Bárcsak az enyém is így indulna. Én mindent elkövetek, hogy ne induljon be azonnal csak miután már a gombnyomás pillanatában is van olajnyomás. Trükkösen szoktam nyomkodni.
Hogy kérdésedre is válaszoljak... A tieden van kézigáz? Előtte behúzod? Anélkül nem indul hűvösben. (Nem hülyének nézlek, csak én se tudom pontosan.)
Szikra vagy van vagy nincs, azt meg azt írtad jó kell legyen. Ergo csak a benzin késhet. No meg a levegőt is szabályozza. A pillangószelepeket már nézted? Csukva kell lenniük, amikor indítassz. A szinkron nem hiszem, hogy el tudna menni annyira, hogy befolyásolja az indítást de ez sem kizárt. Szinkron volt? A tápszivattyú már a gyújtás ráadásakor meg kell szólaljon és 1-2 másodperc után el kell hallgatnia (a hangja nem keverendő össze pillangó mozgató motoréval). Mindent rendben hallassz?
Apropó levegő. Vissza tetted a gyári szűrőt. Előtte se indult jól?
Nem akarlak lekoptatni, de a "Motorszerelés" topikban szerintem több szerencséd lesz.
Tudna nekem egy kis infot adni?
Van egy olyan problémám ha lehet annak nevezni hogy a kicsi GIXXEREM olyan 4-5 nap állás után (mindegy hogy hideg vagy melegben állt) csak olyan 5.dik tekerésre indít be!
Most kicseréltem a gyertyákat, a légszűrőt, az olajat, a hűtővizet minden csatlakozott kitakarítottam az oxidáltak kaptak wd 40-et!
A motor amúgy melegen pöcc röff , sőőttt a 4dik napig is pöcc röff de utána csak több tekerésre indul be! Nem vészes csak mégis kicsit többet teker! A lapot is jól veszi megy is mint az álom!
Megnéztem a másodlagos pillangó szelepek működését is gyújtásra kinyitnak teljesen majd indítás után szépen helyükre állnak majd gázadásra nyitnak zárnak!
Egy fojtószelep szinkronra viszem majd tavasszal el , szerinted érdemes lenne másra is ránézni vagy ez így normális?
Hali.
Nem tudom mennyi lenne a reális ára a blokknak.
200- ra gondolnék, viszont nem tudom mit értesz a mindennel együtt alatt. Ezt egy kicsit bővebben leirhatnád. Egyébként bármikor bontható, bár addig nem szedném szét amig konkrét vevő nincs a blokra, vagy vázra. Igy még kiprobálhato, indithato.
Udv Ervin
Sziasztok!
Eladóak a képeken látható alkatrészek és felszerelés, posta oké:
1. Aluminium indextartós rendszámtartó K3-K4 1000ről 3000 ft.
2. GSXR 1000 K7-K8 gyári állapotú 43-530as hátsó lánckerék 4000 ft.
3. GSXR 1000 K7-K8 középdob 8.000 ft
4. Bódis SBR-1 dob titán DB-killere 58mm-es vég 4000 ft.
5. Új, E betüs index 4 db 3000/db
6. Michelin Pilot Power 120/70 2011.22. 3,5-2,3-3,3 mm sérülésmentes 7.000 ft
7. Axo Racing két részes 54es ruha a képen látható szép állapotban ár alatt. Sajnos minimális horzsolás található a két könyökön, a jobb combon és a térden, ára 45000 ft.
8. Spyke Racing két részes 54es ruha újszerű, megkímélt állapotban. Sérülésmentes, ára 75.000 ft.
9. Wintex 38as két részes újszerű, megkímélt állapotú ruha ajándék 6os kesztyűvel, ára 45.000 ft.
10. 1000 km-et használt Arai Chaser Jolly Roger desing bukósisak. Papírjaival, dobozában, sisakzsákjával, levehető sötét pinlock fóliával! Van rajt egy Gopro kamera tartó, ami nyomtalanul leszedhető! 155.000 volt tavaly, még nincs egy éves! 75.000 ft.
11. AGV K Series XL-es citromsárga-ezüst-fekete sisak szép állapotban, a plexin vannak karcolások de használható az is, 20.000 ft.
hát az előző tulaj kicsit pályázott vele így aztán túl sokba kerülne a felújítás mire az idomok elkészültek meghalóban van a blokk esztergomban a prop tech ben nézték ők is a csere felé hajlanak
így nézett ki amikor megvettem aztán kínai corona extra idom ez az utolsó pedig eredeti idom kicsit feltuningolva +van benne dino jet kb 178 lovas és mág
Hali.
Ide csak nagyon lebutitott képet tudok feltolteni, de imail-ra tudok jo minosségut.
Az eleje bibis ennek is. Elso kerek üt, telo lehelletnyit görbült, villahid kicsit hajlott.
Bárcsak az enyém is így indulna. Én mindent elkövetek, hogy ne induljon be azonnal csak miután már a gombnyomás pillanatában is van olajnyomás. Trükkösen szoktam nyomkodni.
Hogy kérdésedre is válaszoljak... A tieden van kézigáz? Előtte behúzod? Anélkül nem indul hűvösben. (Nem hülyének nézlek, csak én se tudom pontosan.)
Szikra vagy van vagy nincs, azt meg azt írtad jó kell legyen. Ergo csak a benzin késhet. No meg a levegőt is szabályozza. A pillangószelepeket már nézted? Csukva kell lenniük, amikor indítassz. A szinkron nem hiszem, hogy el tudna menni annyira, hogy befolyásolja az indítást de ez sem kizárt. Szinkron volt? A tápszivattyú már a gyújtás ráadásakor meg kell szólaljon és 1-2 másodperc után el kell hallgatnia (a hangja nem keverendő össze pillangó mozgató motoréval). Mindent rendben hallassz?
Apropó levegő. Vissza tetted a gyári szűrőt. Előtte se indult jól?
Nem akarlak lekoptatni, de a "Motorszerelés" topikban szerintem több szerencséd lesz.
Tudna nekem egy kis infot adni?
Van egy olyan problémám ha lehet annak nevezni hogy a kicsi GIXXEREM olyan 4-5 nap állás után (mindegy hogy hideg vagy melegben állt) csak olyan 5.dik tekerésre indít be!
Most kicseréltem a gyertyákat, a légszűrőt, az olajat, a hűtővizet minden csatlakozott kitakarítottam az oxidáltak kaptak wd 40-et!
A motor amúgy melegen pöcc röff , sőőttt a 4dik napig is pöcc röff de utána csak több tekerésre indul be! Nem vészes csak mégis kicsit többet teker! A lapot is jól veszi megy is mint az álom!
Megnéztem a másodlagos pillangó szelepek működését is gyújtásra kinyitnak teljesen majd indítás után szépen helyükre állnak majd gázadásra nyitnak zárnak!
Egy fojtószelep szinkronra viszem majd tavasszal el , szerinted érdemes lenne másra is ránézni vagy ez így normális?
Nem tudom mennyi lenne a reális ára a blokknak.
200- ra gondolnék, viszont nem tudom mit értesz a mindennel együtt alatt. Ezt egy kicsit bővebben leirhatnád. Egyébként bármikor bontható, bár addig nem szedném szét amig konkrét vevő nincs a blokra, vagy vázra. Igy még kiprobálhato, indithato.
Udv Ervin
Eladóak a képeken látható alkatrészek és felszerelés, posta oké:
1. Aluminium indextartós rendszámtartó K3-K4 1000ről 3000 ft.
2. GSXR 1000 K7-K8 gyári állapotú 43-530as hátsó lánckerék 4000 ft.
3. GSXR 1000 K7-K8 középdob 8.000 ft
4. Bódis SBR-1 dob titán DB-killere 58mm-es vég 4000 ft.
5. Új, E betüs index 4 db 3000/db
6. Michelin Pilot Power 120/70 2011.22. 3,5-2,3-3,3 mm sérülésmentes 7.000 ft
7. Axo Racing két részes 54es ruha a képen látható szép állapotban ár alatt. Sajnos minimális horzsolás található a két könyökön, a jobb combon és a térden, ára 45000 ft.
8. Spyke Racing két részes 54es ruha újszerű, megkímélt állapotban. Sérülésmentes, ára 75.000 ft.
9. Wintex 38as két részes újszerű, megkímélt állapotú ruha ajándék 6os kesztyűvel, ára 45.000 ft.
10. 1000 km-et használt Arai Chaser Jolly Roger desing bukósisak. Papírjaival, dobozában, sisakzsákjával, levehető sötét pinlock fóliával! Van rajt egy Gopro kamera tartó, ami nyomtalanul leszedhető! 155.000 volt tavaly, még nincs egy éves! 75.000 ft.
11. AGV K Series XL-es citromsárga-ezüst-fekete sisak szép állapotban, a plexin vannak karcolások de használható az is, 20.000 ft.
így nézett ki amikor megvettem aztán kínai corona extra idom ez az utolsó pedig eredeti idom kicsit feltuningolva +van benne dino jet kb 178 lovas és mág
Inkább bontani szeretném.
Elég dágán vettem, és ha darabokra szedem talán még pénzemnél leszek.
Üdv Ervin.
Engem egyben érdekelne a legjobban.
Mikor jársz erre felé? :)
Ide csak nagyon lebutitott képet tudok feltolteni, de imail-ra tudok jo minosségut.
Az eleje bibis ennek is. Elso kerek üt, telo lehelletnyit görbült, villahid kicsit hajlott.
Olvasgattam már róla ezt azt.
Majd jól kitárgyaljuk amikor összefutunk.
Inkább menetrögzítőzöm. És tényleg kell a kuplungkar alá is anya...
Egész kábelköteg, ECM, injektorok stb...
Jó móka. 1szer megcsinálom én is, csak én K5-re...