Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

rendszámot ütötte meg meg a felnin 1-2 karc ez a jó a rosszban.
De kárt nem okozott?
Mint az őrült, ki letépte láncát....
Fiatalabb motoroknál már így van, nincs is lámpa kapcsoló. Asszony Guzzija az első fékezéskor kapcsolja fel a lámpát.
Ma raktam bele másik akkumlátort, avval sem indítota be illetve levetem a légszűrőt megnéztem és indításkor a másodlagos pillangószelepsornak (motor mozgat) nyitva kell lennie teljesen? Mert nekem ugy van
Hali.
Ez is jelenthet problémát.
Nem is igazán értem a nagy motoroknál miért van ez igy.
Miért nem csak akkor kezd el világitani az elso lámpa amikor már jár a motor.
Udv Ervin.
DE DE DE DE , nekem minden tökéletes legyen!
Minden óramű pontos, patinás rendben és gyönyörű legyen!

HÜLYE vagyok na!
Nálad az nem is néztem hogy gyári e, de ha lesz időm kicsomagolom megnézem milyen a gyári?
Suzukiban is Yuasa?
Szia!

Semmi gond hogy beleírtál pont ez a lényeg hogy mindenki mondja el a tapasztalatait! :) Viszont most akkor azt fogom csinálni hogyha jövőhéten elindítom akkor előtte az aksit feltöltöm csutra és úgy próbálom meg! Azon is gondolkodtam hogy mi van ha a Xenon-tól van ez?
Ugyanis az előző gazdája Xenon-t rakott bele a tompítottba és ugye ha ráadod a gyújtást az rögtön fel is izzik!
Eladó Dobok!
-Yoshimura Tioval Carbon kúpos végű dob. Alig használt, szép állapotban összekötő csövel
-Arrow 4 csavaros, frissen polírozva, felfogató bilincsel

Kipufogó beszámítás lehetséges!
További infókért keres Emailben vagy Telefonon!
email: sportdob@gmail.com
És igen én is cseréltem a gépbe gyertyákat, levegőszűrőm gyári van benne úgy emlékszem, és tiszta is
Elnézést az Uraktól hogy így idepofátlankodtam, de elolvastam végig a hozzászólásokat de mégis lenne egy kérdésem, nekem a Motorom 750 K1 Gsx-R de nekem már 1 napi állás után is ilyen tüneteket produkál hogy csak kb: 5. tekerésre indul be, de melegen pöcc-röff, nincs vele baj de ha áll 1 éjszakát már nehezebben indul. Ez szerintetek mi lehet?
-Ezt az akkumlátoros dolgot kifogom próbálni hogy előtte rátöltök és úgy índitok illetve az egyik hozzászólásban olvastam ezt a "Kézi gázos" módszert is kipróbálom
most nézem tiéd is K3, ha még abban is gyári az akksi, akkor tuti az a bibi
Nekem akksi gond volt...
Érdekes volt mert forgatta az önindítót, de mint ha egy bizonyos fesz. alatt egyszerűen szikra se lett volna... Viszont ha ráraktam a töltőt már indult is...
Aztán egyszer a benzinkúton tankolás után nem is tekert... hirtelen halál... pedig aznap nem is volt vele baj...
De 10 éves volt
Hasonló probléma a tiéd is, mert nekem is csak az indítással volt néha baj ha állt 1 hetet...
De a Tiéd úgy is beindul, hogy már alig fordul át a főtengely. Elméletben jogos, amit Ervin ír. Végülis az, hogy "ha van szikra akkor jó" nem teljesen igaz, mert nem mindegy mennyi energiát durrant bele a trafó. De eddig nem mondta, hogy az aksival baj lenne én meg pont a Tiedet átva - azt gondoltam, hogy kell legyen normális szikra még akkor is, ha már alig viszi az önindító. Amúgy még mindig arra tippelek, hogy a motorjának semmi baja nincs.
A karbis R1 is ugyanezt csinálja, én nem aggódnék...
Ebben van valami. Nekem is szarakodott az aksim, és nehezebben indult a gép...
Bocsi ujra olvastam volt gyertya csere.
Még lenne egy javaslatom.
Öt nap állás után mielott inditanád a vasat elotte tedd fel az aksiját egy fél orára töltore. Ezek a vasak erzekenyek az aram erossegere.
Sziasztok.
Elég jol kozelititek meg a dolgot, de a pillango résnyire nyitás a szivatonál másodlagos dolog.
Egy hideg Otto motornak inditáskor ill alacsony homérsékleten járatásnál a tobb benzinre van szuksége. Eszerint a benzin mennyiségével lehet gond. Viszont ezt kizárja az a tény, hogy koszos légszurovel nehezebben indult, mert ha kevesebb a levego ugy benzin dusabb akeverék amit a motor besziv.
Én ezekbol a tényekbol arra következtetnék hogy a hiba inkább máshol keresendo. Gyertya csere esetleg? Ha volt mikor?
Bocsi a bele irásért, tudom ékezetek nélkül nehéz elolvasni amit irtam , de ezen a billentyuzeten nehzen tudok eligazodni.
Udv Ervin
Szerintem csak hideg. Ennyi. Ha gondolod próbáld ki, h 5 nap után felmelegíted a blokkot egy hajszárítóval kb 60 fokos vízhőmérsékletre, és úgy indítod.
Néha túlbonyolítod a dolgokat sztem...
Jövőre csak meg lesz.
Volt hasonló gondolatom hogy megpróbálom én is így , de most megerősítetted bennem a dolgot! :)
Várok jövő hétig és a hétvége fele megpróbálom így elindítani ahogy mondtad kicsi gázkar húzással csak egy kis minimálissal!
Ha így változik a helyzet akkor máris kizárhatunk egy dolgot vagy akkor kereshetünk tovább!
Szerintem 1100 környékén van az ideális, nekem annyi is (melegen, visszaengedett szívatóval - akkor nevezzük így). Nem hiszem, hogy az alapjárat megemelése segítene. Csak abban az esetben, ha rácsavart gázzal könnyebben indulna a motorod. De ebben az esetben is inkább tűzoltás lenne, a hiba valódi okát ettől még nem tudjuk.

Biztos vagy benne, hogy egyáltalán bármi baja van a motorodnak? Minden motor nehezebben indul ha többet áll.

Elméletileg a régi légszűrőd nem javítja az indítóképességet, hanem rontja - ez magyarázhatja, hogy csere előtt mért volt még rosszabb a helyzet. Ez a tétel viszont nem feltétlen igaz abban az esetben, ha az ECM korábban "piszkálva" volt, ami gondolom még mindig nem tudunk.

Visszatérve a "kézi gázra". Azért hívom így, mert autónál ez lenne a neve. (A szívató - még ha a célja ugyanaz is - mást jelent klasszikus értelemben, de lehet, hogy csak én gondolom így.) Na szóval a karocska a K1-en úgy működik, hogy ugyanazt az elsődleges pillangósort tekeri el kicsit, mint amit a gázkarral is mozgatok. Nálad, ahol ez a karocska hiányzik ezt a feladatot nyilván egy más mechanizmus oldja meg amit gondolom az ECM vezérel valahogy. Ha mondjuk ez a vezérlés elromlott/elállítódott akkor lehet, hogy meg is van a gond. Ezt úgy tudod leellenőrizni, hogy úgy csinálsz, mint a K1: indításkor a gázkarral adsz egy nagyon pici gázt. Ha ettől helyreáll a rend, akkor arra gondolnék, hogy a hidegindító automatikád (amit ismétlem nem tudom pontosan hogyan működik) nem azt csinálja, amit kéne.

Gondolom minderre magadtól is rájöttél, de kérdezted; válaszoltam.
Meg uram , szerinted mennyi az ideális alapjárat?
A kézikönyve azt írja hogy 1150+- 100 ha jól emlékszek!
Nem érdemes ilyen 1400-ig feltekerni szted?
Tied mennyin áll?