy azt kell! :)
Miután kiszedtem a K&N sportléget azóta sokkal de sokkal jobban indul akkor csinált olyat hogy elindult de megállt első indításra hosszú idő után, kiszedtem és ez megszűnt csak kicsivel többet teker!
Ezért nem tudom hogy ez normális vagy nem?